פרגולה לגינה של הבית שלך

הדבר הטוב ביותר להשלמת הגינה

פרגולה מעוצבת בבית מאלומיניום

פתרון ההצללה המושלם לגינה הישראלית

באם תבחרו בפרגולה מאלומיניום שתאפשר לכם ליהנות, מצד אחד, מחיק הטבע; ומצד שני, לשמור על הפרטיות שלכם מפני עיניים מלאות בסקרנות שמתעכבות על אורח החיים שלכם. בשל כך, ולשם גילוי מידע נוסף על פרגולות אלומיניום, טוב תעשו באם תחליטו לקרוא את המאמר שלפניכם למן ראשיתו ועד לתומו.

האם בחירת פרגולות אלומיניום תגדיל את ערך הדירה שלכם?

שלא כמו שאר הפרויקטים שמיועדים לשם שיפוץ של דירה, שהופכים חיש מהר לתהליך סיזיפי, שמלווה בתלאות עצומות, התקנה של פרגולה אלומיניום איכותית הינה תהליך ישיר, קליל, פשוט ומתגמל ביותר. בשל העובדה שחומר גלם זה הינו באופן טבעי עמיד בפני מים ואיננו מפתח קורוזיה, מאוד פשוט לתחזק או לנקות את הפרגולה מאלומיניום.

פרגולה לבנה ודמוי עץ

מה אומר מי שמבין בפרגולות?

יודעי דבר מצהירים, בריש גלי, כי פרגולות אלומיניום דמוי עץ מספקות חלל ייעודי ומאוד ברור. כמו כן, אפשרי להציב בהן פריטי תאורה יוקרתיים, עציצים עם צמחי העונה, ורהיטים פונקציונליים, וכיוצא בזאת. הנכם עשויים גם להוסיף ערסל ולייצר סוג של נווה מדבר באופן פרטי, ממש בגינה שלכם.

פרופיל אלומיניום לפרגולה

ונסיים את הסאגה הזאת עם אמירה נוקבת לגמרי, שלאורה פרופיל אלומיניום בהכרח ישפר את שווי הנכס שלכם, מה שיקבל משנה משמעות כאשר תעמדו למכור אותו, ותרוויחו סכום נאה על “התוספת הצנועה” שהשכלתם להציב בנכס שלכם.

גג של פרגולה שעובר בו עץ

יכול להיות שפרגולה חשמלית יפה יותר

אכן, מלים כדורבנות – פרגולה חשמלית מתהדרת ברב גוניות. אפשר לפתוח את הגג שלה לגמרי, כמו גם לסגור אותו לזווית מסוימת, ובכך תשתלטו לחלוטין באור שנכנס או שיוצא למקום. אפשר להתקין בפרגולה החשמלית אף חיישן גשם, באופן הזה שהיא תיסגר כאשר ירד גשם, זה ממש מודולרי, ולא מחייב אתכם בשום פעולה. זאת תכונה מעולם, בשל העובדה שרק תצטרכו ללחוץ על כפתור אחד, ומיד תימנעו מלהירטב עד לשד העצמות שלכם ממטר גשם כבד במיוחד.

פרגולה חשמלית מאלומיניום עם תאורה

סגירת מרפסות תספק לכם עוד שטח אחסון

יש בעלי בתים עם מרפסות, שכמעט לא משתמשים בהן, הן לא משמשות לכל מטרה, ועם חלוף הזמן הן הופכות פשוט למקום שבו אוגרים גרוטאות, ללא שמץ של תחזוקה, וערב רב של אבק ושל לכלוך. ועל זה אנו אומרים – חבל מאוד. במקום כל זה, תשקיעו במרפסת שלכם, ותבינו כי סגירת מרפסות יספק לכם עוד שטח של אחסון, מה שדרוש כמעט בכל בית אב ברחבי מדינת ישראל. מקום שיוגדר מלכתחילה לשם הפאן ואזור הבילוי המועדף שלכם.

סגירת מרפסת עם תקרה קיימת
סיבות לכך שכדאי לבחור פרגולה נאספת חשמלית

כשאומרים פרגולה נאספת חשמלית בהכרח מתכוונים לסוג של פרגולה מתקפלת, שניתן פשוט לסגור או לפתוח אותה לפי נקודות במסילה שלה, מה שיאפשר לכם באופן מובהק ליהנות מהצללה מלאה, ביחד עם אטימה לגמרי, הצללה באופן חלקי, או לחלופין ליהנות משטח פתוח לרווחה, הכול על פי המאוויים, הדרישות או הצרכים שלכם.

מה היא בדיוק פרגולה מתקפלת?

למען שתרחיבו את השכלתכם, נספר לכם כי פרגולה מתקפלת היא סוג של פרגולה אשר עשויה לרוב מהחומר אלומיניום, וכי ניתן לפתוח או לסגור אותה בהדרגה. על אותו מישור יש לציין, כי אפשר לנצל עד הסוף את כמות ימי השמש הרבה ברחבי מדינת ישראל, וכן ליהנות מקרני השמש המלטפות בדיוק כפי שצריך. כמו כן, המנוע אשר אמון על קיפול הפרגולה הזאת עשוי להיות אוטומטי או ידני, כשבמציאות העכשווית קיימים הרבה בני אדם אשר מעדיפים בחירה של הפרגולה המתקפלת עם המנוע החשמלי, וזאת משום שהוא נוח לשם תפעול והרבה פחות מסורבל בהשוואה לפרגולה מתקפלת עם המנוע הידני, שמחייב להתקין גם מערכת של חבלים וכן של גלגלים.

פרגולה מסגרת מעוצבת בבית פרטי
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן