כמה שחם בישראל

ישראל היא מדינה שטופת שמש, ואין כמו לשבת בגינה וליהנות מהשמש מצד אחד אך מצד שני לא להסתנוור או להישרף. בפתרון המיטבי לכך הוא פרגולה שמאפשרת לנו ליהנות מהצללה בין אם אנחנו בגינה או במרפסת, ולמעשה לשבת בחוץ אבל להרגיש בבית. השוק כיום מציע סוגים רבים של פרגולות, ואין ספק שאחד הסוגים השימושיים ופונקציונליים היא פרגולה חשמלית, שלמעשה משלבת מספר מצבים.

פרגולה חשמלית עם גג נפתח פרגולה חשמלית נסגרת

אז מה מיוחד בפרגולה חשמלית מתכווננת?

פרגולה חשמלית היא פרגולה שניתן לכוון אלמנטים מסוימים בה באופן חשמלי. מזג האוויר משתנה, ומידת ההצללה שאנחנו רוצים עשויה להשתנות כל יום. עם פרגולה פתוחה או סגורה אנחנו למעשה בוחרים פעם אחת את מידת ההצללה הרצויה וממשיכים ככה לאורך כל חייה של הפרגולה, אך עם פרגולה אלומיניום מתכווננת אנחנו יכולים לשלוט במידת ההצללה, לבחור שתהיה בלי הצללה בכלל או הצללה מלאה וכמובן מגוון מצבי ביניים. בנוסף, בפרגולות מסוימות ניתן לשלוט בתכונות נוספות, כגון זווית הפסים העליונים.

יתרונות פרגולה חשמלית

לפרגולה חשמלית ישנם יתרונות רבים:

השליטה בפרגולה חשמלית היא נוחה וקלה, בעיקר כאשר ניתן לכוון אותה באמצעות שלט רחוק. כל שצריך לעשות זה להחליט את מידת ההצללה הרצויה, ללחוץ על הכפתור ולכוון.

מזג אוויר אינו דבר סטטי, וכך גם לא תנאי התאורה שבחוץ. עם פרגולה חשמלית מתכווננת אנחנו יכולים לשלוט במידת התאורה באמצעות פתיחה וסגירה של תריסי הפרגולה. השליטה נעשית ברמה הגבוהה ביותר ומאפשרת לכם לחסום או להכניס אור לפרגולה.

אתם יושבים מתחת לפרגולה ביום סתיו נעים, אבל פתאום מתחיל טפטוף. אין סיבה שתפסיקו את הישיבה שלכם ותכנסו הביתה – ניתן לכוון את הפרגולה כך שתגן עליכם מפני הגשם. בנינו, אין דבר יותר נהדר מריח הגשם וצליל הטפטוף, ואם אפשר ליהנות מכל זה בלי להירטב אז למה לא?

טכנולוגיות מתקדמות כיום מאפשרות לחבר את הפרגולה החשמלית לבית חכם. כך השימוש בפרגולה הוא אוטומטי יותר ומותאם לשגרה היומיומית שלכם. כך למשל ניתן לבחור שבכל פעם שתצאו מהבית הפרגולה תחסום לחלוטין שמש וגשם.

התקנת פרגולה חשמלית – לבד או על ידי בעל מקצוע?

התקנה של פרגולה באופן כללי מומלץ לעשות על ידי בעל מקצוע. פרגולה היא עצם מסיבי שתחתיו יושבים אנשים, וחשוב שההתקנה תהיה בטיחותית. צורך זה מתחדד עוד יותר כאשר מדובר בפרגולה חשמלית שכן היא מורכבת יותר ודורשת יד ועין של בעל מקצוע.

פרגולה חשמלית עם תאורה
גג נאסף
פרופיל אלומיניום
מסגרת עבה
מטבח חוץ
LED
כך תשמרו ותתחזקו את הפרגולה החשמלית לאורך זמן

חשוב לבדוק באופן קבוע את הפרגולה. את הבדיקה ניתן פשוט לעשות בכל פעם שמפעילים אותה ולראות האם התנועה שלה חלקה, האם היא משמיעה רעשים יוצאי דופן וכדומה. כמו כן, חשוב לדאוג לניקיון שלה כדי שלא יצטבר אבק במנגנונים שלה, ולהרחיק ממנה צמחים או עצמים שעלולים לפגוע בתפקודה.

פרגולה חשמלית בגינה עם מסף זיפ
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן