גדרות ושערים מאלומיניום

גדר עם שער

גדרות אלומיניום לנוף

הנוכחות של גדרות אלומיניום הינה רק בת מספר עשרות שנים, אבל בנו אותן על מנת לחקות את הנראות של גדרות ברזל ופלדה. גם הדירה הכי מודרנית במראה שלה עשויה להיות בולטת על ידי התקנת גדר אלומיניום בסגנון הנכון. גדרות מאלומיניום איכותיות מעניקות אווירה של תחכום ויופי, אשר גדרות אחרות אינן יכולות להשיג. גדרות מאלומיניום עשויות להחמיא ולהפוך את הדירה שלכם להרבה יותר אטרקטיבית עם משיכה מיטבית יותר. כמו כן, שלא כמו גדר מברזל או מפלדה מרותכת , האופי הקל יותר של חומר האלומיניום מאפשר להבריג אותה במעקה. הקונסטרוקציה המוברגת הזאת מאפשרת לפלטות להסתובב או במעקה, באופן כזה שהמוטות נותרות זקופות .

שער אלומיניום

אחת מן המעלות הכי בולטות שבאה לידי ביטוי בתוך שער אלומיניום הינה האיתנות הנפלאה של חומר האלומיניום. חומר האלומיניום נחשב לאיתן, לחסון, לעבה ולמהימן ומוודא היטב כי יהיה באפשרות השער בבית שלכם לעמוד גם בתנאי מזג האוויר הכי קשים. האיתנות של שער האלומיניום מוודאת אף שהמבנים והמכונות שבבית שלכם יהיו בטוחים ומאובטחים. כמו כן, שערי אלומיניום כרוכים בהוצאה כספית מועטה לעומת שערים מסוגי חומרים שונים. העמידות של הקורוזיה הטבעית של אלומיניום מסבה לזאת כי שער מאלומיניום מחייב הרבה פחות תחזוקה לעומת שער מפלדה או מעץ. כמו למשל, צבע על שער מעץ עשוי להיות בעל נטייה להתקלף, ומחייב צביעה מחדש בכל תקופה מסוימת. הקלילות של חומר האלומיניום משמעותה כי גופים כמו לדוגמה צירים לא נדרשים לתמוך במשקל כה רב. המנועים משתמשים בפחות חשמל לסגירה ופחות כוח המנוע הנדרש הופך אותם לבטוחים יותר.

גדרות-אלומיניום-מחירון
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

מדידת השטח לקראת הזמנת גדר

אפשר למצוא כל מיני שיטות פשוטות עבור מדידת השטח. חלק מן השיטות הללו הינן שיטות גרפיות, בהן למעשה משווים את התוכנית או את המפה של האזור שברצונכם למדוד לתבנית מצוירת בגדלי יחידות ידועים. שיטות נוספות למדידת השטח הינן שיטות גיאומטריות, אשר בהן תיעזרו על ידי נוסחאות מתמטיות פשוטות לשם חישוב של שטחים של דמויות גיאומטריות סטנדרטיות, כמו למשל – טרפז או משולש, או מקומות שתוחמים בעקומה שאינה סדירה.

גדר-אלומיניום-לבית-וחמר

גדרות אלומיניום להרכבה עצמת

לכל אלו מבינכם אשר רוצה להקים גדרות בהרכבה עצמית, אנו שמחים לבשר לכם, כי במציאות העכשווית אפשר למצוא אף גדרות אלומיניום להרכבה עצמית. ההגדרות שלהן יגיעו אליכם בתוך אריזות מאורגנות כהלכה עבור הרכבה עצמית, תוך כדי התאמה למידות של הגינה בבית שלכם. כדי לצלוח את המטלה של בניית גדרות אלומיניום בעצמכם, תזדקקו לכלים של הבנה אלמנטרית על הרכבת החלקים ותצטרכו למצוא עת פנויה לביצוע הפרויקט הזה. לא נדרשים כלים ספציפיים כדי להרכיב גדרות מאלומיניום בשיטת עשו זאת בעצמכם.

גדר אלומיניום שלבים לבנה
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן