יתרונות פרופיל אלומיניום בפרגולות אלומיניום

בשנת 2014, יצאה לפועל רפורמת הפרגולות. רפורמה זו מטרתה להקל על בני אדם לבנות פרגולות בחצרות, גינות, גגות ומרפסות הבתים.

פרופיל מאלומיניום בפרגולות - היתרונות

היתרון המרכזי של פרגולות אלומיניום, שהן בנויות על פרופיל אלומיניום אחר, לכל פרגולה אפשר למצוא פרופיל אלומיניום לפרגולה בעלות שונה ובסטייל שונה, הדבר הופך את עשיית השימוש בה להרבה יותר אטרקטיבית ואפקטיבית.

ההבדלים בין פרגולות ברזל עץ ואלומיניום

השוואת מחירי פרגולות – פרגולות עץ לרוב עולות מעט מההיבט של החומרים, כאשר פרגולות אלומיניום מחיר החומר רב יותר, אבל ההוצאה על עבודה מועטה יותר. במידה והנכם בונים את הפרגולה במו ידכם, גרסאות עץ לרוב יישאו במחיר נמוך יותר בסך הכללי, אבל קשה יותר להרכיב אותן, כאשר ערכת אלומיניום כרוכה בהוצאה רבה יותר, אף במידה והנכם בונים אותה במו ידכם ואף במידה והנכם עושים שימוש באיש מקצוע. לפרגולות מאלומיניום קיימות מעט עלויות תחזוקה חוזרות לעומת פרגולה מעץ ובשל כך עם חלוף הזמן המחיר הופך להיות שווה.

צורכי תחזוקה – פרגולות אלומיניום לעתים רחוקות מחייבת תחזוקה בתום התקנה שלהן כראוי. המשטח החלק והלא נקבובי שריד בפאת בלאי ובשל כך הינן לא מחייבות צביעה מחודשת, אלא אם כן חלה הסבת נזק חיצוני. עץ נשחק בצורה טבעית במהלך השנים, באופן כזה שהינו יכול לדרוש שיוף, צביעה, צביעה או איטום פעם במספר שנים. עץ שטיפלו בו בלחץ עשוי אף להתעוות או להיסדק משינויי טמפרטורה, שקיעה ובליה. רכיבים סדוקים ומעוותים עשויים בתום תהליך לדרוש החלפה. ארז ועצים שונים ששרידים בפאת ריקבון בצורה טבעית בעלי נטייה פחות לעוות או להיסדקות, אבל בסופו של דבר הינם עשויים להתבלט יתר על המידה או לפתח סדקים הדורשים החלפה.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

פרופיל אלומיניום

מעצבי ההנדסה במציאות העכשווית מבקשים חומר קל, איתן ושריד בפאת קורוזיה. הם בעלי חזון, חשיבה מחוץ לקופסה ותרים אחר החומרים, על מנת שיעמדו באתגרים המבניים, התרמיים, האסתטיים והאקוסטיים המדויקים של המאה ה –עשרים ואחת. בחירה מובנת מאליה בשביל מעצבי הנדסה היא פרופיל אלומיניום בעל תכונותיו הייחודיות, דבר שהופך אותו לשותף טבעי להמון ביצועי הלכה למעשה. עשיית השימוש בו, בצורתו המחולקת, במנעד רב של ביצועי הלכה למעשה גדל במהלך המון שנים בשל חוזקו, עמידותו, שרידות בפאת קורוזיה וקלילות. אלומיניום מוחצן מעניק למהנדסי העיצוב את הגמישות העיצובית האידילית.

פרגולות אלומיניום

החומר הכי טרנדי כיום לשימוש הינו העץ, אבל מומלץ שתשקלו אף פרגולות אלומיניום, בגלל הסגולות הרבות שהן מציעות. פרגולה מן אלומיניום בדרך כלל מלווה במחיר מועט מן פרגולה מעץ. כמו כן, היא הרבה יותר קלה עבור תחזוקה, בשל כך שהיא אף פעם אינה מחלידה והינה אף מהווה הוכחה כנגד מזיקים. יש פסול בלהוציא כל כך הרבה כסף על הגינון החיצוני שלכם רק על מנת להרוס אותו בשל תנאי אקלים קיצוניים או לחלופין הגעה של מקקים. במידה וברצונכם לרכוש פרגולות אלומיניום, אינכם תידרשו לדאוג בהיבט של הדברים הללו ויהיה באפשרותכם להפיק ממנו שימוש במהלך הטווח הארוך.

פרגולה חשמלית

כאשר מדברים על פרגולה חשמלית, כי אז מדובר בפרגולת אלומיניום, אך בכזאת, אשר השלבים המצויים בחלקה העליון מופעלים, כלומר – נסגרים ונפתחים, על ידי מנוע חשמלי קטן, אשר מורכב על הפרגולה ואפשר לשלוט עליו בקלות. הווה אומר, עסקינן אודות פרגולת אלומיניום משופרת, אשר בה אפשר לשלוט על הפתיחה ועל הסגירה של השלבים, כדי ליהנות בדיוק מרמת החשיפה בה אתם רוצים.

קירוי למרפסת פרגולה דמוי עץ
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן