בוחרים דלת כניסה לבית? אתם חייבים לקרוא את זה

כיצד דלת הכניסה משפיעה על עיצוב הבית

דלת-כניסה-מוגנת-לפריצה

חשיבות הדלת למראה הכניסה לבית

בחירת דלתות כניסה לבית היא לא עוד צעד בשיפוץ של הבית. לדלת הכניסה ישנה חשיבות רבה בעיצוב המראה של הבית, ויש מספר נתונים שאסור לכם לשכוח כאשר אתם בוחרים אותה. אז גם אם אתם בשלב האחרון של השיפוץ, וכבר רואים את עצמכם בבית החלומות שלכם, אל תתנו למידע הזה לחמוק מכם.

תקני ביטחון ובטיחות

הדבר הראשון שאסור לכם לשכוח הוא שדלת הכניסה לבית שלכם היא השומר שנמצא שם 24/7. כל מי שיעבור מול הבית שלכם ייראה את הדלת, ואתם צריכים להבין שלמראה של הדלת יש תפקיד חשוב. תקפידו על דלת שמשדרת מראה מאובטח, ואל תהססו גם להתקין מנעול נוסף. לפעמים די במראה של הדלת כדי להבין שהבית שלכם הוא לא יעד לפורצים.

מערכות נעילה לדלת פנים וכניסה

חומרים מעכבי בעירה

מלבד ההקפדה על תקני הבטיחות של הדלת שתוכל לעמוד בפני פריצות, חשוב לוודא שהדלת עשויה מחומרים מעקבי בעירה שלא יגרמו לפגיעה בשעת שריפה. גם לעניין הזה ישנם תקנים ורק תוודאו שהדלת שלכם עומדת בהם.

דלתות כניסה ברמת גן

עיצוב

בבחירת דלת תקפידו על דלת שהולמת את הסביבה של הכניסה לבית. אם הכניסה לבית היא דרך גינה גדולה, תמצאו דלת שמשתלבת במראה הטבעי של הגינה, עם העצים והפרחים. מנגד, בכניסה לבית בבניין דירות כדאי לבחור דלת בהירה יותר שתשדר מראה חיוני ומואר.

דלתות הוטליה גדולות

חומר

החומר שממנו עשויה הדלת צריך להיקבע על פי הסביבה שבה הדלת נמצאת. אם הדלת שלכם נמצאת במקום שחשוף לשמש בצורה תמידית תקפידו על החומר שלא ייפגע ממנה. בדלת שלא חשופה לשמש תוכלו להרשות לעצמכם לבחור חומרים נוספים, שלא נדרשים לעמידות הזו.

לצורך הדוגמא, דלתות עץ לא מומלצות להתקנה במקום חשוף לשמש, אז אם הדלת שלכם לא חשופה לשמש זה יכול להיות פתרון מצוין עבורכם ששומר גם על היופי.

דלתות--כניסה-מעוצבות אלומיניום ועץ

צבע

תחשבו מה אתם רוצים שהדלת שלכם תשדר, ועל פי זה תבחרו את הצבע שלה. לצבע ישנה משמעות רבה וכמובן שגם הוא צריך להתכתב עם הסביבה החיצונית של הדלת, כדי ליצור חלל כניסה לבית בדיוק כמו שאתם רוצים.

צבעי-ראל
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
מוצרים קשורים
דלת הזזה משרדית מיוחדת
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן