זה לא עץ!
זה אלומיניום דמוי עץ

קורה מאלומיניום דמוי עץ

אלומיניום דמוי עץ נוצר על ידי צביעה מיוחדת, המצפה את פרופיל האלומיניום בציפוי במראה עץ טבעי, עם טקסטורה של עץ וההשפעה החמה שלו על האווירה.

צביעת הדמוי עץ מחזיקה מעמד כמו צביעה בצבע רגיל המותאם לאלומיניום, והיא מגיעה עם כל היתרונות שיש לאלומיניום כחומר גלם הנמצא בחוץ כל היום וכל הלילה ובכל סוג של מזג אוויר.

כיום, כבר אין צורך לרכוש פרגולה מעץ הדורשת תחזוקה ואימה מגיעה לאיכות של פרגולות אלומיניום, בנוסף לכך שאין פרגולה חשמלית מעץ. 

צפו בכל האפשרויות והעיצובים הקיימים בהצללה עם פרגולה אלומיניום דמוי עץ.

פרגולה? מאלומיניום?? על מה ולמה?

פרגולה חשמלית בגינה עם מסף זיפ

אז נמאס לכם מקרינה חזקה של השמש שלא מאפשרת לכם ליהנות באמת מישיבה בחצר או במרפסת שלכם, והחלטתם לשדרג לעצמכם ולבני הבית את החיים ולהתקין פרגולה. חומרי הגלם שהיו נפוצים בעבר לבניית פרגולות היו בעיקר עץ ומתכת, אך עם השנים יותר ויותר בוחרים להתקין פרגולה מאלומיניום ואם נאמר את האמת – אין מה להתפלא על כך. לפרגולות אלומיניום ישנם יתרונות בולטים :

סוגי קירוי לפרגולת אלומיניום

פרגולה מעוצבת בפרופיל מעוגל

דבר נוסף שצריך לבחור בעת התקנה של פרגולות אלומיניום או אלומיניום דמוי עץ זה את סוג הכיסוי – כלומר, את אופן ההגנה וההצללה שמספקת הפרגולה. ישנם סוגי כיסויים שונים שלכל אחד מהם ישנם יתרונות או חסרונות בהתאם לצרכים שלכם. אלו הם הסוגים העיקריים:

קירוי פרגולה אלומיניום – מהם המחירים?

ישנם פרמטרים שונים שקובעים את מחיר התקנת פרגולה: גודל הפרגולה, שיטת הבניה (למשל – פרגולה תלויה יקרה יותר מעומדת), גובה הפרגולה, רמת הסיכון בבניית הפרגולה ועוד. בנוסף, פרגולות נבדלות זו מזו במחיר גם לפי חומר הגלם של כיסוי הפרגולה:

סוג הכיסוי

מחיר

כיסוי סנטף

בין 100 ל-150 ₪ למ”ר

הצללת יריעת במבוק

כ-100 ₪ למ”ר

כיסוי פוליגל

בין 175 ל-200 ₪ למ”ר

כיסוי פנל מבודד

כ-100 ₪ למ”ר

פרגולה אלומיניום דמוי עץ – להינות מכל העולמות
פרגולות-אלומיניום-דמוי-עץ-עם-סך-צידי

כפי שראיתם, להתקנה של פרגולה מאלומיניום ישנם יתרונות רבים על פני התקנה של פרגולה ממתכת או מעץ. למרות זאת, ישנם רבים שמעוניינים להתקין פרגולה מעץ וזאת בשל המראה החם, הקלאסי והכפרי שמתקבל מפרגולת עץ. החדשות הטובות הן שהיום אתם לא צריכים לבחור בין המראה של פרגולה עץ לבין היתרונות הרבים של פרגולה אלומיניום: ניתן להתקין פרגולה מאלומיניום דמוי עץ וליהנות מכל העולמות.

בדומה לפרגולה רגילה מאלומיניום ובשונה מפרגולת עץ, פרגולה מאלומיניום דמוי עץ עמידה לרטיבות ובתנאי מזג אוויר קשים. ההתקנה של פרגולה מאלומיניום דמוי עץ היא קלה ומהירה ואורכת בדרך כלל בין יום למספר ימים בודדים. שיטת הצביעה המיוחדת מאפשרת גימור ברמה גבוהה ביותר, כאשר המראה המתקבל בסוף הוא כפרי, חם ומזמין.

פרגולה בטוחה
פרגולות אלומיניום מחיר

בטרם תסגרו עם חברה ותזמינו פרגולה חשוב מאוד לוודא שישנם התנאים המתאימים לכך במקום בו אתם מעוניינים להתקין אותה ובאופן כללי להקפיד על בטיחות מרבית. חשוב מאוד להיוועץ במהנדס בניין, שכן בניית פרגולה באופן כללי ופרגולת אלומיניום באופן ספציפי היא עבודה שדורשת תשומת לב יתירה לבטיחות. בין אם הפרגולה תלויה או עומדת, היא למעשה נמצאת באוויר ותחתיה יושבים אנשים – וחשוב שהיא תמיד תישאר באוויר.

רפפות מתכווננות של פרגולה חשמלית

זכרו כי בעל המקצוע שמתקין לכם א הפרגולה הוא לא מהנדס. כמובן שתוכלו להתייעץ איתו, אבל בדרך כלל מתקין הפרגולה הוא לא זה שצריך לאשר לכם אותה ואין לו את ההכשרה המתאימה ברוב המקרים לקבוע אם החצר או המרפסת שלכם מתאימים להתקנת פרגולה.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן