דלתות כניסה

חווית כניסה באיכות מרשימה

דלת, דלת וחצי או דלת כפולה,
בעיצוב שתבחרו.

דלתות כניסה : העיצובים

אפשרות לצבעים שונים לכל צד של הדלת, כך שהדלת תתאים גם לעיצוב החיצוני וגם לצד לעיצוב הפנים.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

קטלוגים לצפייה והורדה

עמידה בתווי איכות ברמה הגבוהה ביותר

דגמי דלתות הכניסה שלנו

לפניכם/ן דגמי הדגל של דלתות הכניסה בישראל. דלתות כניסה מעוצבות ואיכותיות, עם אפשרויות רבות לשילוב חומרים ובחירה בצבעים לפי הטעם שלכם. אנו, ביוניקיט הנדסה, שוקדים על מציאת והבאת מוצרי איכות לארץ ממיטב היצרים העומדים בתווי תקן אירופאים ובין לאומיים. מוזמנים להתרשם מדגמי דלתות כניסה איכותיות.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
unikit פרגולות אלומיניום לוגו
לוגו יצרן דלתות כניסה

למה לבחור דלתות כניסה יוניקיט ?

בעולם של דלתות כניסה, חשוב לדעת לבחור בדלת הכניסה המושלמת בעבורכם. דלתות הכניסה שלנו לא רק נראות מעולה, הן טומנות יתרונות משתלמים וייחודיים. מיוצרות בהקפדה מלאה על שלוש תכונות חשובות לדלת כניסה מעוצבת. 

רמת בטיחות גבוהה

חומרי גלם עמידים

עיצובים אלגנטיים ומרשימים

כל דלתות הכניסה שלנו מיוצרות ממעטפת אלומיניום בעלת עובי רב מאוד לביטחון מוגבר.

חד משמעית! 

דלתות כניסה מאלומיניום מומלצות בהרבה יותר מדלתות פלדה פשוטות המצויות בשפע בשוק.

דלת קו 0

דלתות כניסה קו אפס / דלת נסתרת

דלתות בקו אפס, זהו שם המתאר דלתות המסתיימות באותו קו עם המשקוף, שם נוסף לסוג זה של דלת הוא דלת נסתרת או דלתות נסתרות. היתרון שיוצר עיצוב קו 0 הוא גימור נקי ואחיד הנחשב לברירת מחדל בעיצוב דלתות כניסה מעוצבות. את דלתות קו 0 של יוניקיט ניתן לקבל במגוון רחב של סגנונות: עיצוב מודרני, עיצוב דלת קלאסי, דלת כניסה כפרית ועוד הרבה, דלתות בקו אפס זמינות בכנף אחת או כנף כפולה (דלת כניסה גדולה).

נעילה מתקדמת לדלת

קודן-אינטגרה

קודן אינטגרה קל לשימוש, כולל תאורה.

מסך-מצפייה-חיצוני-לדלת

לראות מי בדלת באופן מיידי, אפשרות תפעול הדלת דרך הצג.

לוח-טביעת-אצבע-שחור

מנגנון נעילה משוכלל המופעל על ידי הזנת טביעת אצבע של הזהויות השמורות במערכת. Integra 2.0 מאופיין בלוחית אלגנטית מינימליסטית.

לוח-טביעת-האצבע

לוחיות זיהוי טביעת אצבע תוצרת Arte עם משקל קל ועיצוב מודרני המשתלב עם כל דלת. מתאים להתקנה בחוץ וגם בפנים.

על הדלתות המומלצות שלנו

דלת מסדרת דלתות PIVOT בעלות עיצוב מיוחד בהחלט. ציפוי דלת אלומיניום חוץ המעוצב בעיצוב גאומטרי ומרקס מגורען בצבע אפור עכבר. הדלת כוללת מוט אחיזה אנכי עם תאורה ופתיחה קלה + טריקה אוטומטית.

דלת כניסה שחורה עם גימור מבריק כולל פס אלומיניום פלדה היוצר חיפוי דקורטיבי בפס הדלת החיצוני. מבנה הדלת כולל 3 חלקים כשבאמצע המרכב נמצאת פתיחה הדלת. כולל ידית נסתרת עם תאורת לד פנימית. התקנה נקייה במפתח המשקוף.

דלתות הכניסה שלנו מיועדות לביטחון ושמירה על ביטחונם של הגרים בבית. צבע הדלת: כחול אפרפר מטאלי עם ציפוי שמירה מיוחד לעמידות מוגברת. נעילה חזקה ביותר, התקנת הדלת זמינה לבחירה בגובה משקוף קו אפס מחזית או פנים הכניסה. עם תוספת משקופים בצביעה תואמת בחלונות הבית. זמינה ככנף, כנף וחצי וכפולה. ידית מתכת מגלוונת ארוכה המותקנת לנוחות ומראה מיוחד בזוית אנכית לאזור פתיחת הדלת.

דלת מעוצבת בצביעה מיוחדת מתוך מניפות הצבעים שלנו, RAL ועוד. עיצוב הדלת בסגנון מודרני ויוקרתי. הדלת מגיעה בגבהים משתנים ובתצורות כנף כפולה וכנף וחצי. כולל פס אלומיניום מגלוון בגימור מבריק בהתקנה אופקית ודקורטיבית. זוג ידיות נסתרות ויכולת פתיחה כפולה, התקנת הדלת בקו אפס עם המשקוף.

דלתות כניסה מחירים

מחיר דלתות כניסה הוטליה- 8000- 11000 ש”ח. כולל מע”מ. ( טווח מחיר דלתות כניסה משוערך ועלול להיות שונה במציאות תלוי בפרט ואבזור)

מחיר דלתות כניסה רזידנס – 11000 – 15000 ש”ח. כולל מע”מ. ( טווח מחיר דלתות כניסה משוערך ועלול להיות שונה במציאות תלוי בפרט ואבזור)

מחיר דלתות כניסה פרימיום- 21000- 46000 ש”ח. כולל מע”מ. ( טווח מחיר דלתות כניסה משוערך ועלול להיות שונה במציאות תלוי בפרט ואבזור)

מחיר דלתות כניסה פיבוט – 21000- 56000 ש”ח. כולל מע”מ. ( טווח מחיר דלתות כניסה משוערך ועלול להיות שונה במציאות תלוי בפרט ואבזור)

כולל ציפוי מגן

ציפוי מגן מיוחד לדלתות כניסה השומר על מראה ואיכות

כולל 7 שנות אחריות

אחריות על תקלות בדלתות הכניסה

כולל צבעי RAL

כולל צביעה מפלטת צבעי ראל לבחירה

מחיר דלת כניסה נקבע על פי עובי החומר, איכות הרכיבים ולבסוף, תוספות ועיצוב. דלתות כניסה איכותית ומעוצבת בעלת מנגנוני נעילה מאובטחים מרובים, תתחיל ממחיר של 15000 ש“ח בקירוב ויכולה לעלות במחיר בהתאם לגודל הדלת ותוספות מיוחדות.
דלתות כניסה זולות יכולות לעלות החל מ-4500 ש“ח ואף מבצעים מיוחדים בהם המחיר נמוך יותר. העלות הזולה של דלת כזאת מגיעה מהתפשרות על איכות החומר, איכות הרכיבים ורמת בטיחות נמוכה. מומלץ לרכוש דלת כניסה איכותית במחיר גבוה יותר ובכך, לחסוך לאורך עשרות שנים על ההשקעה.
מדריך דלתות הכניסה המקיף
אחריות על הדלת
אתם מקבלים אחריות של 5 שנים על הדלתות ובדגמים מסוימים עד 7 שנות אחריות. כל הדלתות עומדות בתקנים מחמירים ובתקני בטיחות אירופאים.
עיצוב הכניסה והדלת
הכניסה לבית או לבניין, נהייתה מעוצבת יותר ויותר עם השנים, אך לא רק עיצוב נחוץ בדלת כניסה מוצלחת. דלתות בטיחותיות השומרות על המבנה מפריצות וחדירות לא מורשות, חשובות באותה מידה כפי שהעיצוב של הדלת חשוב. מנגנונים משוכללים ודיגיטליים משולבים בדלתות כניסה כיום. הן משתמשות ברכיבי איכות ובמחשוב ובינה מלאכותית. כך שהשדרוג של הנעילה עלה כמה דרגות מאז דלתות כניסה רב בריח הוותיקות. כיום, לא חייבים לסחוב מפתחות לבית, את פתיחת הדלת ניתן לבצע עם קוד או טביעת אצבע ואף בכרטיס נח ודק. כמובן, האפשרות לדלת כניסה עם פתיחה ידנית זמינה ובנוסף לכך, נוצרו אלטרנטיבות מעוצבות לידיות הכניסה הישנות והמלבניות. אם מדובר בידית נסתר או בידית ארוכה בעיצוב בולט, הבחירה שלכם.
צבעים לדלת
את הדלתות שלנו ניתן להזמין בכל צבע שתחפצו. מצד שמאל, תוכלו לדפדף ולעיין בצבעים הזמינים. בחלק מדגמי הדלתות, צבעי RAL זמינים וכלולים במחיר, בעוד שבדגמים אחרים קיימות אפשרויות צבע נוספות הזמינות במחיר. בכל מקרה ניתן לצבוע בצבע שתחפצו בתוספת תשלום. הצביעה מתבצעת בתנאי מפעל מוקפדים כשלאחר מכן מצופה הדלת בשכבת מגן לשמירה על עמידות ומראה חדש לאורך זמן ובנאי מזג אוויר משתנים. אנו מציגים מגוון ציפויי מגן לעיצוב דלתות ללא פשרות, יוניקיט מבטיחה ציפוי ואנודיזציה מקצועיים ברמת המפעל ומגוון של צבעים ועיצובים המספקים מראה אסתטי בעל גימור יסודי, העומד בתווי תקן אירופאים מחמירים. צביעת דלתות כניסה עם ​​מעל ל-200 צבעי RAL ובגוונים: - מבריק - מט - מתכתי - אלומיניום דמוי עץ - צביעה מיוחדת במיוחד עבור אדריכלים, מתכננים ובעלי בתים וכדי להתאים לעיצוב דלתות מודרניות בטוחות. 
מה זה מנגנון נעילה מתקדם?
את המפתח הישן תוכלו לזרוק לאחר שבדלת הכניסה שלכם תותקן מערכת נעילה משוכללת, נוחות וביטחון בהישג ידכם.
מנגנון נעילה ופתיחה משוכלל באמצעות טביעות אצבע. עיצוב דק וקומפקטי, תוצרת אינטגרה 2.0, עיצוב מודרני ואלגנטי הזמין בלבן, זהב ופלדת אל חלד. מנגנון נעילה נוסף לדלתות כניסה הוא ארטה. מנגנון הנעילה המוביל באירופה. הודות לממדיו הקלים, סורק האצבע יכול להיטמע ישירות במבנה הדלת ומתאים לשימוש פנימי וחיצוני, הסורק עצמו מובנה בטכנולוגיה חכמה המעבירה נתונים באופן מוצפן למקסימום ביטחון. כמו גם זיהוי של שינויים בהתנהגות הרגילה, יכולת זיהוי הגדלה במשך הזמן, ויוצרת מנגנון הגנה משוכלל וחכם שמגן עליכם.
כמו כן, לוח מקשים, קודן אינטגרה. לוח עם תאורה אחורית קל לשימוש, זמין בצבעים מתכת אל חלד, לבן ואפור, בציפוי דוחה לכלוך ועיצוב המוטמע בעיצוב הדלת באופן מלא
מה לחפש בדלת הכניסה שלי?
ביטחון הדלת כי בטוח שחשוב לכם שהדלת תשמור על הבית כשאתם לא נמצאים. אם יש לכם ילדים או אם אתם מתכננים על כמה, דלת בטיחותית היא עדיפות גבוהה לבטח. השמירה על החפצים היקרים שלכם תגיע מיד בעדיפות הבאה. דלת כניסה מעוצבת ומרשימה: הדלתות המעוצבות כיום עשויות להיות מיורות מאלומיניום, עץ ופורניר, גם דלתות פלדה עשויות להיות זמינות בדגמים מעוצבים, אף שהן יותר מוגבלות באפשרויות העיצוב שלהן בשל מבנה הדלת המאסיבי וההתאמה למשקוף.
ביוניקיט מספקים דלתות מעוצבות וגם בטוחות ביותר
אם החלטתם שהעיצוב הוא בעדיפות גבוהה כשם שהביטחון של הדלת, ביוניקיט תוכלו למצוא  קולקציית דלתות בטיחותיות ומעוצבות ללא השוואה. רמת גימור ואפשרויות עיצוב חדישות ומקוריות, סטנדרט והתאמה אישית.  צבע אלומיניום: חומר עמיד ביותר המחזיק זמן לאורך שנים קדימה, ניתן לייצר מגוון רחב של עיצובים מודרניים בקווים נקיים ומרשימים בצביעת האלומיניום. אלומיניום דמוי עץ: עץ הוא אורגני ומעניק מראה טבעי לכניסה, עם זאת, העץ לא מחזיק מעמד זמן רב כשם שהאלומיניום והמתכת. חיפויי פורניר מעניקים את מראה העץ שנשמר ליותר זמן אך לא בהרבה, על כן, חיפויים מאלומיניום דמוי עץ הם האידיאל  מבחינת חיפוי שלתות כניסה בצורה מעוצבת שנשמרת שנים ומעניקה מראה כפרי טבעי ועד מודרני.
האם ניתן לבחור בין משקוף נסתר לסוג אחר של משקוף?
ניתן לקבל סוג משקוף לפי סוג העיצוב  שתבחרו כולל שיקוליי תקציב אישיים. אנו מספקים גם דלתות כניסה ודלתות פנים בקו אפס הנסתרות ונגמרות באותו קו כמו משקוף הכניסה, בנוסך גם דלתות המסתיימות במרחק של כ 2ס"מ מהמשקוף ועוד אפשרויות לבחירה מהקטלוג או בשיחה אתנו בה תקבלו את כל המידע וייעוץ מקצועי מבחינת ההתאמה וכן מבחינת העיצוב. 
דלתות כניסה אמורות לספק בטחון
דלת כניסה היא הדבר הראשון שרואים ומחיצת הביטחון הראשונה שעוברים בה ולכן, דלתות כניסה צריכות לספק בטחון, אך בתור האלמנט העיצובי הבולט ביותר בכניסה, הדלת צריכה גם להיות יפה ומרשימה ומתאימה לכם.  יוניקיט הנדסה מציעה מגוון רחב של דלתות, דלתות אלומיניום, ברזל, פלדה ועוד, בטיחותיות ומעוצבות. הרצון הוא לענות על כל צרכי הביטחון והרושם העיצובי. בהבנה שדלת היא מרכיב חשוב בתכנון הבית או המבנה, היא צריכה לשדר את האופי של המבנה ושלכם וצריכה לביות אמינה ולהחזיק מעמד שנים רבות.  דלתות כניסה המאופיינות ביכולות של בידוד אקוסטי ותרמי גבוה הנוצרים בזכות הפרופיל האיכותי ועובי המשטח המותאם ליצירה של דלתות העונות על כל הצרכים של דלת כניסה מעוצבת. מרמת הרכיב הקטן כמו בורג או גומי אוטם, ועד נעילה משולשת ורעיונות חיפוי מעוצבים פורצי דרך.  מוצרי החברה המתמחה בפתרונות לבניה מתקדמת, נוצרו על ידי אנשי מקצוע שחיים את תחומי העיסוק המורכבים שלהם ובעבור אנשי מקצוע ומתכננים כמו אדריכלים ומעצבי פנים וחוץ וקבלנים המחפשים את הייחודי והאמין. 
דלתות כניסה חוץ
דלתות כניסה מהוות את הדבר הראשוני שמוצג לראווה כאשר נכנסים לדירה שלכם, לשם כך למעט הבטיחות והפונקציונליות, חשוב משמעותי לתת את הדעה שלכם גם בהיבט של הדקורציה. בעשור האחרון דלתות כניסה הכי היקרות נכנסו אף לדירות במבנים משותפים ואין רק בדירות פרטיות.
דלתות כניסה מומלצות
במציאות העכשווית דלתות פלדה, או לחילופין, דלתות הכוללות שלוש נקודות נעילה, הן דלתות כניסה מומלצות ונחשבות למאוד בטוחות. דלתות כניסה רגילות כוללת לוח קשיח יחיד תלוי על ציר של בית הדלת ונותן בידכם הזזה רק שלה ואין לכיוון השני. היתרונות של דלתות פלדה: המון בני אדם שוקלים להציב דלתות פלדה בדירותיהם ולא דלתות מעץ. לכך קיימים המון שיקולים, אבל השיקול המוביל הינו כי דלת פלדה מהווה את הדרך הכי מיטבית להבטחת שלומם של דרי הנכס ולהגנה עליהם מפאת אורחים שאינם רצויים. כמו כן, המון בני אדם גורסים כי דלת פלדה אינה מספיק אטרקטיבית ובחלק מהמצבים, גם מסבה נזק לחינניות של הדירה – אך הנחה זו אינה ממש מדויקת. קיימים כל מיני סוגים של דלתות פלדה, אשר עשויים ממש לשנות את הצורה שבה נראית הדירה שלכם וגם להיבט החיובי. אין עוררין על כך כי דלת מפלדה מהווה את הדרך הכי מעולה למגן את הכניסה לנכס שלכם מכל מיני פורצים למיניהם. חסרונות של דלתות פלדה:לא קיימת היתכנות למנעול מגנטי, וכן החיבורים במשקוף לא בולטים בחינניותם.
דלתות כניסה זכוכית
יתרונות – יתרונותיה של דלת הזכוכית מורכבים מעמידות בפני מים ומבלייה. הנראות שלה קלילה, נקייה ועכשווית, קיימת היתכנות של שליטה ברמת השקיפות של הדלת – משקוף אטום במלואו ופשטות בייצור ובהרכבה, עמידה מפאת מקקים למיניהם ומפאת בעלי חיים. חסרונות – דלת זכוכית רגישה למכות, בעלת יכולת מוגבלת של בידוד קול וטמפרטורה וכן העלות שלה נחשבת לרבה מדי.
דלתות כניסה אלומיניום
יתרונות – קלה ביותר, עמידה מאוד בפני פגעי האקלים ובעלי חיים. בעלת יכולות של דקורציה כמעט בלתי מוגבלות. העלות שלה מועטה באופן יחסי. חסרונות – האיכות של דלת מאלומיניום תלויה ביותר במיומנות של המבצע והמתקין.
דלתות כניסה עץ
יתרונות – העץ מהווה חומר חם, אשר משרה שלווה. היא מבודדת כהלכה בסינרגיה עם החומרים הנכונים. חסרונות – דלת העץ רגישה לרטיבות, למקקים ולחיות מחמד, לאור ולקרני השמש, לשינויי אקלים וכיוצא בזאת. העלות שלה רבה, כאשר עסקינן הודות סינרגיה של החומרים מיטבית.
מרכיבי מחיר של דלת כניסה
מחיר של דלת כניסה נע בין 1000 ש"ח או כמה אלפי שקלים ועד עשרות אלפי שקלים, 50000 ש"ח למשל לדלת כניסה מעוצבת מאובטחת בגימור גבוה. את המחיר הסופי של דלתות הכניסה ניתן להרכיב לפי הגורמים הבאים: גובה רוחב ואורך הדלת מידות הדלת הם גורמים המשמעותיים ביותר בבניית מחיר דלתות. בשוק קיימים גדלי סטנדרט גימורים מורכבים עיטורים וקישוטים מיוחדים וייחודיים דורשים עבודת ייצור מותאמת ומוקפדת. התוספת למחיר הדלת בהזמנת גימור מורכב מעלה את המחיר אך באותה נשימה, מעלה את הייחודיות של דלת הכניסה שלך. סוגי מנעולים ,קודנים ומערכות נעילה. ניתן להתקין דלתות מעוצבות מודרניות עם מגוון רחב של מערכות סגירה ופתיחה דיגיטליות מאובטחות כיום קיימות דלתות כניסה מעוצבות חדישות המיוצרות ומשלבות במרכב הדלת טכנולוגיה מתקדמת המוסיפה גם לבטיחות והנעילה וגם לעיצוב והעמידות של המראה החיצוני. תוספות מעלות את מחיר הדלת, אך מבטיחות מוצר שיחזיק שנים רבות מאוד ובטיחות גדולה מדלתות מסורתיות.
סוגי מנעולים
מערכות נעילה משוכללות לדלתות כניסה הופכות את הכניסה לדירה שלכם לחכמות. הינן מתאימות למרבית סוגי הדלתות, והן מופעלות על ידי היתכנות לפתיחה ולנעילה של הדלת בבית שלכם – על ידי אפליקציה של שלט רחוק, טלפון חכם, קודן מספרים או לחלופין קורא אצבע ביומטרי, באופן כזה שמה שנותר לכם הינו רק בחירת הדרך אשר הכי מתאימה לכם ולתושבי הנכס שלכם. המערכת מתאימה אף עבור משתמש אשר שומר את יום השבת – זאת נעשה באמצעות פתיחה על ידי מפתח מכאני במשך השבת. מה הינם סוגי מנעולים לדלתות כניסה? o באופן זהה למנעול של ידית, מנעול ידית לדלת כניסה ממנוף יותר שכיח באזורים מסחריים. למנעולי הידיות הללו קיימות ידיות למטה ואין מדובר בידיות שמסתובבות. מנגנון הנעילה נמצא בתוך הידית, שלפעמים יותר פשוט לשבירה, לעומת נעילת כפתור. הפעלת כוח רב מדי על הידיות, עשויה להסב להן להישבר, ונותנת בידי פולשים להיכנס לבית שלכם. o פסי מתלה כפולים מעניקים עוד אבטחה, בשל כך שצריך לפתוח אותם על ידי מפתח מבפנים ומבחוץ. הדבר מאלץ אתכם להשאיר מפתח בתוך הדירה שלכם בכל זמן נתון, והינו עשוי להעמיד כל מיני אתגרים בכל היבט של יציאה מהמבנה במצב של חירום. o מנעול אצבע האפשרי לנעילה מהווה בחירה מעולה, אשר מספקת את המיטב משני העולמות. סוג זה של מנעול מורכב מאגודל מבפנים, בו אפשר לעשות שימוש, על מנת לפתוח את הדלת וחור המנעול מבחוץ. o מנעול קומבינציה – מדובר במנעול שמבצע סינרגיה כוללת של מנעול מכני ומנעול ודיגיטלי כאחד.
דלתות בטחון
דלתות ביטחון לרוב מעניקות אבטחה רבה יותר בכל החזיתות. חומר הדלתות ביטחון שריד גם בפאת סכנה של הטבע וכן מפאת ניסיון של פורצים לדירה שלכם – מנעולים זה יכול להיות לכם קשה לבחירה, ויש לעשות בחירה מושכלת שלו.
כיצד נקבע מחיר של דלת כניסה
ראשית, את בחירת עיצובי הדלתות הסטנדרטים, תבצעו מתוך קטלוגי דלתות הזמינים אצל היצרן( קטלוג דלתות כניסה שלנו זמין כאן), לכל סוג של דלת קיים לרב מחיר בסיס קבוע שממנו ניתן להתחיל ולהוסיף אביזרים או שיניים בעיצובי הדלתות הקובעים לבסוף את העיצוב. הסגנונות והאפשרויות לבחירה בכל הנוגע לשילובים בין עיצובים, נעים במגוון רחב מאוד שקל להבין מצפייה בקטלוג. לדלתות כניסה משתמשים בעץ או פלדה לייצור מרכב הדלת. לצרכי עיצוב כבר קיימים חומרים רבים יותר המייצרים חיפויים מעניינים לקישוט הדלת.
המרכיבים במתכון של מחיר הדלת
הם בגדול סוג החומר ממנו מיוצרת הדלת כשלרב עץ יהיה החומר היקר יותר, גודל הדלת: האם מדובר בדלת יחידה כנף יחידי, כנף וחצי, דלת ציר או דלת כניסה כפולה גדולה עם שתי כנפיים הנפתחות, הצבע הנבחר, סוג החיפוי וסוג העיצוב של החיפוי, סוג הנעילה: נעילה ב3 נקודות או בנקודה אחת (כמה קשה לפרוץ את דלת הכניסה), מנגנון פתיחה ונעילה דיגיטלי או ידני, אביזרים: ידיות ותאורות שונות.
.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 17 votes
Brand
יוניקיט
Product
דלתות כניסה
Price
ILS 13000
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן