Unikit Engineering

דלתות כניסה ועיצוב הבית

כמה בחייכם שמעתם את המשפט – אין שני לרושם ראשוני ? לפיו תופסים אותך ומעריכים אותך בשניות הראשונות. בדומה לכך, גם דלתות הכניסה של הבית יכולות לשקף את עיצוב הבית מבפנים ואת דרך החיים של הגרים בו. ולכן דלתות כניסה הן חלק מרכזי בעיצוב הבית.

דלת הכניסה צריכה להתאים לכם!

דלתות מעוצבות לכניסה לבית

דלת הכניסה בביתכם מציגה את ביתכם אל מול העולם לבאים להיכנס אליו. כחלק מהעיצוב הכללי של הבית שלכם, הדלת בכניסה מהווה את הרושם הראשוני של העיצוב ולפיכך היא צריכה לקלוע בדיוק לטעמכם ולייחודיות שבאה לידי ביטוי אצלכם בסביבת המגורים.

דלתות-כניסה-מאלומיניום
דלתות אלומיניום מאובטחות מוגנות

בטיחות מפריצות

דלת בטוחה

בנוסף ליופי ולעיצוב, דלת הכניסה צריכה להיות עמידה ויציבה אשר תעניק לכם או לכל בני משפחתכם תחושת ביטחון בלילות ובימים. הדלת מהווה את הכניסה לביתכם לרצויים בה, ולצערנו ישנם אנשים רבים הנכנסים בה גם אם הם לא הוזמנו. לכן ווידוא עמידותה וחוזקה לפני ההרכבה היא חשובה.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

דלת וחצי, דלת כפולה, דלת יחיד, דלת הזזה

סוגים שונים של דלתות

היום בשוק הדלתות ישנם לא מעט סוגים אשר דלתות יכולות להיות מורכבות מהן. ישנן דלתות מעץ מלא ויתרונה הגדול שהיא עשויה מחומר יציב ועמיד בשילוב עיצוב עמוק וטבעי וכך לא צריך להתפשר לא על העיצוב ולא על תחושת הביטחון.

דלתות מסוג הפלדה כמובן קודם כל מהוות ביטחון אישי, ולכן זהו הסוג הנפוץ ביותר בבתים הפזורים בארץ. דלתות אלו אינן נהרסות עם הזמן, חזקות ועמידות ומהוות קושי רב בפריצה אליהן. חסרונן העיקרי הוא המגוון הדל של אפשרויות העיצוב, למרות שבשנים האחרונות מתפתחות טכניקות עיצוב חדשניות בעולם הפלדה.

דלת לבנה מאלומיניום
דלתות פלדה חזקות
OPEN DOOR

הדלת כניסה מהווה את הכרטיס לבאים הביתה להיכנס לעולם שהוא רק שלכם, ולכן היא מעוצבת אחרונה לרוב בתהליך העיצוב. בחירת אופי הבית, העיצוב הבולט בו והצבעים החזקים המוצגים בו, משפיעים בסופו של דבר על עיצוב הדלת. בחירתה קודם כל צריכה להתבסס על שילוב בחומרים עמידים וחזקים אשר יאפשרו לדיירי הבית תחושת ביטחון, אך גם שתתאים לעיצוב הביתי שלכם.

דברו עם סוכן
מוזמנים לחייג אלינו
מוצרים קשורים
דלת פנים מעוצבת אקס לחדר
דלת הזזה פנימית מלי 90
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן