דלתות פנים פשוטות

האם אפשר להחליף בין דלת חוץ לפנים?

לרוב דלתות החוץ יש המון אופי ויתרונות. זה עשוי לגרום לבעלי בתים לתהות אם זה אפשרי להתקין דלת חיצונית על משקוף של דלת פנים . בנוסף, דלתות חוץ תמיד מוצקות וטובות יותר עבור בידוד אקוסטי ובעבור בידוד תרמי מאשר דלתות פנים חלולות. האם אפשר להתקין דלת חיצונית בתור דלת פנים?

התקנת דלתות חוץ בפנים

על פניו, ניתן להשתמש בדלת חיצונית בתור דלת פנים, אך בעצם אין סיבה פרקטית לכך, אמנם דלתות פנים פשוטות הן חלולות ולוקות בבידוד, אך ניתן להשיג גם דלתות פנים מלאות ומבודדות תרמית ואקוסטית ובעיצובים מרהיבים. מעוניינים לצפות בדלתות כאלה? כנסו לדף הבא: דלתות פנים מעוצבות לבית ולמשרדים

העברת הדלת החיצונית למסגרת הפנימית עשויה להיות משימה לא פשוטה

 

פתיחה: דלתות חוץ נפתחות פנימה, בעוד שדלת פנים עשויה לנוע החוצה ולחייב זוויות שונות לצורך פתיחה הפוכה.
גודל: דלתות כניסה המותקנות בחוץ לרב יהיו רחבות ממשקוף סטנדרטי של דלת פנימית.
דיוק: במידה ויש צורך בחיתוך הדלת, זה חייב להיות חיתוך מדויק.
סוג המפרט של הדלת: קיימות דלתות כניסה שאינן בלוח אחד אלא הן מורכבות ממספר חלקים שמשולבים ויוצרים את הדלת כולה. אם חותכים לא במקום הדלת מאבדת יציבות.

דלתות פנים

דלתות פנים מתמקדות יותר בסגנון ושימוש נח ויעיל. דלתות חוץ מיועדות לכניסה הראשית של הבניין או הבית. דלתות חוץ אמורות להתמודד עם האלמנטים של הטבע על בסיס יומי. לעומתן, דלתות פנים נמצאות בסביבה פנימית בטוחה, ולכן לא בנויות לעמוד בתנאים של חוץ, והן פחות יקרות. דלתות פנים לא צריכות להיות אלמנט של אבטחה כמו דלתות חוץ, מסיבה זאת לרב דלתות הפנים יש לעתים קרובות ליבה חלולה.

ההבדל בין דלתות פנים לדלתות חוץ

 

ההבדל הראשון הוא שדלתות חוץ הן כבדות ודלתות פנים קלות. סביר להניח שדלתות פנים אינן אטומות לרעש, בגלל הוללותן. אף אחד לא אוהב לפתוח או לסגור דלתות פנים כבדות בתוך הבית שלהם על בסיס יומיומי, כך שדלתות חוץ הן חזקות וכבדות יותר. דלתות חוץ נועדו להיות כבדות בגלל המילוי הממלא אותן אשר נועד ליצור בידוד הדרוש בכדי לעצור תנאי מזג האוויר אל תוך החלל

תמונות דלתות פנים

לצפייה בכל דלתות הפנים:

תמונות דלתות כניסה

לצפייה בכל דלתות הכניסה:
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן