פתרונות אקוסטיים למשרד

איך הנמכת תקרה וחומרים אקוסטיים ישפיעו על אקוסטיקה של חדר?

שלום אנחנו יוניקיט

ספקית פנלים, לוחות ופתרונות לאקוסטיקה

אלה הם חלק מפתרונות האקוסטיקה שיש לנו, אנו שמים דגש על מוצרים היכולים להשיג עיצוב ברמה גבוהה, חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת, למצוא את הדבר הבא בתחום האקוסטיקה וחיפוי מבנים לשלל יישומים.

עולם שלם של פתרונות אקוסטיקה

לוחות אקוסטיים,
פאנלים אקוסטיים,
חומרים אקוסטיים

אין דבר היכול לבנות או להרוס את הסאונד בחלל שלך, בהופעה שלך, צליל שטח החזרות שלך או מקום הקלטה ואף מערכת בידור ביתית יותר מאשר אקוסטיקה בחדר. יתכן שיש לך את הציוד הטוב ביותר, הרמקולים הכי משוכללים, המגברים וציוד ההקלטה האיכותיים ביותר וייתכן שהצבת את הכל בצורה מושלמת בחלל שלך, אבל אם אבל אם האקוסטיקה בחדר לקויה, כנראה שדבר לא יעזור לאיכות הצליל.

מערכת-הנמכת-תקרה

למרבה המזל, יש הרבה דברים שניתן  לעשות כדי לשפר אפילו את החללים הגרועים ביותר.

מבחן מחיאת הכף: לבצע בדיקה אקוסטית בעצמך

להלן מבחן אמין מאוד שאפשר לבצע כדי לבדוק אם המרחב שלך אקוסטי – והכי חשוב שהוא לא דורש ציוד בדיקה, לא יקר ואינו דורש מומחיות מיוחדת בתחום האקוסטיקה. זה נקרא מבחן “הסטירה” וזה עובד כך: מחאו כף. כעת הקשיבו להד הנוצר. בחלל עם אקוסטיקה מאוזנת, נסו למדוד כמה הדהוד נשמע לאחר שמחאתם כף?  אם זה נשמע עוקב במהירות למחיאת הכף עצמה והצליל החוזר נשמע חלש, זה סימן טוב.

 

במרחב עם אקוסטיקה לקויה, ההד העוקב אחר מחיאת הכף יהיה חזק למדי ודי נבדל מהצליל המקורי. אקוסטיקה לקויה בחדר תעביר את איכות הצליל הזו לצליל המקורי, ותגרום לה להישמע מטושטשת ולא מוגדרת בצורה לא טובה.

מבחן בדיקה אקוסטית עצמית- סרטון הדגמה

יוניקיט הנדסה: פתרונות אקוסטיים

חיפויים לוחות ומחיצות

צמר-כבשים-אקוסטי-לחיפוי

פתרונות אקוסטיים

מעבר לקטגוריה אקוסטיקה

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

לוחות אקוסטיים תמונות

חיפוי קיר לאקוסטיקה

גולמנט אקוסטיקה
הנמכת-תקרה
אקוסטיקה לאולפן

מה אפשר לעשות כדי לשפר את האקוסטיקה בחדר ?

הנמכת תקרה אקוסטית אריחים צמר
אין צורך לזרוק שטיח על הקיר

תכונות הספיגה של משטחי החדר מגדירות את של הצליל בחלל. זה התמהיל שקובע את איכות השהייה / ביצוע / הקלטה הכוללת של חלל נתון. עלינו לנסות ליצור סביבה אקוסטית עם איזון טוב של משטחי בידוד אקוסטי סופגים. ישנם גם המון פתרונות אקוסטיים להנחה על קירות, משטחים אקוסטיים ואריחים לחיפוי קירות אקוסטי.    תמונות של מטה וול.

לוח אקוסטי על קיר
פתרונות אקוסטיים לבית
אריחים אקוסטיים דקורטיביים
אקוסטיקה במבנים- סרטון מידע שימושי

פתרונות אקוסטיים למשרד ולסביבת העבודה

בסביבות האזנה ביתיות, אסטרטגיה טובה לאקוסטיקה היא להציב פנלים אקוסטיים על הקירות כדי לספוג את החזרי הצליל הראשוניים. קיימים סוגים רבים מאוד של פנלים או אריחים אקוסטיים, ליצירה של בידוד מרעשים במגוון רחב של סביבות מגורים וסביבות עבודה. כיום, מיוצרות אפשרויות אקוסטיות לשימוש ביתי או מקצועי, עם דגשים מיוחדים על עיצוב נקי ,אלגנטי ונעים.

האקוסטיקה במשרדים ובסביבות העבודה משפיעה רבות על רווחת העובדים ועל תפוקתם. מסיבה זו, יש להקפיד על כמה כללים בסיסיים בעת תכנון ועיצוב משרדים.

האקוסטיקה בחדר, כלומר חווית הקולות בחדר, מושפעת באופן משמעותי מהמשטחים הסובבים אותנו באזור העבודה. כדי לקבל אקוסטיקה נעימה בחדר, החומרים בהם נעשה עיצוב פנים, צריכים להכיל תכונות של ספיגת קול. לקלוט צליל ולהמיר צליל לאנרגיה אחרת נקראת ספיגת קול.

מגוון פתרונות אקוסטיקה

חומרים אקוסטיים

פרמטר אקוסטי שיש לקחת בחשבון בעיצוב מרחבי הוא זמן הדהוד, המציין את משך הזמן שלוקח לצליל להיעלם. 

על מנת לייצר זמני הדהוד אופטימליים במשרדים, יש צורך להשתמש בחומרים סופחי קול. חומרים אלו בהם קיימת היכולת להמיר צליל לאנרגיה אחרת כמו תנועה או חום, ובכך לספוג אותו. באופן כללי ניתן לומר כי פנלים אקוסטיים נמוכים סופגים תדרים גבוהים, ואילו פנלים אקוסטיים גדולים או גבוהים סופגים תדרים נמוכים.

תכנון חלל אקוסטי - שיפור האקוסטיקה

יש אפשרויות רבות בכדי ליצור אקוסטיקה נעימה במשרדים ובסביבות עבודה ומשרדים. ניתן להשתמש בפתרונות אקוסטיים חדשניים כמו מחיצות עמדות עבודה, מחיצות אקוסטיות כקירות, אלמנטים של חיפוי קירות, הנמכת תקרה ועוד פתרונות לבידוד רעשים במשרדים וחללי עבודה. ניתן להפחית מתחים, עצבים או אובדן ריכוז וניתן להגדיל את ביצועי העובדים על ידי תכנון ועיצוב אקוסטי של המשרד.

 

בנוסף, קיימים אלמנטים יעילים אקוסטיים שמשולבים בצורה הרמונית בסגנונות הריהוט של מרחבי העבודה בהתאמה היכולים להעלות את רמת הנוחות והעיצוב בחדר. חיפויים אקוסטיים גמישים הניתנים להלבשה על אלמנטים קיימים במשרד.

פתרונות אקוסטיים לשיפור אקוסטיקה במשרדים וחללי עבודה פתוחים

ריהוט אקוסטי

כמות גדולה עד מאוד מהעובדים עובדים במשרדים פתוחים, מרחבי עבודה כאלה הם נורמה. בעבודה כמו בעבודה, צריך לעסוק במשימה מסוימת במיקוד. אבל, הטלפונים המצלצלים, הפטפטת בשולחן, כולם מעכבים אותך מלבצע. פתרונות אקוסטיים מתקדמים, יסייעו לכל סביבת עבודה להיות יעילה יותר ומניבה יותר.

טכנולוגיות אקוסטיקה מתקדמות

במשרדים נחוצה התחשבות באקוסטיקה. בראש ובראשונה , התחשבות ברמת הצליל והדיבור באיזורי העבודה. הבנה של דיבור נחוצה למשל, בחדרי ישיבות, בחדרי עבודה ואזורי עבודה הדורשים ריכוז. כדי ליצור אווירה וחוויה נעימה במשרדים ובסביבות עבודה, יש צורך לשלב אמצעים אקוסטיים ובידוד מרעשי רקע באופן המתאים.

אקוסטיקה למשרדים

כיצד עיצוב המשרד ישפיע על האקוסטיקה?

העבודה בחללי המשרדים עברה לחלל משותף, רבים הם המשרדים שמעוצבים בתאי עבודה המחלקים את חלל העבודה לכל אורכו ורוחבו. בחללים אלו העבודה מתבצעת כשכל עובד ממוקם בסמיכות לעובד אחר, השיקול למיקסום רווחים וחללים הוא מנחה את מעצבי הפנים של חללי עבודה מודרניים. בכדי ליצור אווירה נוחה לעבודה במצב של צפיפות, השימוש בחומרים אקוסטיים בחללי העבודה, בתאי העבודה הוא מצרך הכרחי של ממש. עיצוב נכון עם בחירה נכונה של חומרים סופחי קול מסביב ובכל אזורי העבודה מאפשרים סביבת עבודה לגיטימית ומייעלת משמעותית את תפוקת העובד הממוצע.

אריחים אקוסטיים

לוחות אקוסטיים סופגי קול עשויים צמר, משמשים לבידוד חדר מפני רעשים מבחוץ. הם מורכבים על קירות ותקרות, בעלי עיצוב ומראה אלגנטי ומיוחד לחיפוי קירות. שלא כמו מבודדי קירות ישנים מכוערים, חיפויים אלה מגיעים בצבעים מגוונים ובצורות אלגנטיות ובמגוון רחב מאוד של אריחים אקוסטיים דקורטיבים.

לוחות מודולריים

לוחות שניתן לסדר סביב מקבץ של שולחנות עבודה כדי להגן עליהם מפני צליל. הם מתפקדים כקירות ארעיים שניתן לפרק ולהעביר לפי צרכי המשרד. הם מגיעים עם גימור אטום לפרטיות נוספת, או גימור שקוף ואטום לרעש כדי לשמור על תחושה פתוחה. פנלים אקוסטיים נהדרים עבור משרדים. פתרון אקוסטי מושלם המאפשר גמישות ונוחות ומאפשרות להפיק את המרב מעיצוב המשרד ולייעל את התפוקה במקום העבודה.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן