חישוב מחיר פרגולה

במציאות כיום, בשוק של מדינת ישראל יש בנמצא שני חומרים מרכזיים לבנייה של פרגולות – אלו הינם, פרגולות מאלומיניום, ופרגולות מעץ.

מחיר של פרגולות אלומיניום

מחיר של פרגולה מאלומיניום משתלם יותר לעומת מחיר פרגולת עץ, והמחיר הממוצע למ”ר ראשיתו בכ – שמונה מאות ₪ . פרגולה חשמלית נותנת בידכם שליטה בכמות החשיפה של השטח שמתחת לקירוי לאור ולאוויר, המחיר שלה כמעט פי שתיים למ”ר אל מול פרגולה מאלומיניום, שהקירוי שלה קבוע. מחיר פרגולה מעץ משתנה בפרט בבחירה של סוג העץ בשביל הקונסטרוקציה. בקונסטרוקציה, באפשרותכם לבחור פרגולה מעץ אורן – הינו הכי זמין ובעל העלות המועטה עבור בנייה, או לחלופין לבחור בעץ גושני, הינו הבחירה השנייה בנפיצות בפרגולות מעץ במדינת ישראל, והינו מעניק את הנראות הכפרית, הטבעית והגסה יותר. המחירים למ”ר בשביל פרגולה מעץ הינם בהצעות המחיר הכי זולות 800 ש”ח – ועד ל – 1200 ₪ למ”ר. 

מחיר של פרגולה מעוצבת

בפרגולות דקורטיביות בהן משתמשים בחומרי גלם יקרים יותר. קיימות פרגולות יקרות יותר – אין סוף להיצע. החל מעמודים מעוצבים כולל תושבות איכות מנירוסטה הכוללות הכנה למרזב נסתר שלא פוגם ביופי. כמו גם, סוגים שונים של שלבים לגג הפרגולה, בצורות וזויות שונות, כמו למשל: רפפות כנפי מטוס הנראות בצורת טיפה אווירודינמית היוצרת סגירה מלאהשדרוג מוסיף למחיר למ”ר, כמו אלומיניום דמוי עץ הנחשב לסוג צביעה איכותית ויוקרתית. 

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

מדידת שטח הפרגולה

המידות הן הרכיב העיקרי בשכלול מחיר של פרגולה מאלומיניום על כן כדאי להקפיד על מדידה מדויקת. קלטת מדידה מורכבת מן פס מתכת מפותל, אשר מסומן ביחד עם תוספות של מדידה. שקע מתכתי בבדל הסרט נותן בידכם לעגן את קצה הסרט לאובייקט נייח ולמשוך את הסרט לנקודה הכי רחוקה. מדד לייזר, שנקרא אף מכשיר סרט אלקטרוני או מכשיר מדידה דיגיטלי, הינו מכשיר כף יד אלקטרוני, אשר מופעל על ידי כפתור למדידת מרחקים במדויק.

מחיר צביעת פרגולות

העובדה כי ערכת הצבעים של פרגולות אלומיניום מגוונת יותר לעומת פרגולות מעץ, האפשרויות של האלומיניום מעניקות רמות גמר וצבעים מתכתיים שונים, דבר שיעניק לבית שלכם גימור עכשווי, מלוטש יותר שיבצע סינרגיה כהלכה עם דקורציה אורבנית של הדירה שלכם. בנוסף למבנה, אפשר לקשט את הפרגולה שלכם במנעד עצום של בדי קנבס, טקסטורות וצבעים להוספת התאמה אישית.

תוספות ושדרוגים לפרגולות

במידה והנכם מעוניינים כי הפרגולה שלכם תעניק גוון ניכר, בחנו פנל מסך או פתרון לחופה. קיימים מסכים חזותיים ניידים שאפשר להגדיר אף כמערכת עצמאית. לוחות צל הינם מהווים תוספת מותאמת אישית ואמנותית, כמו גם פונקציונאלית, לכל פרגולה. בהתאם לדרישות ובהתאם למסגרת התקציב שלכם, פתרונות החופה עשויים להיות נייחים, נשלפים ידנית או ממונעים.

על פרגולות ניתן להתקין גם תאורות לד מחמיאות ושימושיות המשולבות בפרופיל עצמו, או מערכות הגברה להשמעת צלילים ומוסיקה וכמובן האפשרות הפופולרית של הזמנת פרגולה חשמלית מתכווננת אוטומטית. בנוסף, קיימות פרגולות אלומיניום עם גג בד מתכוונן המיוצר מבד חיצוני מיוחד וחזק.

מדידת שטח של פרגולה בגינה

הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהתקנת פרגולה בגינה:

רישיונות ותקנות: כדי להתקין פרגולה בגינה, עשויים להיות דרושים רישיונות ותקנות של רשויות מקומיות. כדאי לבדוק את הדרישות הללו לפני שמתחילים את ההתקנה.

מיקום הפרגולה: חשוב לקחת בחשבון את המיקום של הפרגולה ולוודא שאין עצים, מבנים או קווי חשמל ותשתיות תחתית שיכולים להפריע להתקנת הפרגולה.

התקנת הפרגולה: יש לוודא שהפרגולה נעמדת באופן יציב ואם היא לא מעוגנת אל קיר בצד כלשהו של הפרגולה, חשוב להשתמש בחומרים שמתאימים להתקנה של פרגולה בהתקנה חופשית.

חומרי הבניה: כדאי לבחור חומרי בניה עמידים לחום ולגשמים, כדי להבטיח כי הפרגולה תחזיק לאורך זמן.

מדידת שטח של פרגולות בהתקנה במרפסת

אנו ממליצים על למדוד את השטח של פרגולה המותקנת במרפסת ולהכין את המידות שלה באופן מדויק. אם אין תכנית, יש למדוד את אורך ורוחב הפרגולה בסרגל או בסרט מדידה. אנשי מקצוע משתמשים גם במכשירי מדידה מדויקים עם לייזר. אנחנו כחברה להתקנת פרגולות, משלבים מדידה מקצועית יחד עם מחיר הפרגולה והפרויקט כולו כחלק מהשירות ללקוחות שלנו.

כדי לחשב את שטח הפרגולה, יש לכפול את האורך שלה ברוחב, מה שנקרא, מטר מרובע. לדוגמה, אם הפרגולה באורך של 3 מטרים וברוחב של 2 מטרים, שטח הפרגולה יהיה 6 מטר מרובע (3 מטרים × 2 מטרים = 6 מ”ר).

מבחינה טכנית, יש לקחת בחשבון גם גובה של פרגולה. אם הפרגולה גבוהה יותר מהמרפסת ואינה מתחת לגג, אזי כדאי לכלול את הגובה שלה בחישוב שטח כדי לקבל תמונה שלמה יותר של השטח שיכול להתאים להתקנת פרגולה. בנוסף לכל זה, כדאי לדעת שעליכם לוודא שגודל הפרגולה אינו חורג מגודל המרפסת ואין הפרגולה משפיעה על גישה אל הדלתות או החלונות של המרפסת.

חובה לבדוק את עמידות המרפסת במשקל הפרגולה וצרכי התחזוקה של הפרגולה לאורך זמן ועם זאת את נוחות הגישה אל הגג שלה, האם המרפסת בבניין משותף ונמצאת בגובה? אם כן, זה סיכון של ממש לעלות עליה בעצמך ויש לעשות זאת רק על ידי איש מקצוע שיודע מה הוא עושה ומכיר את העבודה.

הגודל גם משפיע על המשקל של הפרגולה, מה שמביא לדרישות שצריכות להתאים ליכולת הנשיאה של המרפסת בעומסי משקל, יכולה לדרוש מכם לייצב את ה-רגולה בעוד עמודים ולא תוכלו להתקין אותה כפרגולה תלויה.

חשוב לוודא שהפרגולה לא תגרום לקשיים בגישה למרפסת או לדלתות המקושרות למרפסת. כדאי לוודא כי יש מספיק מקום על המרפסת כדי להתקין את הפרגולה ולספק גישה נוחה לדלתות ולחלונות של המרפסת.

כדי למנוע נזק מהגשמים ומהשמש החזקה, יש לבדוק את חומרי הבנייה של הפרגולה ואת עמידותם בפני מזג האוויר. חשוב לבחור בחומרים עמידים לפני מזג האוויר המקומי כגון אלומיניום מגלוון

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן