מסתור כביסה בשטח הדירה

אם יש נושא שתמיד מצליח לאתגר, זה נושא חישוב שטח הדירה. לא כל אחד מעוניין או יכול להיות מעודכן בשינויים ובהקלות בחוקים וחוקי העזר הנוגעים לחישוב שטח דירתם. אנו ננסה לענות בקלות ובמהירות על השאלה הזאת לגבי מסתור הכביסה והאם הוא נכלל בחישוב שטח הדירה שלכם.

מסתורי כביסה
מסתורי כביסה מאלומיניום
התשובה לשאלה

אז כיצד נכלל מסתור כביסה בחישוב שטח הדירה

מטרת החוקים הנוגעים לחישוב שטחי בנייה, היא לשמור ולקדם את בטיחות התושב, ליצור סביבת מחייה שמתחשבת בכל הדיירים. הוראות החוק בכללן, מחשיבות במניין זכויות הבנייה מסתור כביסה בחישוב השטח הכולל של הדירה. בעצם, כשמבקשים לסגור מרפסת עם אלומיניום, ברב המקרים, מסתור כביסה נכלל במניין זכויות הבנייה

פרגולה תלויה צפה לגינה

רפורמת הפרגולות

חוק הפרגולות

מסתור כביסה הוא בהחלט פתרון הצללה מעולה, המצב זהה גם כשמדברים על הצללה בעזרת פרגולות אלומיניום. רפןרמת הפרגולות הביאה להמשגה של חוק הפרגולות ואנו ננסה להסביר לכם את לשון החוק בנושא.בעקרון, מצללה (פרגולה), היא מבנה בנייה קלה מחומרים קלים ללא קירות, המרווחים בתקרת הפרגולה יחולקו שווה בשווה ויהוו לפחות ארבעים אחוז מתקרת הפרגולה. פטור מהיתר פרגולה ניתן במקרים הבאים: – שטח המצללה לא יעלה על חמישים מ”ר אן רבע משטח הקרקע -את הפרגולה יש להקים על קרקע או גג, קיימים מקרים בהם ניתן אישור אחר -יש להודיע לרשות על ההקמה.

מוצרים שיעניינו אותך

עוד מוצרים שלנו

חיפוי קירות

חיפוי קריות חוץ | חיפוי קירות פנים

הצללה

פתרונות הצללה

מחירון פרגולות וגדרות אלומיניום

גדרות אלומיניום | פרגולות אלומיניום
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן