הנמכת תקרה אקוסטית Baffle

הנמכת תקרה, תקרה אקוסטית סגורה

קבצים להורדה

כתב כמויות

חזרה לקטגוריה תקרה אקוסטית

דף מוצר

הנמכת תקרה אקוסטית סגורה

מה שכדאי לדעת על הנמכת תקרה אקוסטית

שמעתם פעם על המונח תקרה אקוסטית? או הנמכת תקרה אקוסטית? ובכן, הנמכת תקרה מקובלת מאוד בימינו, לא רק כדי להשיג אקוסטיקה רצויה, אלא גם על מנת להשיג את המטרות העיצוביות הרצויות. באופן כללי, אלה כמה דברים שכדאי לדעת על הנמכת תקרה:

אקוסטיקה
במקרה של הנמכת תקרה למטרות אקוסטיקה, ניתן לשלב גם פאנלים אקוסטיים לבידוד רעש. פאנלים אלה נפוצים בעיקר במקומות כמו משרדים או מסעדות. כמו כן, לצד מחיצות אקוסטיות, יש בעלי עסקים המשלבים גם מחיצות דקורטיביות למראה ייצוגי ומרשים יותר.
הוספת מערכת מיזוג
כדי להוסיף מזגן – לפעמים הנמכת תקרה נעשית על מנת לפנות מקום להתקנת מזגן.
תאורה
• הנמכה לצורך תאורה טובה יותר – הנמכת תקרה נעשית לא פעם על מנת להכין את הבית לתאורה נמוכה יותר במקומות כמו מטבח או סלון.
עיצוב פנים
אריחי תקרה אקוסטית בימינו, מגיעים במגוון רחב של מרקמים, צורות, צבעים ועיצובים המתאימים לכל סגנון עיצוב פנים. תקרה אקוסטית בשילוב תאורה ועיצוב נכון יוצרת מראה מיוחד מושך ומעוצב בתקרת המבנה.

הנמכת תקרה - נמוך מהתקרה וגבוה מהרצפה

גם כאשר אנו נמצאים בין ארבעת קירותיו של המבנה, איננו חסינים מפני רעשים מבחוץ. כשהשכנים צועקים זה על זה, כשהמכוניות אינן מפסיקות לנסוע וכשהשיפוצניק קודח חורים בקיר כבר שבוע, אנו מחפשים פתרונות אקוסטיים אשר יוכלו להקל עלינו ולהשקיט את החדר שבו אנו נמצאים. אחד הפתרונות האלה הוא הנמכת תקרה אקוסטית, והוא נועד לבודד אותנו מן הרעש שבחוץ.

מה זה רצפה צפה ?

אחרי שדיברנו על תקרה נמוכה, כדאי לתת את הדעת על רצפה צפה. רצפה צפה היא רצפה מיוחדת אשר מותקנת על גבי רגליות מתכת, בהתאם לגובה הרצוי. אם דיברנו מקודם על הנמכת רצפה, הרי שכאן מדובר על הגבהת רצפה. הגבהה זו נעשית בדרך כלל בעקבות הצורך להעביר כבלים של מערכות שונות דוגמת תקשורת, חשמל, כיבוי אש, מיזוג אוויר וכדומה. רצפה צפה נעשית במסגרת בניה מתקדמת, וניתן לבחור אם לבצע רצפה צפה חוץ או רצפה צפה פנים. כמו כן, רצפה צפה מחיר משתנה בהתאם לסוג הרצפה הצפה שבה מעוניינים ולמורכבות העבודה.

חזרה לקטגוריה הנמכת תקרה אקוסטית

צרו קשר

.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 2 votes
Brand
UNIKIT
Product
הנמכת תקרה BAFFLE
Price
ILS 1
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן