דלת הכניסה הכי טובה

איך לבחור דלתות כניסה?

לבחור נכון בדלת כניסה

עם כל השקעה שתשקיעו בדירה שלם, קיימות עלויות מקדימות כמו אף עלויות באופן שוטף. הבחירה של דלת הכניסה שלכם לא נבדלת מכך. בשקלול ההיתכנויות הרבות שלכם, עליכם להשקיע עת מרובה עבור הבנת המעלות לאלתר ואף את הדרישות עבור כמה שנים לפני העתיד של כל דלת אותה הנכם שוקלים להציב בכניסה לבית שלכם.

נשמח לייעץ ולהתאים בעבורכם/ן דלת כניסה מעוצבת במיוחד בשבילכם/ן השאירו פרטים בטופס
טלפון
073-7969733

בחירת אביזרים לדלתות כניסה

עץ מיטבי – במהלך כמה עשורים, ההיתכנות היחידה הייתה דלת מעץ והינה שימשה כראוי את בעלי הדירה. דלת מעץ יפהפייה מן ההיבט האסתטי ובעלת משענת מספקת. דלת מעץ הינה תכלית ביותר, וכן ומעניקה היתכנויות של צבעים וכתמים כמעט ללא הגבלה.

פלדה היא לרוב מומלצת יותר – דלת פלדה מפצה על המגרעות של דלת העץ ומתהדרת במעלות משל עצמה. כמו למשל, דלת פלדה עמידה בהרבה מדלתות כניסה אחרות.

פולימר – הבחירה האולטימטיבית – החומר הכי חדש עבור דלת כניסה הינו פולימר, והוא הופך מהר מאוד לטרנד הכי מומלץ בשנים האחרונות. להבדיל מדלת פלדה , דלתות פולימר לא מהווה מקור לחלודה. ולעומת דלת מעץ, פולימר אינו נרקב. השימוש בדלתות פולימר נפוץ מאוד גם כשקונים דלתות פנים למשרדים ובתים.

יתרונות של דלתות כניסה

אבטחה – מרבית בני האדם נכנסים לדירתם דרך דלת הכניסה, כה חל כאשר זאת הדרך השכיחה לפריצת פולשים. דלת כניסה חדשה ומאובטחת יכולה להיות הצעד הראשוני שלכם לאבטחת דירתכם במידה והנכם גרים בדירה ישנה יותר. בעלת דלת שבאה בימים, שהנכם לא מעוניינים להרוס על ידי מערכת נעילה חדשה. באמצעות התקנת דלת חדשה, הנכם מטיבים את האבטחה של הנכס שלכם, על מנת להגן על בטיחותכם ובטיחות בני משפחתכם.

חיסכון באנרגיה – הדירה בעלת דלת כניסה חדשה תהיה אפקטיבית יותר במישור שלאנרגיה. יש להניח, כי לדלת ישנה יותר חורים או נזילות, דבר שמאפשר בידי האוויר החיצוני לחדור פנימה ולאוויר הפנימי לצאת החוצה.

שיפור הרושם הראשוני של הדירה שלכם על ידי הצבת דלת כניסה אקסקלוסיבית. בשל כך כי דלת הכניסה מהווה מוקד לדירה שלכם, דלת הינה נותנת את הטון ומיטיבה את הנראות של הדירה שלכם.

למה לשים לב כשקונים דלת כניסה

שקעים והחלדה – כאשר דלת מפלדה לא עשויה להתעקם, הינה עשויה להיות מוטה במידה והיא נפגעת מדבר מה. במידה והצבע על הדלת נחתך בשקע, כי אז החלודה עשויה להתפתח כאשר המתכת נחשפת ללחות באוויר.

כאשר דלת מעץ אפשרית עבור גזירה, הקצעה ושיוף, באופן כזה שתתאים לכל המסגרת שהיא נכנסת לפלדה. אין מדובר בבעיה בשביל מסגרת שגודלה מיטבי, באופן כזה שתתאים לכל דלת שתיקנו, אבל עשויה להיווצר לקות, במידה והנכם מנסים לשדרג דלת קיימת.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן