יתרונות של פרגולות אלומיניום לבית

התקנת פרגולות אלומיניום היא דרך מצוינת לשפר את הגינה שלך. פרגולות אלומיניום הן פתרון ההצללה האידיאלי עבור כל תנאי מזג האוויר. הן מציעות יתרונות רבים על פני חומרי גלם אחרים. הם קלים להתקנה וניתן לעצב אותם כך שיתאימו לכל עיצוב. בנוסף, אלומיניום הוא חומר ידידותי לסביבה שניתן למחזור ולא נירקב כמו עץ לאורך הזמן. עם פרגולות אלומיניום תוכלו ליהנות מפינה של יופי ורוגע עם הבטחה לעמידות וביצועים לאורך זמן.

איזה כיף קניתי פרגולה

חסכון בזמן ובמחיר בעת התקנת פרגולה

אחד היתרונות העיקריים של פרגולות אלומיניום הוא החיסכון בזמן ובכסף בעת ההתקנה. בניגוד לפרגולה עץ, ההתקנה של פרגולה אלומיניום פשוטה ומהירה יותר, ולכן הצללת אלומיניום מתאימה יותר לאנשים שאין להם הרבה זמן לבניית פרגולה בעצמם או לשכור עובדים לביצוע התקנה. בנוסף, פרגולה המיוצרת מאלומיניום יכולה להיות עמידה יותר בפני האקלים וגורמים חיצוניים, מאשר עץ אשר בעיקר כאשר אינו עובר תחזוקה תקופתית קבועה, יכול בהחלט לסבול מנזקים. בנוסף, פרגולה אלומיניום אינה דורשת תחזוקה כמו פרגולה מעץ, ולכן אין צורך בטיפולים ושיפוצים תכופים כמו בפרגולת עץ. פרגולות מאלומיניום לא דורשות צביעה או תחזוקה שנתית, ולכן הן מספקות חסכון נוסף בזמן וכסף.

הבית של פרגולות האלומיניום
השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר
שירות מתקינים מורשים לפרגולות יוניקיט

עמידות וקלות לניקוי ותחזוקה

פרגולות אלומיניום הן לא רק חזקות ועמידות למזג האקלים הקשים, אלא גם קלות לתחזוקה וניקוי. לעומת פרגולות עץ שיכולות לקבל נזקים מהגשם, השמש והרוח, פרגולות אלומיניום אינן זקוקות לטיפול מיוחד. כעקרון, פרגולה מורכבת מפרופילי אלומיניום קלים (הם קלים בגל שהם מאלומיניום) הניתנים לניקוי ותחזוקה בקלות.

ניתן לנקות אותן עם סבון ומים או פשוט לכסות אותן כאשר הן לא בשימוש, וכך להאריך את חיים הפרגולה.

בסופו של דבר, העמידות והקלות לניקוי ותחזוקה של פרגולות אלומיניום הם מאפיינים חשובים המקנים לכם את השקט והנוחות ליהנות מהפרגולה שלכם בכל עת.

 

תחזוקה ועמידות הפרגולה

יכולת הפרגולה לשמש כמקום מוצל במרפסת

פרגולות האלומיניום יכולות להתאים למגוון סגנונות עיצוביים ולהשתלב עם כל סוגי הבתים והגינות. בכך, אפשר ליצור איתן את האזור המושלם לכם ולהתאים את הפרגולה לסגנון העיצוב של הבית. פרגולות האלומיניום זמינות בצבעים שונים ובגדלים שונים, בצורות התקנה שונות המאפשרות גמישות והתאמה של פתרון ההצללה לשטח של הבית עצמו, כך שניתן להתקין פרגולה במרפסת ובכמעט ל סוג של בית או מבנה.

יתרונות וחסכון פרגולות אלומיניום
יצירת חדר חיצוני מהמרפסת עם פרגולה

יצירת חדר חיצוני במרפסת עם פרגולה הוא פתרון שרבים הולכים אליו כדי להוסיף חדר נוסף למגורים או יצירת אזור מוגן ומקורה המוצל מהשמש ומן הגשמים לכל עונות השנה. למי שפונה אלינו כדי לבצע סגירת מרפסת תמיד נשאלת השאלה הגולה: האם זה מותר לסגור מרפסת במדינת ישראל?

לסגור מרפסת תחת מסגרת מתכת או זכוכית ולהפוך אותה לחדר נוסף בבית, במידה וזה נעשה על פי התקנות והמגבלות המתאימות, כגון הצגת תכניות לפני הרשויות המתאימות, וכן לשמור על המרפסת כחלק מהבניין ולא לבצע שינויים ללא רשות מתאימה. כמו כן, חשוב לזכור כי ייתכן שהחוקים והתקנות שונים בין ערים ובין מוסדות, ולכן חשוב לוודא את המצב המדויק לפני ביצוע שינויים בבית.

מחירים ומצבעים לפרגולות
התאמת הגודל והצורה של הפרגולה לבית

פרגולה מאלומיניום יכולה להתאים למגוון צורות וגדלים של בתים ומבנים, תלוי במטרות השימוש והאסתטיקה המבוקשת. ניתן לבחור בין מספר סוגי פרגולות, החל מפרגולות תלויות ועד לפרגולות חשמליות המכילות מנוע חשמלי שאין בפרגולה רגילה

הצורה והגודל של הפרגולה יכולים להשתנות בהתאם למיקום המבוקש ולצרכים שלכם. לדוגמה, אם הפרגולה מיועדת לשמש כמרפסת או מקום ישיבה בחצר קטנה, ייתכן שפרגולה תלויה תתאים יותר מאשר פרגולה עומדת. מצד שני, אם הפרגולה מיועדת להשתמש בה כקירוי וכיסוי מעל מטבח חוץ במרכז החצר, פרגולה על עמודים תהיה האפשרות הטובה ביותר כדי לספק את פתרון ההצללה המבוקש באמצע החצר

בנוסף, ניתן להתאים את הפרגולה לסגנון העיצוב הכללי של הבית והחצר. למשל, פרגולה בעיצוב מודרני וקליל עשויה להתאים לבית המעוצב בסגנון עכשווי ופשוט, תוך כדי שפרגולה מאלומיניום דמוי עץ תתאים מאוד גם בדירות במושבים או אזורים בעלי ניחוח כפרי ונוכחות של עץ.

התקנה מקצועית של הפרגולה מהאלומיניום
השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן