גדר אלומיניום כולל שער לבית

גם אני רוצה גדר

אז אחרי שנים של עבודה קשה סוף כל סוף מצאתם את בית חלומותיכם. בית יפה עם גינה בה אתם יכולים לשבת מתי שתרצו עם כוס קפה, סיגריה או ספר ולעשות ארוחות עם כל המשפחה, וכמובן להזמין חברים מתי שתרצו. יחד עם זאת, כדי להרגיש בבית בגינה שלכם זה בהחלט מומלץ להתקין גדר. במאמר זה נעבור על היתרונות של התקנת גדר לגינה, ונסייע לכם לבחור את הגדר המתאימה עבורכם.

גדר אלומיניום מוארת בערב
צפו בכל דגמי הגדרות:

אז למה להתקין גדר לגינה?

לא חסרים יתרונות להתקנת גדר לגינה שמאפשרים לכם למצות את הפוטנציאל של החצר:

פרטיות היא אולי הדבר החשוב ביותר.

פרטיות

אנחנו רוצים להרגיש את מזג האוויר הנעים והאוויר הצח בגינה שלנו מצד אחד, אך מצד שני לא רוצים שהעוברים והשבים יוכלו לראות אותנו בכל עת. בדיוק בשביל זה קיימת גדר לגינה שמאפשרת לכם לקבל את המקסימום מהחצר.

שכנות טובה

יחסים טובים יותר עם השכנים

בהמשך לסעיף הקודם, אנחנו רוצים לשמור על יחסים טובים עם השכנים והדרך לעשות זאת היא לא להפריע אחד לשני. עם גדר הפרעות הדדיות כגון רעש ותאורה מצטמצמות, וכך היחסים בניכם טובים יותר.

ביטחון

הגנה מקסימלית

לצערנו לפעמים ישנם אנשים שמעוניינים להיכנס ללא הסכמתנו לבית. גדר שאנו מציבים בגינה היא עוד שלב שמקשה עליהם לעשות זאת. מומלץ להתקין גדר גבוהה שתקשה את הטיפוס מעליה ותיתן הגנה מקסימלית מחומר גלם עמיד שלא ייכנע

גדר בפני בעלי חיים:

בעלי חיים

בין אם אתם אוהבים בעלי חיים ובין אם לא, זה לא כל כך נעים שנכנס לגינה כלב או חתול ומטיל בה את צרכיו. באמצעות גדר תוכלו למנוע כניסה של בעלי חיים לא רצויים ולשמור על הביטחון שלכם.

חסכון

הוזלה של עלויות אבטחה:

במקרים רבים חברות אבטחה מציעות פרמיות נמוכות יותר כשנוקטים בכל האמצעים למניעת פריצה, כאשר גדר גבוהה מהווה אחד מאמצעים אלו, גדר אלומיניום תחסוך לך עוד כסף על תחזוקה

עיצוב

עיצוב חוץ מרשים

כשהגדר המקיפה את הבית גבוהה ומעוצבת, הרושם על הבית הוא רב מאוד, בעיקר בפניי העוברים והשבים אך גם בעיני המבקרים. עיצוב דמוי עץ או בצבעים חיים עושה עולם של הבדל למראה החיצוני של הבית.

גלריית תמונות של גדרות אלומיניום

וכך תבחרו את גדר לגינה מושלמת עבורכם

אז הבנתם שאתם צריכים להתקין גדר לגינה שלכם. בדקתם קצת מהם האפשרויות וראיתם שקיין מגוון אדיר לבחור מתוכו. כדי להפוך את הבחירה לקלה יותר נפרט את הפרמטרים החשובים בבחירה של גדר:

חומר הגלם

ישנם כמה סוגים של חומרי גלם מהן ניתן לבנות גדר. הנפוצים בקרב חומרי הגלם הם אלומיניום, ברזל ועץ. לכל חומר גלם ישנם יתרונות וחסרונות, אך לדעתנו גדרות אלומיניום הן המתאימות ברוב המקרים בזכות יתרונן על פני חומרי גלם אחרים. נערוך השוואה קצרה:

פרמטר
אלומיניום
עץ
מתכת
עמידות
חומר גלם עמיד במיוחד ששומר על מראהו לאורך שנים. עמיד בפני קרינה ולחות, לא מתפורר, מחליד ומרקיב
חשיפה ארוכה לשמש מותירה בו סימנים ועלולה להרוס אותו. עלול להרקיב עם השנים.
חומר גלם שעלול להחליד עם השנים
עיצוב
קל לעצב באיזה אופן שרוצים, בין אם אתם מעוניינים במראה הייטק חדשני או באלומיניום דמוי עץ
פחות גמיש לעיצובים שונים מאשר אלומיניום
חומר גלם שעלול להחליד עם השנים
תחזוקה
אין צורך בתחזוקה מיוחדת
יש לצבוע אחת לתקופה
יש לצבוע ולשמן אחת לתקופה
מטרת הגדר

חשוב להבין מהי המטרה של הגדר. במידה ואתם מעוניינים בפרטיות והגנה מקסימלית יש לבחור גדר גבוהה ואטומה, ולחילופין אם אתם רוצים לראות מה קורה מבעד לחצר שלכם תוכלו לבחור בגדר המאפשרת לכם לעשות זאת.

תקציב

קביעת התקציב תאפשר לכם בחירה קלה יותר ולהבין מהן האפשרויות העומדות בפניכם, מה הרמה של החומר או של הגימור בעיצוב הגדר, שתרצו להגיע אליה ומהם התוספות שלא תהיו מוכנים לוותר עליהם. שיקלו גם הוצאות עתידיות.

מוצרים שהולכים יחד:
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן