פנל מבודד לבניה קלה

פנל מבודד לגג וקיר

פנלים מבודדים לשימוש עבור סגירת מרפסת, בניה קלה ויחידות דיור עם חומר המספק יכולות בידוד וקירוי במחיר תחרותי. 

במידה והנכם מעוניינים במידה וברשותכם מבנה, תוכלו ליצור עם פנל מבודד גג/קיר, אנחנו מספקים את כל סוגי לוחות הפנלים המבודדים. 

לוחות הבידוד מעכבי שריפות, לבידוד תרמי ובידוד אקוסטי. 

סוגים של פנלים מבודדים

יש מספר סוגים של פנל מבודד עם סוגי מילוי אחרים המבדילים בין הפנלים ביכולות הבידוד וביכולות ייצור הפמל במידות שונות. המילויים הקיימים הם: צמר סלעים, פוליסטרון מוקצף, איסכורית ופוליאוריתן עליהם תוכלו ללמוד עוד כאן בהמשך.

פנל מבודד פוליסטירן

פנל מבודד בחיפוי פח אלומיניום. זמין במגוון צבעים. בפוליסטירן מוקצף אפשר להשתמש לסוגי עבודות שונות ורבות, החומר ידוע גם בשם קלקר המוכר לכולנו, היתרון שלו הוא משקל קל, בידוד אקוסטי ותרמי ונגיש לעבודות עצמיות ובניה קלה.

האלומיניום עצמו הוא חומר מבודד הידוע ביכולות עמידות חיצונית. ניתן להשיג את החומר במגוון רחב של צבעים המשמשים לשדרוג של בניה קלה ומהירה למעוצבת. חיפוי גמיש, לחיפוי מבודד, עבודות אלומיניום, בניה קלה, מחסנים, מבנים גדולים, גגות וקירות, סגירות. 

 למידע נוסף מחירים והזמנות צרו קשר

פנלים מבודדים בתצוגה

פנל מבודד צמר סלעים

צמר סלעים הוא חומר בעל יכולות בידוד טמפרטורות ואקלים כמו גם, בידוד אקוסטי מרעשים. פנלים במילוי צמר מיושמים רבות במבנים ציבוריים, מבני מסחר, בתי ספר וכל חדר הזקוק לעמידות בפני בעירה.

קיר, גג, אזורים מאוכלסים, אזורי מעבר, חדרי שרות ותפעול, מבנים ציבוריים, מרכזי מסחרי, סגירת מרפסת ועוד.

עמידה בתקן אש על פי תו תקן הישראלי. 

עובי 50/80/100 מילימטר, עמידות באש במהלך הבדיקה 121 דקות עד תום הניסוי

לוח אקוסטי על קיר

פנל מבודד איסכורית

איסכורית היא סוג נוסף של פח המשמש לחיפוי מבנים, הפח האיסכורי הינו גלי וניתן להגיע אתו לעיצוב איכותי בעל תכונות של עמידות בתנאי חוץ. לסגירת מרפסות, בנייה חדשה, בנייה קלה, קיר וגג.

איסכורית 5 גלים

פנל מבודד פוליאוריתן

עוד חומר שנמצא  בשימוש כמילוי של פנלים מבודדים הוא הפוליאוריתן, חומר גלם זה מיצור סינטטית ומכיל תכונות בידוד דומות לקלקר הידוע ומצטיין ביכולת בידוד מפני מים וגשמים. בשל איכויות החומר הגבוהות הוא החומר המקובל לשימוש במוצרי אלקטרוניקה, מחסני קירור ועוד. 

חיפוי פח במחסן

פנל מבודד סולארי

פנל מבודד סולארי הוא סוג של פתרון סולארי משולב למבנה המספק לכם את היכולת לשלב בין חיפוי מסורתי לטכנולוגיה מובנית לייצור חשמל מהשמש. BIPV מערכת סולארית ופתרונות לניצול אנרגיה מתחדשת מגוון רחב של עיצובי חיפויים לבחירה

לוחות סולאריים

מהם היתרונות של פנלים מבודדים?

  1. יכולת בידוד: הפנך משולב בחומרים כמו קלקר, צמר סלעים, פוליאוריתן וכך, מקבל יכולות בידוד מקור וחום ובמידה מסוימת גם בידוד אקוסטי
  2. עבודה נקיה: חומר הגלם מגיע מוכן בפנלים מסודרים, מה שמפחית את הלכלוך הנוצר במהלך ההתקנה ואת השאריות למינימום
  3. בניה קלה מהירה: כאשר חומרי הגלם מוכנים ומגיעים מדודים מראש, תהליך הבניה הופך לזריז וקל כמעט כמו הרכבת לבני לגו. בעזרת תהליך התקנה מוכר ונגיש ההתקנה לוקחת הרבה פחות מבניה שאינה קלה
  4. ניתן להתקנה עצמית: בגלל קלות המשקל של הפנלים המבודדים, בנוסף לשיטות ההתקנה הנגישות, פנל מבודד הוא חומר גלם פופולרי למבניים נייחים וניידים לתוספות של בניה קלה בהתקנה עצמית

תכנון מוצלח ומקצועי נמדד בין היתר,על ידי היכולת של המבנה  להיות צרכן אנרגיה חסכוני. בנוסף, שיקולים של תקציב והורדת מחירים, מלווים את האדריכל והמתכנן לאורך כל שלבי הבנייה, על כן חומר קל לבניה המותקן בשיטה קלה ומהירה, חוסך ימי עבודה רבים.

פאנלים מבודדים מתאימים לבידוד של קירות וגגות, כולל  קירות פנים, בנוסף, ניתן לשלב בין פרגולות אלומיניום ופאנל מבודד כדי לבצע סוג של “הכנה” לסגירת חדר או מרפסת.

פנל מבודד- מחירים

פנלים מבודדים ולוחות מבודדים מסוגים שונים, מיועדים לענפי הבניה הקלה, עלות הייצור שלהם ועלות חומרי הגלם זולה בהרבה בהשוואה לבלוקים ובטון וחומרים מסורתיים. לכן, המחיר של פנל מבודד זול מהמחיר של חומרים רגילים לבניה ובהרבה. הוא פתרון קל למי שחפש לסיים פרויקט של בניה במחיר שניתן לעמוד בו והוא עושה שכל.

פנל מבודד לגגות

לוח הפנל המבודד בנוי ממילוי הנמצא בין שתי שכבות של פח אלומיניום, מה שיוצר פתרון קל לבניה של גגות העומד בכל הקריטריונים הדרושים לבניה של גג תקין. משקל קל וחומרי גלם ידידותיים לסביבה ואקולוגיים, מאפשרים לבנוים להתקין גג מהיר וקל להרכבה עם חוזק מבני מספק.

לוחות פנל מבודד נמצאים בשימוש כבר שנים רבות, שיטות ההתקנה שלהם ויכולותיהם שופםרו והתאמו לענף הבניה בצורה אופטימלית. לכן ניתן לקבוע כי יציבות הפנלים בתור גג היא חזקה ויסודית ומספקת גג איטום וגם עמידות באש.

הקמת מחסן מפנל מבודד

מחסנים הם יחידות מבנה הדורשות תנאים של בידוד מפני או טמפרטורות או גשמים ומים בנוסף לכך, רצוי כי ההתקנה לא תההיה תהליך ארוך ומשבש לסביבה בה מותקן המחסן. מסיבות אלו הפנל המבודד הוא החבירה הטובה ביותר עבור בנית מחסנים, הוא מביא מעבר ליכולותיו ליצור בידוד מסוגים שונים, גם התקנה מהירה, קלות במשקל ויחסית אינו מלכלך בזמן ההתקנה את אזור העבודה והסביבה

חיפוי קירות פנים בפנלים מבודדים

תוכלו למצוא סוגים רבים של מילויים לפנלים וגם של חיפויים. כיסוי הפאנל יכול להיות צבוע במגוון רחב של צבעים, שילוב של צבעים וגם של טקסטורות. לכן, חיפוי פנימי עם פנלים מבודדים מקלקר או צמר  סלעים יכול בהחלט להיות משהו חדשני שיש לשקול בתכניות המבנה.

.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 10 votes
Brand
UNIKIT
Product
פנל מבודד
Price
ILS 102
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן