הצללה למרפסת מאלומיניום

צל במרפסת גם כשממש חם

הגנה מפני השמש היא דבר חשוב מאוד. ביום יום, בחוץ ובבית, השמש יכולה לפעול מעל ראשינו כל הזמן ולכך ישנן השלכות.

למען הבריאות, לא מומלץ להיות הרבה זמן תחת השמש, בנוסף, החום הרב אינו נעים ולא מאפשר שהייה בחוץ לאורך זמן. השמש מחממת את כל מה שהיא נוגעת בו, מעקות המרפסת, רהיטי החוץ בגינה וכדומה, כל אלה נהיים לוהטים ולא ניתן להשתמש בהם בזמן השמש היוקדת בנוסף לכך שלא ניתן לנצל את המרפסת בזמנים חמים כאלה.

פרגולות אלומיניום הן הדרך הטובה ביותר ליצור הצללה למרפסת שממש מגנה עלינו בחוץ ובמרפסת הבית, באופן שמסנן קרינה, מנצל חלל חוץ ומעצב היטב את החלל.

תשלטו על זווית השמש

השמש משנה את מיקומה בשמיים לאורך שעות היום. כך שזווית השמש גם שונה בשעות אחרות ביום שלנו. עם השינוי בזווית, קרני השמש מגיעות מכיוונים אחרים כך שפרגולה קבועה יכולה לקבל חדירה של שמש בשעות מסוימות בזמן שבשעות אחרות היא מוגנת.

פרגולה חשמלית יכולה להזיז את רפפות הגג בהתאם לזווית של השמש בשעה שבה אנו משתמשים במרפסת. כך שזו ההגנה האולטימטיבית נגד שמש וקרינה לצל כל היום ולחופשיות בבחירה מתי להיות בחוץ.

קיימים מספר סוגים של פרגולות חשמליות, פרגולה חשמלית מתכווננת ופרגולה נאספת כשלכל אחת מהם יתרונות משלה. 

כולל תאורה אחריות קירוי עיצוב ייעוץ

צל, מצרך נדיר

צל, מצרך הכרחי במדינה שטופת שמש כמו ישראל. כיום בכל מרפסת או חצר דרוש קירוי כלשהו. על מנת שחוויית הרביצה שלנו תהיה מושלמת נהיה חייבים לבנות מנגנון הצללה מסוים. עם זאת, מעבר לעובדה שצל יהיה הכרחי במרפסת או החצר שלנו, מבנה של פרגולה למרפסת יהווה מהלך עיצובי שאין שני לו. כעת, איך ניגשים להצללת מרפסות ומה הכי טוב? בואו נעמיק ונחשף לסוגי מבני ההצללה והקירוי השונים.

פתרונות הצללה – הפתרונות הנפוצים

שוק פתרונות ההצללה שורץ רעיונות, מפתרונות הצללה צנועים וזולים ועד לפתרונות מעוצבים מחומרים איכותיים וטכנולוגיות שונות. אין סוף להתפתחות בתחום. נתמקד בפתרונות הצללה למרפסות ונעשה סדר בבלגן.

כדי להצל מרפסת קיימים בשוק היום כמה פתרונות קירוי והצללה שונים:

  • הצללה ע”י סגירה אנכית – סגנון הצללה כמו זה מספק לנו הצללה מוחלטת למרפסת ואף הגנה ממצבי מזג אוויר קיצוניים יותר. הצללה מסוג זה תתאפשר רק במקרה שהמרפסת מקורה.
  • סוגי סככות שונים – סוכך למרפסת יגיע בשלל עיצובים ומנגנוני סגירה ופתיחה. בדרך כלל יהיה מורכב מבד ברזנט איכותי וברזל.
  • פרגולות – פתרון הצללה עיצובי מאוד ויעיל ביותר. פרגולה תגיע בגדלים, צורות וחומרים שונים. לרוב על פי בקשת הלקוח.

קיימים כמובן עוד הרבה פתרונות הצללה, אם לבתים פרטיים, מרפסות, עסקים או כל מבנה המצריך קירוי מסוים. המשימה שלכם היא פשוט למקד את הצרכים הספציפיים שלכם ולהבין מה הפתרון הטוב ביותר עבורכם. יחד עם זאת, בתחום הפרגולות קיימות הרבה אופציות מגוונות העונות על מגוון צרכים לא מבוטל.

סוגי התקנת פרגולות – כמה סוגים נפוצים

שוק הפרגולות ברחבי הארץ זהו תחום משגשג. אנחנו נתקלים בפרגולות על כל סוגיהן על בסיס יומי. אם בעבודה, אצל השכנים ואפילו אצלנו בגינה או במרפסת. כיום קיים מגוון כל כך רחב של פרגולות שבאמת קשה לעקוב. בואו נעשה מעט סדר:

פרגולה תלויה

זוהי למעשה פרגולה בלי “רגליים”, נקודת התמיכה היחידה שלה היא מהקיר. במידה ואנחנו מתכננים להתקין פרגולה מסוג זה, רצוי לוודא שהקיר התומך עשוי בטון ומומלץ להתייעץ עם מהנדס כדי למנוע קריסה.

פרגולה צמודת קיר

אחד הסוגים הנפוצים ביותר. זוהי פרגולה אשר צלע אחת שלה מחוברת לקיר המבנה. ומהצד השני, משני קצוות הפרגולה, יורדים שני עמודים המספקים תמיכה על ידי קישור לקרקע.

פרגולה מקובעת לקרקע

תפגשו בה עם שמות שונים, זוהי פרגולה ללא שום תמיכה חיצונית. היא עומדת על 4 רגליים ובהחלט מופיעה כגוף עצמאי שניתן למקם בכל אזור או תצורה. במקרה הזה חשוב לוודא שהקרקע עליה תעמוד הפרגולה תהיה יציבה וללא נטייה להצפות מים.

קיימים עוד מגוון רחב מאוד של סוגי פרגולות, אם בצורתן וסוג התמיכה שלהן ואם בחומר ממנו הן עשויות. קיימות פרגולות מעץ, פרגולות אלומיניום, פרגולות בד/ברזנט ועוד הרבה. בשנים האחרונות נכנסה לשוק שחקנית מפתח והיא פרגולת אלומיניום, למה היא תפסה כזו תאוצה? בואו נגלה.

פרגולות אלומיניום – יתרונות

כמו שהזכרנו, פרגולות אלומיניום תופסות תאוצה לאחרונה והופכות למוצא מאוד מבוקש בתחום. מה הופך אותן לכל כך מבוקשות? מה מבדיל אותן מפרגולות אחרות? מה הם היתרונות? נגע בכמה מאלו הבולטים של פרגולות אלומיניום:

  • שגר ושכח – פרגולות אלומיניום מצריכות מינימום תחזוקה, ולכן מדובר ביתרון די משמעותי ובולט.
  • עשה זאת בעצמך – אתם לא חייבים לעשות זאת בעצמכם אבל הובלת החומרים והתקנתם קלים מאוד ביחס לחומרים אחרים. בעקבות זאת, מחיר ההתקנה יהיה נמוך משמעותית.
  • קלי קלות – פרגולת אלומיניום תתאים מאוד גם למרפסות בבניינים כיוון שהחומרים מהם היא עשויה מאוד קלים ופחות מסכנים את יציבות המרפסת.
  • טעם אישי – ישנה גמישות גדולה מבחינת צבעים, עיצובים לבחירה, וכמובן סגנונות אישיים.

לפרגולת אלומיניום תמיד ניתן להוסיף סגירה צידית נגללת על מנת לסגור את המרפסת ממש למצב שמזכיר חדר. מה שמאפשר פרטיות מרבית והכנה מפני מזג אויר קיצוני. אז סדר בראש – יש! עכשיו מה שנותר זה להחליט, לפנות אלינו ואנחנו כבר נלך אתכם יד ביד עד לבחירה הסופית.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן