דלת כניסה לבית היא הדבר הראשון שתראו

דלתות כניסה מעוצבות לבית

דלתות הכניסה לבית

דלת הכניסה לבית היא הדבר הראשון שאתם רואים כשאתם נכנסים לבית שלכם – המקום בו אתם אמורים להרגיש הכי בטוחים. לכן, אנשים רבים חושבים רבות איזו דלת הם רוצים לכניסה שלהם – באיזה חומר כדאי לבחור ואיזה עיצוב ישקף את אופי הבית בצורה הטובה ביותר. אנחנו פה כדי לתת לכם מידע על דלתות כניסה, זאת כדי להקל על הבחירה שלכם.

הכי חשוב - בטיחות

בחרו בדלת כניסה לבית איתה תרגישו הכי בטוחים שיש. לדלתות כניסה יש סטנדרטיים שיש לעמוד בהם. בדקו שדלת הכניסה שבחרתם עומד בסטנדרט. קנו דלת מחברה שמתמחה בדלתות כניסה ויודעת להבטיח לכם שהדלת הכי חזקה שניתנת להיות.
בנוסף, הקפידו לבחור בחומר איתו אתם מרגישים הכי בטוחים. לדוגמה, אנשים רבים מדווחים שלא מרגישים בטוחים בביתכם כשדלת הכניסה עשויה מפלסטיק או עץ. אם אתם טיפוסים שנוטים לפחד, אל תבחרו בחומרים אלו ובחרו בחומרים חזקים יותר.
זכרו שיש היום בשוק סוגים שונים של מנעולים וסוגים שונים של מנגנוני נעילה. בחרו את הסוג שמרגיש לכם הבי בטוח. כך למשל, אם אתם חוששים מאובדן מפתח, בחרו בדלת כניסה עם סיסמא או עם טביעת אצבע.

דלתות-מעוצבות-לכניסת-הבית-

דורש השקעה - עיצוב

בחירת דלת הבית היא בחירה מאד חשובה ואחת הבחירות הגדולות ביותר בעיצוב הבית. בשלב הראשון, חשוב לבחור בדלת לבית שמשתלבת עם שאר העיצוב של הבית. למשל, אם אתם גרים בירושלים, והבית עשוי מאבן ירושלמית, רצוי לבחור בדלת בעלת מראה וינטאג’.
החומר ממנו עשויה הדלת וצבעה משפיעה גם על הנראות שלה. אתם יכולים לבחור דלת מתכתית בעלת מראה מודרני או דלת בגוונים חומים בעלת גוון יותר ביתי. היופי הוא שבכל חומר גיום ניתן לשחק עם הצבעים, כך שבכל חומר שלל אפשרויות נפרשות בפניכם.

דלתות כניסה תצורה כנף כפולה
שוני בין הכנפיים

לכל דלת יש שני צדדים – הכנף החיצוני והכנף הפנימי. כמובן שהן לא צריכות להיראות אותו הדבר בדיוק. תוכלו לבחור שהכנף החיצונית בעלת מראה מודרני ואילו הכנף הפנימי מחופה בעץ ובעלת מראה יותר חמים וביתי. כך למשל אם הבית בתוכו שונה לחלוטין מהמראה החיצוני של הבניין תוכלו להתאים את עצמכם הן לנראות החיצונית והן לפנימית.

דלתות כניסה אלומיניום PIVOT מחירים
גודל

עליכם למדוד את חזית הבית ולבחור דלת בגודל המתאים. לכל בבית חזית שונה ולכן לכל בית מתאים גודל אחר של דלת. אם אתם אלו שבוחרים את גודל הדלת (בניית בית חדש) הקדישו לכך חשיבות. אם לא, הקפידו שאתם מודדים את הגדלים בצורה מדויקת כך שהדלת שתגיע לבסוף תתאים לבית החדש שלכם כמו כפפה ליד.
זכרו, לכל אחד טעם אישי שונה. הקפידו לבחור דלת שמתאימה לרצונות שלכם ולנראות שאתם אוהבים. כמובן שהקשיבו לאנשים שמייעצים, אך את הבחירה הסופית בצעו בעצמכם, וכך לא תתחרטו עליה.

דלת ביטחון גדולה
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן