בחירת דלתות כניסה לבית

העיצוב בפנים נבחר בקפידה על פי תכונות האופי שלכם והנקודות החשובות לדיירי הבית, אך גם רגע לפני הכניסה לבית, אין סיבה שהדלת כניסה לא תצליח לשדר ולהעביר אותכם בצורה המיטבית.

לבחור דלת כניסה לבית

סוגים שונים של דלתות כניסה

סוג הדלת שיש לבית הוא הדבר הראשון שהמבקר ואתם תבחינו בו. לבית חשוב שתהיה דלת שתתאים לעיצוב הכללי שלו. לא כל הדלתות הן בגודל ובאותו תצורה, ולא כל הדלתות מיועדות לכולם.

צפו בדגמי דלתות כניסה:

מי ישתמש בדלת?

לדלת הכנף הבודדת ולדלת חצי הכנף יש שתיהן חצי מהמסגרת חשופה כדי להעניק יותר בטיחות בעיצובן. ניתן להשתמש בשני סוגי הדלתות הללו במקומות שבהם יש פחות מקום, כמו בדירת סטודיו, אך אלו לא עובדות היטב כאשר מנסים לספק גישה משני הצדדים.

ניתן להשתמש בדלת הכנף הכפולה בכל עת מכיוון שיש לה שתי אגפים או שתי כניסות כך שכל אדם שמגיע משני הצדדים יכול להיכנס ללא

דלתות כניסה באיכות טובה

תצורת הדלת בכניסה

דלת כנף אחת וחצי כנף הן שתי תצורות שונות של דלתות המספקות כניסה לבית. הראשונה היא דלת כניסה צרה ואילו השנייה גדולה יותר. דלתות כנף כפולות הן שתי כנפיים משני צדי המסגרת, אך ניתן להגדיר דלתות כפולות אלו גם לשימוש חד פעמי.

לדלת וחצי יש שלושה פנלים; אחד משני הצדדים ואחד בחלק העליון, כאשר חלקים אחרים עשויים בדרך כלל מזכוכית או פלסטיק שקוף. זה יכול לשמש ככניסה לבניין גדול או ככניסה לבית. דלת בודדת מקיפה את כל סוגי הכניסות הבסיסיות למבנים, לרבות דלתות עץ בודדות טיפוסיות שנמצאות בשימוש עשרות שנים בבתים ובעסקים כאחד.

דלת-כניסה-מוגנת-לפריצה

דלתות ציר

ישנם כמה יתרונות לשימוש בדלת ציר ולא בדלת הזזה לכניסות לבית. צירים מאפשרים לאנשים להציץ במה שנמצא בצד השני לפני שהם נכנסים לחדר או לבניין. הם גם מספקים פרטיות בזמן שאנשים ממתינים לתורם בתור בכניסה או יציאה מבניין.

דלתות ציר פיבוט (PIVOT) נעות על ציר יחיד שמאפשר פתיחה דו כיוונית ויוצרות דלת מאוד מרשימה ויוקרתית.

איכות של דלת כניסה

איך בוחרים דלת?

הבחירה הנכונה ביותר לסוג דלת הכניסה היא הבחירה שתגרום לכם תחושה נעימה בכניסה לבית המלווה בביטחון ונחת. דלת הכניסה צריכה להתאים לשפה העיצובית של חזית הבית ולכן היא משקפת מאוד את דיירי הבית והאופי הבא לידי ביטוי בעיצוב פנים הכללי.

דלתות-כניסה-מאלומיניום
מאיזה חומר דלת כניסה צריכה להיות מיוצרת?

ההחלטה בסוג החומר שעשויה הדלת זו הבחירה ההתחלתית החשובה ביותר לתהליך הקמה ועיצוב דלת הכניסה. יש לבחור בחומר שתואם לעיצוב הכללי של סביבת החוץ וסביבת הבית. הקושי לבחור דלת כניסה באולם תצוגה ולדמיין כיצד היא תשתלב בסביבה של הבית כמכלול היא קשה ועשויה להוביל לטעויות בבחירה. בשביל להימנע מטעות זו ולבצע את הבחירה הטובה ביותר, ניתן להיעזר בתוכניות הדמיה בשביל לראות בצורה ויזואלית כיצד תראה הדלת כתצורה הסופית בשטח.

אפשרות-דלת-קו-אפס
מסקנות

דלת הכניסה מהווה אלמנט חשוב ומרכזי כחלק מהבית או הכנס, כיוון שמראה את אופי הדיירים בו טרום הכניסה. לבחירת חומר הדלת ישנן כמה אופציות וכמה סוגים של מרכיבים אפשריים, אך יש בשביל לבחור טוב ונכון על ידי בדיקה עצמית של מה בדיוק תרצו להעביר כלפי חוץ לבאים ונכנסים.

דלת-כניסה-דגם-פרמיום
מוצרים קשורים:
דלתות-מעוצבות-פנים-מיוחדות
דלתות פנים
דלת-הזזה-מעוצבת-בין-החדרים
דלתות הזזה
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן