האם אפשר להחליף לפרגולה צבע?

כאשר אתם בוחרים להשקיע בפרגולה מאלומיניום, אתם בוחרים במבנה איכותי וחזק שימשוך את מבט העין ויהפוך לתחנה אטרקטיבית בחצרכם לשנים רבות. עם כל היתרונות הבלתי מעורערים שבשימוש במתכת המבטיחים חיי שימור ארוכים, נשאל לעיתים את השאלה החשובה: “אפשר לשנות את צבע הפרגולה לאחר תקופה כה ארוכה?”

האם ניתן לשנות צבע לפרגולה אלומיניום לאחר 10 שנים?

התשובה פשוטה, כמו כל קשר עם מתכת, שינוי צבע דורש טיפול והתערבות מקצועית. כאשר אתם מחליטים לשנות את צבע הפרגולה מהאלומיניום שלכם לאחר תקופה של 10 שנים או יותר, יש לקחת בחשבון את השלבים הבאים:

פירוק וניקוי: כדי להחליף את הצבע הישן, ייתכן שתצטרכו לפרק את הפרגולה לחלקים ולבצע ניקוי מיוחד על המשטחים.

שטיפה יסודית: עליכם לשטוף את הפרגולה בקפידה כדי להבטיח שאין שאריות של אבק, שומן או לכלוך על המשטחים.

שיטת צביעה: בחלק מהמקרים, תצטרכו להשתמש בשיטת צביעה מיוחדת כדי להבטיח תוצאה אחידה ומרשימה. זה כולל צביעה אלקטרוסטטית אותה לא ניתן לבצע בעצמכם או שיטות אחרות שניתן להשיג רק אצל בעלי מלאכה ייעודיים לצביעה של כל חלקי הפרגולה השונים.

יבוש מוחלט: אחרי הצביעה, עליכם להחכות להתייבשות מוחלטת של הצבע לפני שאתם מרכיבים שוב את הפרגולה.

התקנה מחדש: אחרי הצביעה והיבוש המלאים, עליכם להתקין את הפרגולה מחדש ולוודא שהיא מחוברת בצורה יציבה ובטוחה. התקנה נכונה דורשת מתקין מקצועי, לא מומלץ להתקין לבד פרגולה.

עם זאת, להחליף את צבע הפרגולה הוא תהליך מסובך שדורש כישורים מקצועיים וזמן רב למי שלא מנוסה בתהליך. אז, אם אתם מחפשים לשנות את הצבע בעתיד, כדאי לבחון זאת שנית. 

צבע של פרגולה מאלומיניום שצבועה כהלכה מחזיק לכל החיים, צביעה מתאימה ומיוחדת השומרת על גוון הצבע ועל שכבות הכיסוי של הצבע על גבי הקורות.

אם הצבע של הפרגולה מתקלף משמע שמדובר בקורות אלומיניום שנצבעו בתהליך לא נכון או לא הקפידו על ביצוע כהלכה של חלקים מסויימים בתהליך. בנוסף, יכול להיות ושיטת הציעה עצמה לא מתאימה לצביעה של פרגולות לטווח ארוך ולכן עתידה להתקלף. 

השארת פרטים

תהיו רגועים כי יש לכם פרגולה מאלומיניום

תהיו רגועים כי יש לכם פרגולה אלומיניום

כשאתה בוחר בפרגולות מאלומיניום, אתה בעצם בוחר בפתרון שמבטיח לך להנות משטח מקורה, מוצל ומוגן בחצר לשנים רבות, והנה כמה סיבות שבגללן תוכל להיות רגוע אם בחרת בפרגולה מאלומיניום:

עמידות לכל תנאי מזג אוויר

פרגולות מאלומיניום עמידות בפני מזג האוויר הקשה, כולל גשמים, שמש חזקה, רוחות חזקות וחום קיץ. הן לא נסדקות ולא מחלידות או נרקבות והן משמרות את המראה שלהן לאורך זמן.

תחזוקה נמוכה או ללא תחזוקה

פרגולה מאלומיניום אינה דורשת הרבה תחזוקה. היא אינה דורשת צביעה שנתית וגם לא מגיעה בעלויות תחזוקה גבוהות.אתם יכולים להיות רגועים וליהנות מהגינה או החצר בלי לדאוג לתחזוקה שוטפת.

אמינות גבוהה

פרגולה מאלומיניום משדרת תחושה של אמינות. היא תמיד תשמור על מראה מטופח ואסתטי, מה שמעניק לך רוגע נפשי ותחושה של יציבות הן מבחינה אסתטית והן מבחינה בטיחותית של המבנה עצמו

 

עיצוב מודרני וכפרי באחד

פרגולה מאלומיניום מציעה לך שילוב של יציבות חזקה עם עיצוב עכשווי ואלגנטי. היא לא רק פתרון הצללה המספק צל וקירוי, אלא גם תשדרג את החצר שלך ותתן לה מראה מרשים ומודרני. תוכלו לעצב במראה כפרי של עץ אם תבחרו פרגולה אלומיניום דמוי עץ או להישאר בקו מודרני ומתוחכם על ידי שימוש בצביעה ממניפת ראל באחד מהגוונים או שילוב של גוונים שונים וכן, שילוב בין דמוי עץ לגוונים ממניפת ראל.

 

דמוי עץ לפרגולה מהממת

התקנה מהירה ויעילה

כמה ימים ויש לכם פרגולה! הפרגולות מהאלומיניום המותקנות על ידי יוניקיט הנדסה, מיוצרות בצורה מותאמת אישית ונשלחות אליך להתקנה על ידי צוות התקנה מנוסה ומיומן שאנו סומכים עליו בעיניים עצומות. התהליך פשוט ויכול להסתיים במהירות ואפילו תוך יום, מה שמקל על התקנה ומצמצם את זמן העבודה בבית או בעסק שלך.

 

השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר

מה הצבעים הפופולריים לפרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום במגוון רחב של צבעים וגימורים, מה שמאפשר לך לבחור את האפשרות המתאימה ביותר לסגנון החצר שלך ולעיצוב הבית. הצבעים הפופולריים כוללים בין היתר את הגוונים הבאים:

פרגולה אלומיניום בצבע לבן

הלבן הוא צבע קלאסי ונקי המתאים לרוב החצרות והעיצובים. הוא יוצר תחושת נרחבות וניקיון, ומשתלב היטב עם מגוון סגנונות.

פרגולה בצבע לבן

פרגולה בצבע אפור

האפור הוא צבע מודרני ומרשים, המספק מראה מזמין וקר לחצר. הצבע זה משמש בהרבה עיצובים עכשוויים ומינימליסטיים.

פרגולה בצבע אפור

פרגולה בצבע שחור

השחור הוא צבע אלגנטי ומיוחד שנותן נגיעת מודרניות ויוקרתיות לחצר. הצבע הזה מוסיף ייחודיות ומשתלב היטב עם עיצובים עכשוויים וגם קלאסיים.

פרגולה חשמלית שחורה

פרגולה בצבע שמנת

צבעים כאלה מספקים את המראה של עץ אמיתי, ומוסיפים חמימות וטבעיות לחצר. הם נפוצים בעיצובים הכוללים אלמנטים טבעיים.

פרגולה בצבע שמנת

שילובי צבעים

פרגולות עם שילובי צבעים כמו דמוי עת עם לבן או שחור, מסגרת ורפפות בצבעים שונים או גוונים מתכתבים, יוצרים עיצוב ייחודי ומותאם אישית לטעמכם העיצובי.

פרגולה תלויה בשילוב צבעים יפה

איזה צבע אנחנו ממליצים?

פתרון הצללה והצבע שלו הוא חלק מטעם אישי וסגנון עיצובי שבו או בוחרים או מתאימים לעיצוב הבית הקיים. אנו אוהבים את כל צבעי הקשת  ומוכנים להסביר לכם למה להתייחס כשתבחרו את הצבע של הפרגולה

סגנון הבית והחצר: בחר צבע שמתאים לסגנון הבית והחצר . לדוגמה, אם יש לך בית עם עיצוב מודרני, צבעים כמו אפור או שחור עשויים להתאים היטב.

תאורה וצבעי הפרגולה: צבע הפרגולה יכול להשתנות בהתאם לתאורת החצר. עם תאורת לילה חמה, צבעים כהים כמו שחור יכולים ליצור אפקט מרשים.

תאמה לסביבה הטבעית: אם יש לך גינה עם הרבה צמחיה, צבעים כהים כמו דמוי עץ,  חום כהה או ירוק עשויים להשלים את הסביבה הטבעית.

טעם אישי: כוונו את בחירת הצבע לפי הטעמים האישיים שלכם ולפי האסתטיקה שתרצו להשיג. הצבע צריך להביא לך תחושה נעימה בחצר.

אנו ממליצים לבחור צבע שמתאים לסגנון החצר שלך ולסביבה הקיימת, כדי ליצור תיאום והרמוניה. חישבו גם על כיצד הצבע יתאים לשילוב עם רוח העיצוב של הגינה, או של מרכז הקניות וכך בהתאם לכל סוג של אזור ומבנה בו תרצו להתקין פרגולה.

מוזמנים לחייג אליינו לייעוץ בבחירה ולהתאמה אישית של פתרון הצללה

השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן