דלתות כניסה לבתים פרטיים

מה דלת הכניסה שלך אומרת עליך?

אין שני לרושם ראשוני. כמו שלחיצת היד שלנו או החיוך הגדול הם הרושם הראשוני שלנו, כך דלת הכניסה תהיה הרושם הראשוני של הבית שלנו. מידי כמה שנים טובות משהו בעיצוב הבית שלנו קורא לנו לשינוי, לרוב אנו נוטים לשנות מיקומים בסלון או לקנות תמונה חדשה לקיר. אך כשאנחנו עושים מהלך ומחליפים את דלת הכניסה של הבית, תגובות מופתעות של אנשים לא מאחרות להגיע. דלת כניסה מרשימה לבית בהחלט עושה הבדל משמעותי. במאמר הבא נגע בכל הנוגע בדלתות כניסה – מחיר, סוגים ואיך בוחרים.

דלתות כניסה – איך בוחרים?

אחרי שנחשפנו אל סוגי דלתות השונים וכן גם לטווח המחירים, נוכל להחליט איזו דלת כניסה תהיה המתאימה ביותר לבית הפרטי שלנו. מעבר לסוג הדלת ולמחירה, קיימים עוד משתנים חשובים לא פחות אותם נצטרך לקחת בחשבון בעת הבחירה: 

הראשון – תחילה עלינו לחשוב מהו החומר ממנו תהיה עשויה הדלת. כיום הדלתות הכי נפוצות בשוק הן דלתות עץ או דלתות פלדה.

השני – עמידות וחוזק הדלת, אחד המשתנים החשובים ביותר. הרי לפני שדלת כניסה מהווה פריט עיצובי, היא קודם כל צריכה לספק הגנה וביטחון לגרים בבית. השלישי – על טעם וריח כנראה שלעד נתווכח. כשזה מגיע לעיצוב הדעות שונות והדמיון עובד שעות נוספות. רצוי להתחיל במבט כללי על הבית, האם הוא מעוצב בסגנון קלאסי יוקרתי או שמא בחרנו עיצוב כפרי בגווני עץ.

זכרו!

דלת הכניסה של הבית הפרטי שלנו צריכה להיות איכותית ועמידה ועם זאת להשתלב בעיצוב הכללי של הבית וכמו שאומרים “להרים לו”. כעת ההחלטה בידיים שלכם. אם עדיין קיימת התלבטות, מוזמנים ליצור קשר ולקבל עצות מקצועיות מצוות מנוסה ואכפתי. תתחדשו.

סוגי דלתות כניסה לבתים פרטיים

כפי שהספקנו וודאי להסיק, כמו שטווח מחירי הדלתות גדול, כך גם קיימים אינספור סוגי דלתות כניסה. על מנת שנוכל להתחיל את תהליך בחירת דלת הכניסה לביתנו הפרטי, חשוב מאוד שנכיר קודם את הסוגים השונים הקיימים בתחום זה:

דלת כניסה כנף אחת – זוהי הדלת הרגילה אותה כולנו מכירים. דלת אחת בודדה, יכולה להיפתח פנימה או החוצה (על פי בחירה). בדרך כלל תגיע ללא תוספים מיוחדים.

 

דלת כניסה כנף וחצי – דלת כניסה רגילה כאשר מצד אחד שלה תהיה מחוברת למשקוף עוד “חצי דלת”, לעיתים תהיה קבועה ותוכל גם היא להיפתח

 

דלת כניסה שתי כנפיים – ניחשתם נכון, במקרה הזה דלת הכניסה תהיה מורכבת משתי דלתות. נוכל להחליט אם שתיהן יוכלו להיפתח או שמא אחת תישאר קבועה.

דלתות הוטליה גדולות

למרות מגוון הדלתות הרחב הנותן לנו מענה כמעט אישי לצרכינו, קיימות מידות שהן הסטנדרט בכל הנוגע בדלתות כניסה. הגובה הסטנדרטי של דלת כניסה יהיה 2.10 מ’ והרוחב הסטנדרטי יעמוד על 98 ס”מ. כמובן, כפי שניתן להסיק, רוחב הדלתות משתנה עם סוגי הדלתות השונות וכן, בקשת הלקוח.

דלתות כניסה לבתים פרטיים - מהם המחירים?

דלתות כניסה לבית מגיעות בשלל עיצובים, איכויות וכן מחירים שונים. מחיר הדלת שאקנה יהיה תלוי בסוג הדלת, גודלה, החברה המייבאת ועוד משתנים אחרים משפיעים. טווח המחירים הכללי ינוע בין 7000 ₪ ויכול להגיע גם ל- 50000 ₪ לדלת כניסה אחת. כמובן שתמיד נוכל למצוא גם דלתות הרבה יותר יקרות וייחודיות.

צפו בכל דגמי הדלתות

כיום קיימת תחרות מאוד גדולה ומגוונת בשוק מסחר הדלתות, לכן דלתות מסוגננות ואיכותיות שפעם נחשבו יקרות מאוד, היום ניתן יהיה למצוא אותן במחירים סבירים למדי. עם הזמן החולף והחדשנות, קיימות היום בשוק אינספור סוגים שונים, עיצובים מיוחדים ומגוון עצום של דלתות כניסה.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן