פרגולה דמוי עץ מאלומיניום

פתרון הצללה מאלומיניום

דבר לא מהנה יותר בלילות קיץ חמים כמו פרגולה בחצר האחורית. פרגולות מוסיפות צל בקיץ והגנה מהגשמים בחורף. פרגולות מאלומיניום, הן מוצר מיוחד בעולם פתרונות ההצללה, יש לה יכולת לעמוד בתנאי מזג אוויר לא נעימים והיא גם סוג של “זיקית” בעולם הפרגולות, מאחר ואת פרגולות האלומיניום אפשר לייצר גם במראה דמוי עץ.

UNIKIT

פתרונות הצללה מקצועיים

פתרון הצללה שימושי

ייתכן, כי מה שאתם מחפשים הוא פתרון הצללה שיכול להכיל תחתיו את שולחן האוכל שבגינה שלכם או הגנה כלשהי מעל ריהוט הגן שיאפשר לכם לשהות בחוץ בכל מצב. ביוניקיט תמצאו פרגולות אלומיניום דמוי עץ הטובות ביותר מהמסופקות לשוק. מוזמנים ליצור קשר לייעוץ ומידע נוסף.

חייגו אלינו:
0737-969-733
טופס השארת פרטים

איפה למקם פרגולה אלומיניום דמוי עץ

ניתן למקם פרגולות במגוון צורות. הם יכולות להיות בגינה או בבריכה. פרגולה יכולה להיות בכניסה לבית אפילו ללא עמודים כפרגולה תלויה, כך שהיא תשתלב עם הכניסה ללא עמודים שיפריעו. מי שמעוניין ליצור מסתור כביסה, לעיתים קרובות מתקין פרגולה במרפסת ומייצר מחסה שכזה בקלות.

מה הגודל של פרגולה אלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום דמוי עץ יכולות להיות מיוצרות במגוון של גדלים, על פי הצורך ותנאי השטח. כשאתם ניגשים להחליט מה גודל הפרגולה שאתם צריכים למיקום שבחרתם, יש למדוד את הטח המיועד. לכלול  במדידות את השטח הפנימי הרצוי תחת הפרגולה, כמה מקום תזדקקו כדי להכיל שולחן וכיסאות לדוגמה.

פרגולה מאלומיניום דמוי עץ

איפה למקם פרגולה אלומיניום דמוי עץ

כדאי לבחור אלומיניום על פני עץ לבניית פרגולה מאחר ופרגולות אלומיניום דורשות מעט תחזוקה. עץ בסופו של דבר נהרס  ונרקב, לעומת זאת, פרגולה מאלומיניום דמוי עץ, נשארת עם מראה עץ אותנטי לאורך שנים בתחזוקה מינימלית.

חוזק ועמידות
100%
מראה עץ אותנטי
100%
שקט מתחזוקה
100%
פרגולה דמויית עץ מאלומיניום

בגלל שפרגולות אלומיניום קלות משקל , הרכבה של פרגולה מאלומיניום היא פשוטה יותר, על כן, קיימות ערכות פרגולות להרכבה עצמית בשיטת עשה זאת בעצמך. יוניקיט משווקת ומייצרת קיטים של פרגולות וגדרות להרכבה עצמית המשווקות בארץ בסניפי הום סנטר, מפיצים מורשים ובהזמנה ישירה מאתנו ב- 0737-969-733

חייגו אלינו:
0737-969-733
טופס השארת פרטים

פרגולות אלומיניום לעומת גזיבו / פרגולות בד / פרגולות עץ

במובנים רבים פרגולות הן כמו גזיבו, אך ללא גג סגור. פרגולה עדיין מציעה את האפשרות לגג סגור ואטום לחלוטין, על ידי 2 אפשרויות: התקנה של סנטק או התקנה של פרגולה חשמלית. בצורה זאת, חסימת קרינת שמש לא בריאה ואיטום נגד מים, מתקבלים בפרגולות אלומיניום דמוי עץ לחלוטין.

פרגולה אלומיניום דמוי עץ כאלמנט עיצובי

היופי הטבעי של פרגולה אלומיניום דמוי עץ מדבר בעד עצמו, בשילוב עם ריהוט ואלמנטים של עיצוב מתאימים, אפשר להפוך את סביבת החוץ לאזור נעים ומעורר השראה. פרגולה אלומיניום דמוי עץ משתלבת מצוין עם צמחייה מטפסת כאלמנט דקורטיבי, כך שהתקנה פרגולה היא התחלה מעולה לעיצוב מרשים של אזור החוץ.

 

בפרגולות ניתן לשלב את מיטב הרכיבים הטכנולוגים או אלמנטים נלווים הקיימים, שילוב של תאורת לד מתוחכמת ומרהיבה, שילוב של רמקולים ומערכת שמע, תנור חימום לחורף הקר ועוד אפשרויות רבות…פנו אלינו לעוד מידע: 0737-969-733

פרגולה דמוי עץ

כמובן שיש גם גדר דמוי עץ

כל היתרונות והאפשרויות שתיארנו והסברנו במאמר זה, תקפות גם לגדרות אלומיניום. גדרות אלומיניום זמינות גם במראה דמוי עץ היכול להתאים במיוחד עם פרגולה דמוי עת אך גם מבלי להתקין פרגולה, במידה והצורך הוא רק בגדר, גדרות אלומיניום הן הכי חזקות ואמינות, במראה דמוי עץ הן מביאות את האווירה שהעץ משרה מבלי התחזוקה היקרה והמתישה של עץ אמיתי. מי שמעוניין, יכול להרכיב את הגדר בעצמו, בעזרת ערכות גדרות אלומיניום להרכבה עצמית

גדר אלומיניום דמוי עץ
חייגו אלינו:
0737-969-733
טופס השארת פרטים
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן