פרגולות אלומיניום מצוינות

כל יום
פרגולה דמוי עץ מעל סככה
יום א'
פרגולה חשמלית רפפות
יום ב'
פרגולה צפה אלומיניום
יום ג'
רפפות מתכווננות של פרגולה חשמלית
יום ד'
ייבוא וייצור פרגולות אלומיניום
יום ה'
מרפסת-עם-פרגולה-
יום ו'

יוניקיט הנדסה פרגולות אלומיניום

unikit פרגולות אלומיניום לוגו

הודות לשימוש בטכנולוגיות חדישות בכל המוצרים, סדנאות היצירה ומוצרים העוברים תהליכי בדיקות והכשרה לתווי תקן מחמירים. 

עם עשרות שנות ניסיון בתהליכי תכנון עבודה משותפים עם לקוחות.

יוניקיט הנדסה היא החברה המובילה בישראל במוצרי אלומיניום ופתרונות הצללה מאלומיניום, כשהיתרון המרכזי שלנו, הוא ביצועים ואיכות בשלב ההתקנה ושירות והנדסה בתהליכי תכנון הפרויקטים, יחד עם הלקוחות הפרטיים או אדריכלים, קבלנים ומעצבים.

מגוון מוצרי החוץ שלנו התפתח במדויק להתאמה לשוק ותנאי החוץ  בישראל. המערכות החדישות שלנו מציעות את החזון האדריכלי והמבני-יישומי של יוניקיט הנדסה לשוק הבנייה והעיצוב הישראלי.

פתרונות הצללה מאלומיניום

אם צל הוא קריטריון הבחירה העיקרי שלכם, המגוון הרחב של פרגולות האלומיניום הקיים, יכול להציע לכם ולכן, פרגולה יציבה, עמידה ומעוצבת, או במילה אחת-איכותית.

היצע רחב של פרגולות אלומיניום חשמליות ולא חשמליות, במגוון עיצובים.

פרגולה חשמלית מציעה לכם ולכן שליטה על סיבוב הרפפות (לוברים), בפרגולה חשמלית מתכווננת. בנוסף, סוג נוסף של פרגולה חשמלית מאפשרת לכם לקפל ולאסוף את הגג לחלוטין, כמו גם לסגור אותו לגמרי.

הגנה מקרינת השמש, הפחתת רמת החום הפנימית בבית, אוורור חיצוני וזרימת אוויר טבעי, התנגדות לרוחות חזקות בפרגולות עם מרכב איכותי מאוד. 

 

צפו בַּפרגולות:

צרו חזית מבנה מרשימה עם מבחר פתרונות

דרך הקונספט של פתרונות מתקדמים, יוניקיט מציעה כלים אדריכליים ייחודיים לעיצוב החזית המרשימה ביותר. 

קליבר המוצרים הרחב והמגוון, עולה מעבר לפתרונות הבניה הרגילים, כי אם, מעניק השראה למעצבים ומתכנני פרויקטים ובנוסף, משרת בעלי בתים על ידי האפשרות לשלב בין מוצרי חוץ שונים, באיכות הגבוהה ביותר, המשתלבים מבחינה עיצובית אחד עם השני ומייצרים פתרון שלם לחזית המבנה.

פרגולות חשמליות

פרגולות חשמליות ביו קלימטיות מאלומיניום, חשמליות לחלוטין, מיועדות למתן הצללה וקירוי בגינה או מרפסת וכל שטח אחר, במשך כל עונות השנה. 

פרגולה חשמלית הופכת את האזור החיצוני לאזור חיצוני עם נוחות של חדר. אידיאלי להגנה מפני גשם, שמש חזקה, ותנאי מזג אוויר קשים.

פרגולות אלומיניום

מגוון רחב של פרגולות אלומיניום עם רפפות קבועות. להצללה קבועה ולעיצוב חוץ מיוחד. בין אם בעיצוב מינימלי, או עם עיצב כפרי, תוכלו למצוא צבעים רבים לצביעת הפרגולה במבחר רחב של גימורים.

צביעת בכל אחד מגווני ראל או קליל, טקסטורות מגורענות וצביעה בוהקת גליטר. כשגולת הכותרת למחפשים את העיצוב הכפרי, אלומיניום דמוי עץ בגווני עץ אלון, איפאה, אורן ואף אקליפטוס הודי.

 

גדרות אלומיניום

הגדרות שלנו כולן מאלומיניום יצוק. תוכלו לבחור מבין מגוון של שלבים לעיצוב בגדר שלכם, שלבים מלבניים, שלבי כנף, שלבים מעוינים ועוד.

אלומיניום הוא חומר עמיד ביותר ומייצר גידור איכותי ומאובטח. מערכות הגידור לשנו מתוחכמות ומשתלמות במחירם, כמו כן, הן מאפשרות לכם להגן על ביתכם בגדר מקיפה ללא צורך בתחזוקה, עם פרטיות מלאה מובטחת.

סגירות עם זכוכית

כדי לנצל לחלוטין את כל היתרונות של ההתקדמות הטכנולוגית ולהביא את הנוחות המקסימלית לחות ביתך, אנו מציעים גם סגירות עם זכוכית המתאימות למרפסות, חנויות, מסעדות ולגינה או חצר. באפשרותכם להקיף את הפרגולה שלכם במערכת מתקדמת של זכוכית מתקפלת או קירות הזזה מזכוכיות. קבלו קירות שקופים בעלי היכולת להכניס את האור הטבעי פנימה עם סינון קרינה מזיקה.

סגירות עם מסכי הצללה

הודות להתפתחות הטכנולוגית בפיתוח בדים עמידים במיוחד. הבדים החדשים של וילונות הגלילה החשמליים ומסכי זיפר להצללה , מסוגלים לכסות שטחים נרחבים, בשל חוזקם הרב של בדים אלו, הם יכולים להיות מותקנים בקנה מידה גדול מאוד ולשאת בכל העומס ללא צורך בתמיכה אמצעית. העיצוב של מסכי ההצללה מינימלי ואינו גורע או מעמיס על העיצוב החיצוני המתוכנן. 

זה קל מאוד- פשוט צרו קשר ונסייע לכם
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן