פרגולה אלומיניום חום עץ

סגירת פרגולה לגשם

פרגולה יפה בגינה שלנו
פרגולה חום עץ
פרגולה יוקרתית מאלומיניום בבית מעוצב

פרגולה חשמלית

פרגולה חשמלית עשויה מאלומיניום העמידה מפני קורוזיה (חלודה), לכן עמידותה בפני גשם מתבטאת גם בהישמרות לאורך זמן. מרפסת חשמלית היא המוצר הכי חם בשוק הפרגולות כיום, ניתן לשלוט בה בנוחות ובלי מאמץ וליהנות מכל האפשרויות . ניתן ליצור הצללה, להגן מפני גשם, לפתוח לגמרי ולפתוח באופן חלקי – וכל זה בלחיצת כפתור.

חברת פרגולות
פרגולה חשמלית קבועה

למה כדאי לחשוב על קירוי הפרגולה?

ישיבה בפרגולה בזמן הגשם זה חוויה קסומה, הגשם שוטף מול עיניכם כשאתם שותים תה חם ומתכרבלים בשמיכה. אם אתם רוצים להמשיך לשבת בפרגולה בזמן הגשמים כדאי לכם למצוא כיסוי מתאים. אז איך עושים את זה ? האם אפשר להביא כיסוי זמני ? מה מתאים לכם ? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

פרגולה קומה שנייה

סנטף מספר 1 לקירוי פרגולות

הפתרון להגנה מקיפה מפני גשם וקרינת UV הוא סנטף. זהו לוח פוליקרבונט מיוחד המותקן על גג הפרגולה, הוא מעניק סינון קרינה מזיקה, פילטר אור, והנה מפני גשם, סנטף נחשב לחומר כמעט בלתי הריס, ובהתקנה נכונה הוא מסדר את כל צרכי הקירוי שלכם לכל העונות בשנה.

סנטף של פרגולה לפני חיתוך
פרגולה עם סנטף שקוף
השמש מסוננת מבעד לקירוי

פרגולת לוברים

סוכך זה מתאים בעיקר לפרגולות אלומיניום גדולות, כיוון שהוא יוצר כיסוי הצללה, גם בשטחים שעולים על עשרות מטרים רבועים. הלוברים או רפפות, עשויות מאלומיניום והן מתכווננות בצורה חשמלית. ניתן לשלוט במידת הפתיחה והסגירה על ידי השלט. סוכך זה הוא אולי הטוב ביותר בשל יציבותו ועמידותו בפני רוחות, אך המחיר בהתאם. חשוב לציין שמבחינה אסתטית הוא מרשים מאוד, זה סוכך יפהפה שכדאי לרכוש אם אתם רוצים לשמור על רמת עיצוב גבוהה.

פרגולה מעל-גריל-עם-סוכך-צד

מסך צד

סוכך זה הוא למעשה בד אטום וחזק שיכול לכסות את דפנות הפרגולה ולהגן מפני גשמים ורוחות. סוכך זה נגלל כלפי מעלה וכלפי מטה, ניתן לרכוש ידני או חשמלי. אם אתם מחפשים סוכך לגג הפרגולה זה לא הסוכך הנכון.

שיטה נוספת לסגירת צד של פרגולה בחצר או בכל מיקום, זה ביצוע של סגירת צד המבנה עם פרופילים מלבניים של אלומיניום, זהו סוג לא חשמלי של סגירה והוא קבוע, השימוש בסוג זה נפוץ גם בישראל.

ייבוא וייצור פרגולות אלומיניום

גג PVC

יריעות PVC מיועדות לשמש כאלמנט קירוי נוסף היכול לתפקד כגג של פרגולה. סוג הפרגולה המשתמש בגג PVC הם פרגולות אלומיניום נאספות, היתרון של הסוג הזה, הוא שאתם תוכלו לפתוח את הגג לגמרי או לסגור אותו כשמזג האוויר דורש גג. בנוסף, הפרגולות הנאספות מגיעות בשילוב תאורה של לדים ומראה יוקרתי מאוד.

הפרגולה הותקנה בחצר

סוכך מרקיזה

מרקיזה היא לא פתרון ארוך טווח להצללה, מרקיזה תחזיק רק כמה שנים בודדות ועל כן ההחלפה שלה תכופה, בנוסף, בד המרקיזה מאבד מצבעו ודוהה בחוץ. על כן יש להבין כי זהו סוג ההצללה הכי פחות אמין. אז מה זו מרקיזה? שיטה זו נעשית בדרך כלל במרפסות, שם אסור להשתמש בסוכך קבוע בחלק מהמקרים. המרקיזה נפתחת בצורת רבע עיגול מהקיר אל קצה המרפסת, מכסה את המרפסת אך משאירה לכם מקום להביט החוצה. יש סוגים של סוככי מרקיזה שמתקפלים ידנית ויש שמתקפלים חשמלית, כמובן המחיר בהתאם. היתרון הבולט של המרקיזה הוא שיש לה כמה אופציות של כיסוי, ניתן לפתוח אותה גם בצורה חלקית אם יש בכך צורך. חשוב לציין שיש להשאיר אותה פתוחה לאחר ימי גשם כדי שהמים יתאדו ממנה.

פרגולה אלומיניום עם גדר
סינון קרינת שמש עם סנטף
גג נאסף לסגירת מרפסות
סגירות בהצללה קבועה

פתרון הצללה קבוע , או פרגולה קבועה, זהו שם של סוג פרגולה מאלומיניום המקובעת עם קורות תמיכה עם או ללא תלייה בחלק האחורי. מצויה בשטחים בהם אין יכולת לעגן את האלמנט על הקיר. הוא מתאים למקומות עם גשם או למקומות עם שמש חזקה כל השנה המצריכים הצללה תמידית.  מכיוון שהפרגולה יוצרת מבנה בהיקפה עם הקורות, ניתן ליצור סגירת חורף וליצור קיר בין קורות אלה ובכך לסגור את הגינה, מרפסת, חצר לחדר. הקיר יהיה עשוי מזכוכית, אלומיניום או מסך צד .

וילונות גלילה מבד אטום
סגירת צד ומסכים חשמליים

סוכך עשוי PVC או בד מיוחד משולב בסיבי זכוכית, ומתאים לפרגולות או פתחים המקבלים רוח צד חזקה או למי שמבקש אקסטרה פרטיות. . מדובר בבד אטום וחזק, ניתן להזמין אותו בצבעים שונים. הבד מגן מפני גשם, שמש ורוח. אמנם זה לא הפתרון הכי עיצובי, אבל בתור פתרון זמני הוא בהחלט מוצלח ואיכותי.

חשוב לבחור באלומיניום

פרגולת אלומיניום לא מתמלאת חלודה, תכונה זו הופכת אותה לעמידה מפני גשם, לכן מומלץ לבנות פרגולה מאלומיניום. לפני שאתם קונים כיסוי לפרגולה חשבו על הצרכים שלכם ועל הסכום שאתם מוכנים להשקיע. יש מגוון סוגי כיסוי לפרגולות היום, כל אחד יכול למצוא את הכיסוי המתאים לצרכיו ולכיסו – סוכך, מרקיזה, סוכך מסילות, שמשונית, מסך צד, סוכך קבוע וכמובן פרגולה חשמלית. פרגולה חשמלית היא הפתרון הטוב ביותר. לאחר שחשבתם על הצרכים שלכם כדאי להתייעץ גם עם איש מקצוע ולשמוע מה הוא מציע. בהצלחה !

פרגולה עומדת קבועה
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן