דלתות כניסה שמנצחות כל ניסיון פריצה

דלת-לבנה-עם-פס-חיפוי-עץ

כיצד נבדוק את עמידות הדלת

בשכונות בהן מתגוררת אוכלוסייה בדרגה סוציואקונומית בינונית עד גבוהה. רוב הדירות, והבתים, נפרצים דרך הדלת הראשית, ופעמים מעטות בלבד דרך החלון, אז איך נוודא שדלתנו חסינה לפריצות?

שלוש-דלתות-מעוצבות

כיום בבתים חדשים לרוב נראה כי דלת הכניסה היא חזקה ועמידה, וזאת לבטח נגד פריצות. אך לא בהכרח נכון הוא הדבר, ונמצא כי המנעולים והחומרים מהם עשויה הדלת, לא באמת מהווים אתגר רציני בעבור הפורץ. אם כן, איזה סוגי דלתות כניסה הכי מומלצות להתקנה בבתינו?

העיצוב היוקרתי

צפו בדגמים

תו תקן

ראשית, טרם נדבר על מרכיבים שונים של דלתות הכניסה ההופכים אותן לחסינות מפריצה, חשוב לציין כי כל דלת המותקנת בארץ חייבת לעמוד בתו התקן הישראלי ואף הבינלאומי, שהינו מחמיר יותר.

חומר

החומר אשר מהן נבנות דלתות הכניסה יכולות להוות מרכיב חשוב מאד בהגנה על ביתנו. דלת העשויה מפלדה, לעומת זו העשויה מעץ פשוט לדוגמא, תהיה כבדה יותר וקשה יותר להזזה וחדירה, וזאת במיוחד אם נשלב בהרכבתה מנגנון נעילה מתקדם וחדיש.

מנגנון נעילה

כאמור, לכל דלת כניסה צריך להיות מנגנון נעילה חכם, אשר, במידה וישנו ניסיון פריצה, מתקבעת על מצב הנעילה, ועל כן היא בלתי ניתנת להזזה. דלת מסוג זה תהיה בנויה מחומר אשר מייצר מעין בידוד המונע את הסרת הנעילה.
בנוסף, מומלץ לשקול התקנת בריחים, ואף צירים, עבים העשויים מחומרים מתקדמים אשר יהוו תקלה לכל פורץ. פורץ ממוצע ינסה להסיר את הצירים, אך מכובד הדלת הקושי בהסרת הנעילה, והקושי בהסרת הצירים המיוחדים, יהפוך את כל משך הפריצה לארוך, מייגע, ולא משתלם בעבורו.

עובי פאנל

דלתות כניסה הן המפתן לבתינו האהוב והפרטי, ועל כן אין זה ויכוח כלל כי נרצה להגן על מפתן זה בכל מחיר. חשוב לזכור כי פורצים לרוב ינסו להיכנס לבית אשר דלת הכניסה שלו קלה לפריצה ועל כן מטרתנו היא להקשות עליו עם דלת בעלת עובי פאנל גבוהה, ועם מנגנון מאתגר.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן