דלתות פנים גבוהות

דלתות פנים גבוהות יוקרתיות ואקוסטיות. דלתות פנים המתאימות במיוחד בעבור עיצוב פנים עם גימור מוקפד. דלתות לפנים הבית, דלתות למשרדי יוקרה ומגוון יישומים.

מחיר דלתות פנים

דלתות פנים גבוהות

כאשר מעוניינים לקנות דלתות פנים יש לבצע השוואת מחירים אשר מהווה את הדרך הכי קלה ומהירה כדי להתרשם מהמנעד הרב של האפשרויות הניצבות בפניכם. ככל שמידת האיכות של הדלתות רבה יותר, מידת העמידות שלהן הינה משופרת, וכפועל יוצא, יש לשער כי העלות שלהן תהיה רבה  יותר, בשל כך כי במשך הייצור שלהן השתמשו בחומרי גלם איכותיים ובכל מיני טכנולוגיות חדשניות כאלה ואחרות והדלת עצמה אמורה להחזיק מעמד זמן רב ולשמור על המראה בעתיד הרחוק. מחיר של דלת פנים זולה יתחיל בכמה מאות שקלים והתמורה תהיה זהה, בעוד שדלתות מעוצבות יהיו במחיר הנמצא בטווח של אלפי שקלים.

מה גובה דלת סטנדרטי ?

גובה דלת סטנדרטי נע בסביבות 201 ס”מ, רוחב בטווח 60-70 ס”מ, קיימים יצרנים אשר מייצרים אף מידות בטווח האמצע בין 60 ל 90 ס”מ ומעל הגובה הסטנדרטי לפי דרישה או דגמים קבועים המגיעים בעיצוב גבוה , כאשר המידות מתייחסות למידות חוץ-חוץ משקוף. 

דלתות פנים קיר הזזה

3 טיפים לקראת בחירת דלת פנים

  1. במידה ואתם אינכם בטוחים באילו דלתות פנים לבחור, ברירת המחדל שלכם צריכה להיות דלת פנים בצבע לבן, ללא כל עיטורים. את הצבע הלבן, כדאי שתבחרו בהתאם לשאר הצבעים בדירה שלכם.
  2. נשאלת השאלה – האם כל הדלתות פנים צריכות להיות הומוגניות? על פניו, משמעותי לשמור על הומוגניות, על מנת לשמור על השפה העיצובית של הדירה. אך קיימים מקרים אשר בהם תידרשו לבחור בדלתות פנים אחרות, כגון – דלת הזזה או דלת לחדר נוחיות. במידה וההומוגניות משמעותית עבורכם, מומלץ שתמשיכו לשמור על ההומוגניות בצבע, בידיות וכיוצא בזה בכל דלתות הפנים של הדירה שלכם.
  3. כאשר הנכם מתכוונים לבחור דלתות פנים, משמעותי שתבחרו את דלתות הפנים אשר מתאימות לכל סוג של מקום, אבל גם יש להתחשב בכל האחידות של דלתות הפנים.

מי צריך דלתות פנים גבוהות ?

כל מי שמעוניין שיהיו ברשותו דלתות פנים או דלתות כניסה אקסקלוסיביות יבחר לרכוש דלתות פנים במידות שאינן סטנדרטיות – כלומר – רחבות או גבוהות יותר מהסטנדרט, באופן כזה שהנוכחות שלהן תהיה הרבה יותר מורגשת בדירה. דלתות פנים גבוהות הינן נבדלות מן דלתות פנים רגילות בכל היבט של עיצוב פנים, בשל כך כי דלתות הפנים הרגילות הינן לרוב חלקות, ודלתות הפנים היוקרתיות הינן לרוב בעלות כל מיני פיתוחים, שימוש בעוד חומרי גלם להשגת עיצוב מעניין, כמו למשל – ציפוי ברזל, אלומיניום או זכוכית וכל מיני תוספות שונות אשר משדרגות באופן ניכר אף את הנראות ואף את העלות של דלתות פנים. כל מי שמעוניין לשדר כוח ואקסקלוסיביות יבחר בוודאי בדלתות פנים גבוהות ורחבות יותר מהסטנדרט.

דלתות פנים מעוצבות למשרד
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 2 votes
Brand
יוניקיט
Product
דלתות פנים גבוהות
Price
ILS 2499
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן