דלתות מעוצבות ויוקרתיות

דלתות חוץ לכניסה

דלתות חוץ הן מהחלקים החשובים ביותר כאשר אנחנו משפצים את הבית וזאת משום שיש להן שני תפקידים חשובים במיוחד: הגנה על הבית מפני פורצים, גנבים ושאר גורמים לא קרואים והתפקיד השני הוא התפקיד החשוב שהן ממלאות בנראות הבית מבפנים ומבחוץ והרושם הראשוני שנוצר בקרב מי שמבקר בבית שלנו. למרבה השמחה היום אין סתירה בין שני תפקידים אלו וניתן להתקין דלת שמגנה עליכם ברמה הגבוהה ביותר וגם נראית נהדר.

דלתות כניסה עם תקן גבוה

לרשות התקנים ישנו תקן וולונטארי (כלומר, לא מחייב) שמדרג 4 דרגות אבטחה של דלתות. רוב הדלתות בישראל הן בדרגה 3 ומאוד מומלץ לא לרדת מתחת לדרגה זו. בסופו של דבר האבטחה זהו התפקיד הראשון של הדלת, והדלת היא האמצעי המרכזי שמרתיע גנבים; רוב הגנבים קודם כל פורצים את הדלת ולא את המנעול ולכן כאשר הדלת חזקה הסבירות לפריצה יורדת משמעותית.

דלתות אלומיניום – להנות מכל העולמות

בשנים האחרונות הפך האלומיניום לאחד מחומרי הגלם הפופולאריים ליצירת דלתות, יחד עם פלדה ועץ. לדלתות אלומיניום יש יתרונות רבים בהשוואה לחומרי גלם אחרים הנוגעים לתחומים רבים: אלומיניום הוא חומר גלם חזק ועמיד לאורך זמן. אלומיניום לא מחליד ולא משתנה בעקבות שמש חזקה או מזג אוויר לא נעים. בנוסף לכך, הוא מהווה פתרון פונקציונלי ונוח ביותר שכן דלתות אלומיניום נוחות לפתיחה וסגירה והטריקה היא שקטה וקלה. כמו כן, ניתן לשלב זכוכית בדלת וכך להכניס הביתה עוד אור טבעי.

דלתות כניסה מעוצבות

אתם וודאי מכירים את הטפט החום הידוע של פלדלת שהיה פעם בכל דלת כניסה. היום ישנם עיצובים רבים המאפשרים בטיחות ברמה הגבוהה ביותר ומראה מושלם. לא משנה מה הסגנון העיצובי בבית שלכם, תוכלו למצוא מגוון דלתות כניסה מתאימות: דלתות בעיצוב כפרי, מודרני, רטרו, עיצוב נקי, אורבני ועוד.

דלתות כניסה צריכות

דלת כניסה צריכה בראש והראשונה להתאים לחזית הבית והכניסה. היא יכולה להשתלב בה באופן חלק או לחילופין להוות ניגוד אליה (למשל, דלת כהה על רקע חזית בהירה). בנוסף להשתלבות בחזית יש לשים לב לאופן בו משתלבת הדלת עם המבואה בפנים הבית ואולי אף ממשיכה את הקו העיצובי של חדרי הבית הפנימיים.

דלתות פנים מעוצבות

אנו גאים ושמחים להציג את סדרת דלתות הפנים המעוצבות היפות ביותר שיכלנו למצוא. איכות וייצור איטלקי, עיצוב ברמה אחרת וקו נקי ואסתטי.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן