דלת כניסה להגנה מרשימה

דלת כניסה מעוצבת ובטוחה

אחת ההחלטות החשובות שיש לקבל בעת שיפוץ דירה או בניית בית היא בחירת דלת הכניסה. לדלת הכניסה יש שני תפקידים חשובים במיוחד: הראשון הוא להגן באופן מקסימלי על הביטחון שלנו ולמנוע מגורמים לא רצויים להיכנס, והתפקיד השני הוא התפקיד העיצובי שכן דלת הכניסה היא הדבר הראשון שרואה כל מי שמגיע אלינו הביתה.

לחצו לצפייה בכל הדלתות

ביטחון לפני הכל

כאמור, התפקיד של דלתות כניסה הוא למנוע כניסה של גנבים, פורצים ושאר גורמים לא רצויים. חשוב לדעת שבישראל קיים תקן וולונטארי של 4 דרגות בנוגע לעמידות הדלת מפני פריצה. רוב הדלתות בישראל ממוקמות בדרגה 3, ומומלץ לוודא שאתם לא מתחת דרגה זו שכן פורצים לרוב לא מסתבכים עם המנעול ומעדיפים לשבור את הדלת.

דלתות כניסה מסגרת קו אפס

עיצוב הדלת

דלתות חוץ הן דבר די מסיבי ומשפיעות במידה רבה על הנראות של הבית מבפנים ומבחוץ ולכן יש לקחת זאת בחשבון בעת בחירת הדלת. אם בעבר רוב האנשים נטו להסתפק בעיצובים הפשוטים והדיפולטיביים של פלדלת, היום ישנן מגוון דלתות כניסה מעוצבות שנראות נהדר ושומרות על הבטיחות בו זמנית. הדלת צריכה להשתלב עם המבואה של הבית שלכם ואולי גם עיצובה צריך להיות בהתאם לעיצוב הסלון והחללים הקרובים אליה.

דלתות גדולות עם זכוכית לכניסה

חומר גלם

הדלתות הנפוצות בשוק עבור דלתות כניסה הן דלתות פלדה, דלתות אלומיניום ודלתות עץ. לכל אחד מחומרי הגלם יש את היתרונות והחסרונות שלו וניתן לעשות התאמות כך שהדלת שבסופו של דבר תהיה לכם תענה על הצרכים המלאים שלכם.

דלת כניסה רחבה לכניסה לבניין
התאמת מידות

חשוב מאוד לבדוק את המידות באופן מדויק לפני שאתם רוכשים דלת על מנת שלא יקרה מצב בו אתם קונים דלת ומגלים לפתע שהיא לא מתאימה לפתח שנועד עבורה. על אף שקיים סטנדרט מסוים לדלתות, ישנן דלתות (בעיקר מעוצבות) שמגיעות בגדלים לא סטנדרטיים ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון.

דלתות הוטליה גדולות
פונקציונליות ואיכות

זכרו כי דלת היא מוצר שאתם משתמשים בו מדי יום מספר פעמים, ולכן מומלץ לא לחסוך וללכת על האפשרות האיכותית ביותר. יש לבחור דלת המיוצרת על ידי חברה מוכרת ונחשבת שגם נוחה לשימוש.

דלת מעוצבת ואדומה לבית
מוצרים קשורים
דלת הזזה פנימית מלי 90
דלתות פנים מעוצבות
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן