דלתות כניסה לבית – מחירים

דלתות כניסה מעוצבות לבית
דלתות כניסה גדולות
לכל דלתות הכניסה לחצו כאן:

דלתות כניסה לבית – מה שתצטרכו לדעת

דלתות כניסה לבית הן מוצר שכמובן כל בית. בישראל צריך. עם זאת, לא כולם מודעי לרזי הפרטים בנושאים השונים של דלתות כניסה לבית. מהם רזי הפרטים הללו? ובכן, מהם המחירים השונים בשוק, מה ההבדלים בין סוגי הדלתות הקיימים ומהם החומרים השונים שמרכיבים אותם – אלו הפרטים שחשוב לנו לדעת לפני רכישה, ובאופן כללי מוטב לדעת אותם (מי יודע מתי נצטרך להחליף את הדלת). קדימה, לפרטים.

דלתות כניסה לבית מחירים
דלת מעוצבת ואדומה לבית

הסוגים השונים של דלתות כניסה לבית

קיימים סוגים שונים של דלתות כניסה לבתים. לא כולם מכירים אותם, ובהחלט מדובר בעניין לגיטימי. לכן, החלטנו להרחיב בפסקה זו על סוגי הדלתות הנפוצים: הראשון הוא הדלת הסטנדרטית שכולנו מכירים, זוהי דלת עם “כנף אחת”. דלת נוספת היא כזו המורכבת למעשה מדלת וחצי (חצי דלת נייחת למשל).

דלת גדולה כנף וצוהר כניסה

היא מצב ביניים בין דלת עם כנף אחת לבין דלת עם שני כנפיים – ואכן, דלת שכזו היא מורכבת כשמה משתי דלתות, כאשר דלת נוספת עשויה לזוז גם כן (למשל שתי דלתות שנמשכות ונפתחות) או דלת אחת שנעה ודלת שנייה שמשמת כתמיכה. חשוב להכיר את הסוגים הללו ולדעת להתחשב בהם בבחירה – האם אנו רוצים דלת סטנדרטית? אם כן, דלת עם כנף אחת תספיק לנו. ואם נרצה דלת ססגונית ומיוחדת במיוחד, ובמידה שיש לנו את השטח הנדרש לכך – נוכל להשתמש בדלת עם שני כנפיים.
ועכשיו, נעבור לחומרים מהם עשויות הדלתות…

דלתות כניסה לבית – חומרי הגלם

ישנם חומרים שונים אשר מרכיבים את דלתות הכניסה לבית והם נבדלים זה מזה במחירם, באיכותם, ברמת התחזוקה שהם דורשים וברמת האבטחה שהם מספקים לנו. החומר הנפוץ ביותר הוא דלת פלדה / דלת מתכתית, מדובר בדלת שאיננה מצטיינת תמיד מבחינה עיצובית אך מחירה זול והיא עמידה בפני תנאי מזג אוויר קשים. בקיצור, אם אנו מחפשים דלת פרקטית – זוהי בהחלט הדלת שניקח. סוג נוסף של דלת כניסה הוא דלת מעץ, אשר מעניק את יופיו חסר הפשרות, אך בהתאם יקר יותר ודורש יותר תחזוקה בעיקר בתנאי מזג אוויר קיצוניים (דהייה בשמש וכו’). כמו כן, מבחינת אבטחה דלת עץ לא תמיד עומדת בסטנדרטים. שימו לב שקיימות דלתות משולבות, אשר לוקחות את העץ והפלדה ומשלבות אותם יחדיו לדלת אחת. זה יוצר תוצאה איכותיות ומעוצבת, אך בהתאם יקרה בהרבה מהסוגים הפשוטים.
כל אלו, בהתאם לתקציב שלכם – בחרו נכון. ובאשר לתקציב, ניגש למחירים…

דלת כניסה לבית מה המחיר
דלת אלומיניום וזכוכית לבית
כמה זה עולה – המחירים של דלתות כניסה לבית

המחירים של דלתות הכניסה משתנים בהתאם לסוגן ולחומרי הגלם. כך, למשל, דלת עץ עם שתי כנפיים תעלה הרבה יותר מאשר דלת פלדה עם כנף אחת. ובכל זאת, אם היינו צריכים להצביע על כללי אצבע היינו אומרים שהדלתות הזולות יותר נעות באזור של כאלף שקלים-כמה אלפי שקלים (כנף 1/1.5 ומפלדה), לעומת הדלתות המעוצבות והמושקעות יותר מעץ שעשויות לעבור בקלות את 10,000 שקלים ומעלה. לכן, חשוב לעשות הבחנה טובה בהתאם לתקציב שלנו. שוב, מדובר בכללי אצבע ואלו לרוב המחירים בשוק, אך חשוב לברר את העלויות בעצמכם לנסיבותיכם הפרטניות.

מוצרים קשורים
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן