דלת כניסה עם קודן

קודן לדלת

דלתות כניסה זהו עולם שלם עם המון אופציות עיצוביות, רמת איכות ועמידות וכמובן קשת מחירים רחבה בהתאם לפרמטרים. כשאנחנו בוחרים דלת כניסה, אנחנו עומדים בפני החלטות שונות כמו צבע הדלת, החומר ממנו תהיה עשויה, מנגנון נעילה אחד או שמא נרצה לחזק את האבטחה בעזרת מנעול נוסף או קוד כניסה. במאמר זה נרחיב על חשיבות מנגנוני נעילה ובייחוד על התקנת קוד לדלת כניסה.

סוגי קודנים ומחירים משוערים

תחום הקודנים בארץ מתרחב מרגע לרגע וקיימים היום קודנים כמעט לכל סוג דלת ברמות אבטחה שונות. קודן מוסיף לנו עוד איזו רשת בטחון ובגדול -שקט נפשי. כשאנחנו ניגשים לבחור קודן לדלת חשוב שנשאל קודם לאיזו מטרה אנחנו צריכים את הקודן? עבור איזו סוג דלת? ומה רמת האבטחה שאנו מצפים לה בסוף?

לכל דגמי דלתות הכניסה:

הנה כמה סוגים שכדאי לכם להכיר, הראשון – קודן קורא טביעת אצבע – זהו קודן עם מקום ייעודי להנחת האצבע ובעצם רק אם יש התאמה בין מה שהוגדר כך המנגנון ייתן הוראה והדלת תפתח. השני – קודן עם קוד מספרים – רק צירוף המספרים שהגדרתם מראש יפתח את הדלת. השלישי – קודן עם קורא כרטיסים – זהו קודן שיפתח עבורכם את הדלת רק בהצגת כרטיס. וכעת, כמה נצטרך לשלם על כך? טווח המחירים לרוב ינוע החל מ 500₪ ועד 2500₪ בהערכה משוערת.

דלת כניסה עם קוד – יתרונות

להוספת קוד לדלת הכניסה קיימים יתרונות רבים אשר יקלו עליכם את ההתלבטות. דלת כניסה עם קוד תעניק לכם שקט נפשי, ביטחון משפחתי, וכמובן יתרונות אבטחה רבים. כעת, מהם בעצם היתרונות הבולטים של דלת כניסה עם קוד? לפניכם כמה מהיתרונות הבולטים של קודן לדלת כניסה:

  • טכנולוגיה מתקדמת שאי אפשר לפרוץ עם פטיש – קודן מוסיף עוד קושי מסוים בכניסה לבית שיצריך מהפורץ להצליח לפתור בעיה כמעט בלתי אפשרית לפיצוח  
  • כך תשנו טוב יותר (תרומה לביטחון הנפשי) – הידיעה שיש עוד שכבת הגנה שתשמור עלי, תשרה רוגע ותהפוך את איכות השינה להרבה יותר שלווה. הרי כולנו רוצים לדעת שהילדים, החפצים והפרטיות שלנו מוגנים לחלוטין בכל רגע נתון.
  • שכחתם את המפתח? אין בעיה – המפתח לקודן שלנו לרוב לא יהיה פיזי כמו מפתח, המפתח בתוך הראש שלנו. כך לעולם לא נשכח את המפתח לקודן.
פתיחה בזיהוי טביעת האצבע

עוד מנגנון נעילה ופתיחה חכם הוא שימוש במשטח הקורא את טביעת האצבע המתוכנתת במחשב של המערכת, כך שניתן לשלוט על מי מורשה להיכנס ומתי.

מסך צפייה חיצוני

לבטיחות מוגברת, ניתן להתקין על הדלת מסך חיצוני המאפשר לכם לראות מי בדלת בכל עת. 

חיישן פתיחה אוטומטית

תוכלו לפתוח את הדלת בקלות ללא כח, רק על ידי הכנסת היד לחריץ הפתיחה שבו מותקן חיישן הקורא את תנועתכם ויודע לפתוח את הדלת מתי שצריך.

מוצרים קשורים:
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן