פרגולות למוסדות חינוך

פרגולות למוסדות חינוך

הצללה וחיפוי מוסדות חינוך

לפניכם/ן פריוקט מיוחד שהתבצע ב”מוסדות חינוך” ברחוב דם המכבים בתל אביב. בפרויקט מיוחד זה, ביצענו התקנה של אלמנט הצללה רחב, חיפוי קירות וגם חיפוי עמודים. פרויקט שמטרתו חידוש ושיפוץ מבנה מוסד החינוך והתאמתו לקהל הלומדים והלומדים הבאים בשעריו כל יום. 

הפרויקט נערך בשיתוף עם מתכנני המוסד ואחראי הפרויקט מטעם מוסד החינוך, בשילוב עם יועצי וסוכני הבניה של יוניקיט הנדסה. התהליך כלל הצגת חומרי גלם זמינים ומתאימים למטרות הפרויקט, התאמת המפרט לשרטוט טכני שסופק על ידי המזמין וביצוע עבודות בשטח כולל מעקב צמוד שלנו לאורך כל תהליכי ההתקנה.

פרגולות אלומיניום למוסדות חינוך

פרגולה אלומיניום

שטח חצר הקמפוס, אזור בו נערכות פעילויות וישיבות ואף ארוחות. שטח רחב וחשוףלשמש ישירה ברב שעות היום, כולל עצי דקל השתולים בשטח החצר. 

תכנון הפרגולה לקח בחשבון את כל מפרט החוץ הקיים בשטח כולל עצי הדקל ויצרנו בעבורם גם מקום לעבור בו להיות חלק מהנוף המוצל החדש שנוצר לאחר ההתקנה. נבחרה פרגולה אלומיניום עם פרופיל אלומיניום בצבע אפור כהה התואם בין העמודים למסגרת והרפפות. הפרגולה מקובעת בעמודים בצידה הקדמי ומעוגנת אל הקיר מאחור.

פרט הפרגולה כלל:

רפפות מעוגלות

עמודים מחוזקים

קורות 80 על 200

חיפוי קירות אלומיניום

חיפוי אלומיניום

את קירות המבנים חיפינו עם חיפוי קירות חוץ אלומיניום בגוון אדום חמרה מהסדרה הטבעית של חיפויי אלומיניום. מטרת חיפוי הוא להגן על קירות המבנה, לייעל את צריכת האנרגיה ולהוריד את צריכת החשמל על קירור המבנה. זאת מכיוון שחיפוי קירות יוצר שכבה מגנה על קירות המבנה היוצרת גם בידוד. 

כדי ליצור עיצוב מרשים ומיוחד, הנעים לעין ומושך מבחוץ, בחרו מעצבי הפרויקט להשתמש בחיפוי צבעוני כדי לא לקבל מראה תעשייתי לא חם ואורגני דרך חיפוי האלומיניום.

חיפוי עמודים באלוקובונד

חיפוי אלוקובונד

חיפוי אלוקובונד הוא סוג חיפוי האלומיניום המוביל בעולם. מצטיין בהענקת שכבת הגנה לחזיתות מבנים ואף נעשה בו שימוש מעניין במיוחד בעיצוב פנים. במוסד החינוך התבקשנו לבצע חיפוי אלוקובונד על גבי עמודים. עמודי תמיכה עבים המשוכים לאורך המבנה והם חלק מהעיגון שלו ועל כן יש צורך בחידוש שכבת ההגנה של עמודים אלה בכדי לא לפגום באמינותם וחוזקם.

מפרט חיפוי עמודים אלוקובונד
מפרט-חיפוי-עמודים-אלוקובונד
גדר אלומיניום

בשלבי גמר הפרויקט, סיימנו את מהלך הביצוע, בהתקנה של גדר לוברים אלומיניום היקפית. גדר אלומיניום שחורה עם לוברים. עיצוב מיוחד של סרגלי הגדר העשויים מאלומיניום המייצר גידור חזק ומעוצב למראה. 

גדר לוברים אלומיניום
עוד תמונות מהפרויקט
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן