הציבור בחר בפרגולה מאלומיניום

פרגולה אלומיניום ושאר מערכות הצללה

בחירת הקהל בישראל למערכות הצללה מאלומיניום

פרגולות מאלומיניום הפכו למערכות ההצללה המומלצות

היא מורכבת ממסגרת של עמודים, אשר נועדו לתמוך לרוב בתקרה ובקורות צולבות. לפעמים, הם יתמכו גם בצמחים מטפסים. לעתים קרובות בני האדם מתבלבלים בין פרגולות אלומיניום לבין סוכה.
חרף הדמיון העז בין שתיהן, סוכה היא לרוב יותר פשוטה או לחלופין קטנה בהיבט של המבנה שלה, ויש בה לפעמים בחלקה העליון קשת מעוקלת, ועשויה להיות מחוברת לגדר או לעמוד באופן עצמאי. אך נחזור לעניינינו. באם תמשיכו לקרוא עד לסיום המאמר הזה, בוודאי תגלו דברים שטרם התוודעתם אליהם, על פרגולות אלומיניום.

צפו במערכות ההצללה שלנו:

מה התרומה האמתית של פרגולות אלומיניום?

ונתחיל מן העובדות המובנות מאליהן, מה שהכי מושך את הצרכנים לבחור פרגולה אלומיניום הוא היופי המיוחד שלה, העולה באלפי מונים על כל סוכך סטנדרטי. אם תסתכלו, למשל, על פרגולות אלומיניום דמוי עץ, תגלו עיצוב אדריכלי או עיצוב פיסולי יוצא מגדר הרגיל, אשר עשוי לסייע ביצירה של אמירה ויזואלית בגינה שלכם. המון סגנונות של עיצובי פרגולות זמינים כיום, כמו לדוגמא – עיצובים אלגנטיים, עיצובים פשוטים וקלאסיים, עיצובים משודרגים או לחלופין עיצובים מודרניים, וכיוצא בזאת. כמו כן, בעלי גינות רבות מוצאים בהן יתרונות בשל המדיום שהן מספקות לשם הצגת כל הפאר וההדר שמתלווים לצמחים.

רכב חונה מתחת לפרגולה אלומיניום

בנוסף לכך, פרופיל אלומיניום מעניק תמיכה מסיבות לתכונות נוף מרהיבות, כמו למשל – לצמחים, כגון – קיסוס, מטפס או גפן וכיוצא בזה. אפשר אף לתלות אדניות לצמחים מן הקורות, שמוסיפה עניין רב למלאכת הגינון שלכם, מה שבהכרח יספק קשר וויזואלי רב ערך לגינה שלכם, וכפועל יוצא – לנכס שלכם בכללותו.

כמה תעלה לי התקנה של פרגולת אלומיניום

מה החשיבות של מיקום פרגולה חשמלית?

יתכן שתחשבו שזאת שאלה רטורית, אך לעתים ממש קל להתעלם מעובדות שברורות מאליהן. שמא ברור לכם בדיוק היכן למקם פרגולה חשמלית, אך הנכם חייבים לחשוב על הסוגיה המעשית של היבט המקום שבו תמקמו את הפרגולה החשמלית. כמו לדוגמה – במיקום הנכון, איזו השפעה תהיה לה בדיוק על החיות ועל הצמחים בחצר שלכם, האם יאבד הקשר החיובי עם השכנים שלכם במידה והפרגולה החשמלית תשפיע על אור השמש בחצר שלכם? שאלות שאכן מן הראוי לחשוב עליהן מבעוד מועד.

הפרגולה הפופולרית מהאלומיניום

איך משפיעה סגירת מרפסות על אלמנט הבטיחות?

כאשר מבצעים סגירת מרפסות, כי אז נהנים ממשנה של שמירה על בטיחות מקום המשכן הקבוע שלכם, מתוך עצם הידיעה שעם רדת החשיכה, או כאשר נסעתם לנופש, אפשרי לחלוטין לסגור לגמרי את המרפסת, ובאופן הזה להשיג עוד חוצץ, אשר בהכרח ימנע כניסה לא רצויה למרחב האישי שלכם, וימנע כל כוונה של מעשה גזל בשטח הפרטי שלכם.

פרגולה לחניה להצללה מורגשת בחניה
מה רצוי שתדעו על פרגולה נאספת?

יש כל מיני דברים שרצוי לדעת על פרגולה נאספת. לשם הבהרה, עסקינן אודות סוג של פרגולה חשמלית נאספת עם שלבים של אלומיניום, כאלו ואחרים, אשר נאספים, ולהלן הדברים הכי עסיסיים בהקשר של הפרגולה הנאספת –

  • אפשר להזמין אותה מותקנת על עמודים בחזית או באופן מרחף, וכן בתור יחידה עצמאית שיש בה ארבעה עמודים.
  • הפרגולה הנאספת תופעל על ידי שלט.
  • ישנו דגם ייחודי של פרגולה נאספת, שאין עוד כמוהו ברחבי מדינת ישראל, שמאפשר ביצוע של סיבוב לאלתר של כל שלבי האלומיניום, כמו גם איסוף במלואו של מלוא שטח הגג.
  • אפשרי לבצע סינרגיה עם תאורת הלד, והן לשלוט בעוצמה של התאורה באמצעות הדימר האלחוטי.
  • שלבי פרגולה זאת מאוד חזקים ובגובה של כמעט שלושים סנטימטרים.
  • אפשר להציב את הפרגולה הנאספת נוכח כל תנאי מזג אוויר, ובכל קומות הבניין.
  • ונסיים בציון שפרגולה זאת עמידה בפני מים, ויש לה מרזב היקפי, שאמון על ניקוז מי הגשמים שיורדים דרך תעלות הניקוז באופן ישיר אל האדמה.
ברגולה למרפסת שעוצבה לפי בקשת הלקוח
למי מתאימה פרגולה מתקפלת?

יש שיגידו, כי הפרגולה הינה הנחלה הבלעדית לשם הצללה רק של בעלי וילות או של בעלי בית פרטי. אך לאמתו של דבר, יש גם פרגולה מתקפלת. מה שמאפשר להמון בעלי בתים עם מרפסת, לצורך העניין, להתקין אותה בהיותה לא תופסת מקום בעוד היא סגורה ולא בשימוש.

התקנת פרגולה דמוי עת מאלומיניום מגולוון
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן