יתרונות במחיצות זכוכית למשרדים

מחיצות זכוכיות מאפשרות למשרדים ליצור בדיוק את ההפרדה שהם מבקשים, אך עדיין להרגיש ולחוש חלק ממה שמתרחש, חלק מהצוות.

תיחום והפרדה

ניתן לתחום כל דבר. כוורות, חללים משותפים, משרדים סגורים ולא נגישים – אלו דוגמאות לניסיונות תחימה, שחלקם תוחמים יותר וחלקם פחות – אך מה מהם מאפשר לקבל את השילוב של נפרדות עם שייכות? של אינדיבידואליות ושמירה על המרחב, עם השתייכות לו?  לאדם שרוצה גם את הביחד וגם את הלבד – מחיצות זכוכית יכולות לעבוד, כאמצעי הפרדה, אך באופן שלא מנתק אותו מהעולם.

 

מחיצות-לקיר-זכוכית-במשרד
מחיצות זכוכית
מחיצות למשרד להזזה מודולרית
מחיצות מודולריות
מחיצות משרדים אקוסטיות
מחיצות אקוסטיות
מחיצות מעוצבות ניידות למסעדות
מחיצות ניידות
חיפוי קיר טלויזיה משרביה
מחיצות משרביה
מחיצות-הפרדה-בית-חדרים-לבית
מחיצות הפרדה
מחיצות מזכוכית

גבולות המחיצות

מצד אחד, יש לנו בסך הכל מחיצה. לא, חס ושלום, דלת. כמו גם – לא קיר. משמע, הגבולות נורא עקיפים, ולא בקטע שמזמין פריצה – אלא בקטע שמסביר כי מדובר בגבול שנועד בפרטיות מחד, אך מאפשר גישה מאידך. שאומר – אני חלק מכם, ועם זאת, זה המרחב שלי. זה כמו מסמן מרחב – כמו שתמרורים מסוימים, או מחסומים מסוימים, מסמנים שיש מקומות שמכוניות יכולות לעבור בהם – ויש מקומות שלא. זה מגדיר את גבולות המרחב – וזה טוב. אנשים צריכים לתחום – לכל תא אנושי יש גבולות, דפנות – כדי לאזן, לווסת, לשמור על התכולה שלו. אנשים צריכים מרחב – בשביל לחיות, להיטען, לעבד, וכיוצא בזה. על כן – המרחב הוא חשוב.

מחיצות-וקירות-זכוכית-למשרדים

מצד שני – יותר מדי גבולות, יותר מדי הפרדה… והיחיד יכול להתנתק מסך חלקיו. אפילו ברמת הכוונה – של להציב דלת גדולה ומשוריינת עם פתק שאין לפתוח או להפריע – זה מנתק מהשלם, זה יוצר קצר חשמלי. ואם עובדים במשרד עם דלתות זכוכית, שאפשר לראות בו אנשים – אז זה יכול להיות גם לא מספיק. מצד אחד, יש דלת, וזה כמו יכול לייצר מידה מסוימת של הפרדה שהיא קצת “יותר מדי”, ומצד שני – הקירות שקופים, אז לאדם אין מספיק פרטיות. והדבר יכול להיות נכון גם לגבי מחיצות זכוכית – מצד אחד, מחיצה זה לא מספיק הפרדה, ומאותו צד – זה שהיא עשויה זכוכית, אפשר שהיא לא תספק מספיק הפרדה. על כן – אפשר להגיד כי – מחיצה זכוכית המיועדות למשרד שרוצים ומבינים שהם רוצים, ואף מבקשים זאת – להיות ולהשתייך כחלק מהצוות, חלק מהמרחב – ולשמור רק על מידה מינימלית של הפרדה, של גבולות – באופן שלא גורם לאנשים לחשוב שהם לא חלק, או שהם איכשהו נפרדים מהמרחב הכללי.

זכוכית במרחב

השקיפות של הזכוכית – מאפשרת גישה ישירה , גם כאשר מסתכלים מרחוק. ועם זאת – תחימה זה דבר ממש חשוב, כי כמו גולם של פרפר – בתוך הדבר התחום והסגור מתבצעת גדילה והבשלה. על כן, במידה ורוצים להעלות מעט את רמת הפרטיות והנפרדות – אפשר ליצור זכוכית חלבית – שבעצם מכסה במעט את הנראות המשתקפת כדרך מחיצות הזכוכית. ואפשר שהיא תהא שקופה, או ברמות אטימות שונות, בהתאם לרצון.

המטרה של מחיצות למשרדים היא – למצוא את המקום בו עובד יכול להתרכז ולהיות נטול הסחות תוך כדי ביטול של תחושת הניכור והבדידות במרחב המשרדי.  זאת כדי ליצור סביבה פורה בעבור העובדים ובעיקר בעבור המשך תפקוד יעיל ומניב של העסק.

פרט-קיר-זכוכית
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן