דלת כניסה מעוצבת לבית

דלתות כניסה מפוארות

בטיחות
מוגברת
עיצוב
יוקרתי
דלת
חכמה
התאמה
אישית
בידוד
אקוסטי
בידוד
תרמי

דלתות מפוארות מאלומיניום לכניסה מרשימה

לצפייה בכל דגמי הדלתות ותמונות:
צרו קשר

דלתות כניסה בסטנדרט גבוה

דלתות הכניסה שלנו הן ללא ספק שיא הפאר והיוקרה ככל שזה נוגע לדלתות. מערכות הכניסה שלנו מתאימות באופן מושלם למבנים בעלי מפרט גבוה.

הדגמים שלנו נקראים: הוטליה, רזידנס, פרמיום ודלתות פיבוט, אותן נציג בפניכם/ן בהמשך. כל הדגמים מעוצבים במגוון רחב של לוחות מאלומיניום או זכוכית, מגוון של צבעי ראל וטאץ’ מודרני של טכנולוגיה מתקדמת.

כדי לעמוד בסטנדרט גבוה של בניה עכשווית הדורש עיצוב אסתטי והתאמה למגוון רעיונות ואזורים, נעשה שימוש בחומרי גלם רבים,  המסוגלים ליצור את המראה הכפרי של העץ, המראה המתוחכם והיוקרתי או מראה מינימליסטי ונקי,  לבחירתכם בלבד.

מבנה הדלת תוכן בקפידה כדי ליצור מבנה חסון העומד בשימוש יומי ויכול לשרת כל סוג של מבנה, התוצאה, סדרת דלתות הכניסה הבאה.

HOTELIA / הוטליה

הוטליה היא דגם של דלת כניסה יחידה במינה המתאימה גם לשימוש בתוך מבנים כמו דלת פנים בבית מלון, דלת במשרד ועוד אפשרויות. הסיבה לכך היא לוח של 60 מ”מ שתוכנן במבנה של הדלת בכדי ליצור בידוד ברמה גבוהה ולהשתיק צלילים מחוץ לבית או לחדר. 

דלתות מדגם זה זמינות בפתיחת צירים, זמינות לצירים מעוצבים. בנוסף, תואם הפעלה על ידי כרטיסים, קודן ועוד.

דלתות-כניסה-מודרניות

RESIDENCE/ רזידנס

דלתות מדגם רזידנס הן דלתות מושלמות לבית. עם יכולת בידוד תרמי ברמה הכי גבוהה,  המתאים באופן מדהים למבנים הרוצים ליהנות מהפרדת צלילים ברורה בין חוץ לפנים.

לדלתות יש מבנה מאסיבי עם חוסן מוגבר המתאים להתקנה באזורים חיצוניים ופנימיים בהם ישנו שימוש תכוף של דיירים או עוברים ושבים. 

העיצוב של דלתות הכניסה שלנו תמיד מצליח לשלב באופן מעורר השראה בין עיצוב אלגנטי וקלאסי יחד עם טון מודרני וטכנולוגיה חדשנית.

דלתות כניסה לוילות

PREMIUME / פרמיום

דלתות פרמיום הן דלתות כניסה מכוונות אבטחה גבוהה. משלבות בין טכנולוגיה חדישה לבין עיצוב אסתטי ויעיל ההופך את הדלת ליעילה ועמידה ביותר העומדות בתווי התקן המחמירים ביותר לעמידות בעומסים של רוח, אוויר, חום וקור, כמו גם סינון רעשים ונקודות נעילה מרובות.

הדלתות זמינות לעיצוב אישי מתוך מבחר רחב של דגמים וצבעים. עם דלת פרמיום תהיו רגועים ובטוחים גם כשהרוח נושבת בחוזקה, כשהגשם זולג כמבול ומאובטחים מפני פריצות על ידי דלת עם סטנדרטים גבוהים במיוחד של תכנון וייצור, מנגנון נעילה עם ארבע נקודות אבטחה ושילוב של טכנולוגיות מתקדמות. 

דלתות כניסה ביטחון לבניין

PIVOT / פיבוט

דלתות כניסה מדגם פיבוט, הן דלתות מרשימות ומפוארות ללא ציר גלוי. הטכנולוגיה בדלתות אלו היא ציר אנכי, המותקן באופן נסתר הנותן לדלת עיצוב יוקרתי גם בעת הפתיחה.

דלתות אלו תואמות גם למפתחים רחבים וגבוהים, בנויות במפרט בסטנדרט גבוה המיועד להעניק לדת רמת אבטחה מאוד גבוהה יחד עם עיצוב יוקרתי בטעם שלך.

הדלתות תואמות לכל מנגנון נעילה מתקדם הקיים, מגיעות עם תאורת לד מובנית ויכולות בידוד גבוהות מכל הסוגים.

ציר פיבוט דלתות-כניסה-כפולות

יוניקיט הנדסה דלתות

לצפייה בכל סוגי הדלתות עם עוד מידע מורחב,

לחצו על הכפתור (כאן מתחת)

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן