דלתות כניסה מודרניות לבית

דלתות מודרניות לבית

מה הופך דלת כניסה למודרנית? ומדוע היום צריך לבדוק שדלת הכניסה מודרנית ולא מיושנת?

אלף מילים לא יוכלו לתאר מה שרושם ראשוני אחד יספר. דלת הכניסה לביתכם היא הדרך המיוחדת שלכם לספר על עצמכם ועל בני ביתכם עוד לפני שביקרנו בתוך הבית.

העיצוב המודרני של הדלת יספר על הטעם האישי שבלתי מתפשר שלך, האיכות שאת/ה מחפש ורמת הבטיחות שתעניקו לביתכם כדי לשמור על בני המשפחה.

רמת התחכום והאביזרים החכמים מתאימים למי שרוצה דלת באיכות מרבית ואבטחה מקסימלית.

 

דלת כניסה מודרנית דגמים

להלן מבחר של דגמים של דלתות כניסה מודרניות לבית, טווח האפשרויות להתאמה אישית הוא גדול ונרחב, לפניכם/ן דגמי דלתות כניסה בעיצוב מודרני להתרשמות

כל הדלתות כאן:

מסגרות אלומיניום

חלק מהעיצוב המודרני, הוא תשומת לב רבה לגימור הסופי ולצורה בה כל הרכיבים בדלת תואמים או משלימים אחד את השני מבחינת התיפקוד ובמיוחד מבחינת העיצוב של הדלת והכניסה.

מסגרות אלומיניום בזוויות שונות להתאמה אל מפתח הדלת, יחד עם תוספות מעוצבות כמו משקוף בקו אפס, דלת כניסה קו אפס יושבת בקו ישר עם הקיר ויוצרת גימור אלגנטי בקו נקי ומודרני. המסגרות חזקות ועמידות לתנאי חוץ ומגיעות בצביעה התואמת לעיצוב הנבחר על ידי הלקוח.

עמידות של אלומיניום

דלתות כניסה מאלומיניום מלוחות אלומיניום איכותיים בעובי רב המעניק לדלת משקל ועמידות גבוהה מאוד העומדת במבדקי מעבדה לפריצת הדלת ובדיקות אמינות בעת עומסים. התכנון החכם של בדלתות מייצר דלת המורכבת ומחולקת באינספור דרכים בתוך הדלת, כשלכל חלוקה או סידור של החומרים בפנים, יש תפקיד וייעוד ההופכים את הדלת ליותר מבודדת, יותר חזקה ויותר מוגנת.

צבעים מודרניים

צבעים מודרניים הם סוגי צבעים היכולים לעמוד יותר טוב בשמש וגשם ובנוסף, זמינים בגוונים חדשים או עם טקסטורות שונות.

כדי ליצור את העיצוב המחמיא ביותר של הדלת באופן שיאיר את הכניסה בצורה הכי טובה, ההתאמה בין צבע הדלת לבין צבעי הסביבה בכניסה או הגינה של הבית, חשובה מאוד כדי ליצור קו עיצובי אחיד ותואם. 

דלתות הכניסה שלנוזמינות לצביעה במבחר צבעי ראל הכוללים אלפי גוונים צהם בטוח תוכלו ליצור עיצוב מושלם. בנוסף לצביעה של דמוי עץ או ציפוי דמוי עץ. עוד דרך לעצב או להרחיב את הדלת היא יצירת חצי דלת סטטית הכוללת אלמנטים שונים כמו זכוכית כצוהר או לוח דלת תואם לדת הזזה. את מסילות האלומיניום תוכלו גם לבצוע בצבע תואם.

סוג הפתיחה של הדלת

כאשר הדלת מותקנת על גבי ציר פיבוט הדלת תפתח לשני הכיוונים ותעניק אפקט מרשים ביותר בעת הפתיחה, בנוסף לנוחות שלה. עם זאת, צירי צד מאפשרים פתיחה לכיוון אחד מצד ימין או שמאל, לבחירה, אך את הצירים עצמם תוכלו לעצב ולבחור בציר מיוחד המעצב בצורה מודרנית את הדלת

דלת כניסה עם צירים מעוצבים
אביזרי נעילה מודרניים

דלת מודרנית לבית חייבת לכלול גם אביזרים מתקדמים. כמו עינית אלקטרונית או פתיחה ונעילה אוטומטיים. בדלתות שלנו למשל, קיימת האפשרות לחיישן בחריץ הפתיחה של הדלת אשר קולט את כף היד ופותח את הדלת, כדי לנעול את הדלת לא תצטרכו להתאמץ וילדכם יוכל לסגור אותה בקלות על ידי מנגנון נעילה אוטומטי חשמלי. 

פרופיל אלומיניום נסתר בקו אפס
תאורת לד

דלתות כניסה מעוצבות בסגנון מודרני תמיד יכללו גם תאורת לד מובנית בתוך הדלת. במקומות אסטרטגיים כמו ידית הפתיחה, צוהר אסטתי ועוד. תאורת לד אינה מחממת ומאפשרת לכם לראות תמיד ובכל שעה היכן הידית ואף לקבל אור בכניסה. כשיש תאורה ניתן גם לצפות דרך העינית הרגילה או הדיגיטלית הכוללת מסך, ולראות גם בלילה מי מחוץ לדלת. 

 

דלת כניסה עם תאורת לד
מוצרים קשורים
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן