חיפוי פסיפס לקירות פנים

להלן שבעה גורמים שמומלץ לכם לשקול ברצינות עשיית שימוש של פסיפס לחיפוי פנים על פני טכניקות קישוט קונבנציונליות יותר

7 סיבות לחיפוי פסיפס

  1. בידוד – פסיפס לחיפוי פנים מוסיף עוד שכבה של חום לכל חדר שבו הנכם מעוניינים להתקין אותו. הפסיפס שימושי בפרט בחדרי מקלחת בעונת החורף הקרה.
  2. פחות עלויות – פסיפס לחיפוי פנים הפך לאחרונה לטרנד הכי משתלם עבור יצירה לקיר, אפקט אריחים או לבנים בסביבות ביתיות ומסחריות. אין רק כי חומרי המוצר יעלו לכם פחות, כי אף הינם יחסכו לכם עת יקרה בהתקנה לעומת שיטות מסורתיות.
  3. עיצוב גמיש – הנכם עשויים להתאים את לוחות הקיר באופן אופקי או אנכי, או לחלופין בכל מיני זוויות עבור זאת. אין מדובר בעוד ניסיון לשרטט קצוות. על מנת לוודא כי התבנית תואמת, הנכם עשויים לערבב ולהתאים המון מוצרים של עיצובים אשר קיימים כיום בשוק.
  4. תחזוקה מועטה – פסיפס לחיפוי פנים מתנגב בקלות. נגבו על ידי מים חמים וקמעה נוזל שטיפה והינם ייראו נהדר, כחדשים לכל דעה ועניין.
  5. עמידות – גם תקופה ארוכה בתום הצבת פסיפס לחיפוי פנים, החיפוי שלכם ייראה רענן, כפי שהיה בתחילה. חיפוי זה עמיד מפאת כתמים ושריטות ועמיד לגמרי מפאת רטיבות, הינו די קשה, על מנת להתמודד עם המציאות העכשווית, הווה אומר – השימוש המקומי יראה את הפאנלים לטווח הרחוק.
  6. קל מאוד להתאמה – פסיפס לחיפוי פנים הינו קל ומשקלו מועט. אתם לא צריכים כלים ספציפיים או בעלי מקצוע, על מנת להתקין אותם.
  7. מנעד רב של סגנונות – מדובר בחלופה פשוטה יותר, קלה יותר לניקיון וקלה יותר עבור התאמה לאריחים, קיים שפע רב של צבעים ועיצובים. אחת התכונות הכי בולטות בחיפוי פנים של פסיפס הינו שבאפשרותכם לערבב ולהתאים את הסוגים השונים, על מנת להשיג סגנונות ייחודיים, שמתאימים לכל חדר בדירה שלכם.

חיפוי קירות פנים

יישומים בלי כל הגבלה – משתמשים המון בדרך של חיפוי קירות פנים בכל סוגי חללי הפנים. כל אזור בנכס שלכם עשוי להועיל, אבל אף בבית ספר או באוניברסיטה, במקום העבודה, בחנות לממכר וכיוצא בזאת.

עמיד בפני רטיבות – חיוני במקלחת או במטבח, התקן של חיפוי קירות פנים ימנע לגמרי כל בעיות של רטיבות ועובש על גבי הקירות והתקרות בבית שלכם.

לצפייה בקטגוריה
לצפייה בקטגוריה

היתרונות של קרמיקה

  1. קרמיקה בעלת עמידות רבה מפאת זעזועים ושריטות, הווה אומר – היא תשרוד עת מרובה, כאשר היא במצב טוב יותר.
  2. קיים מנעד רב של היתכנויות, מן ההיבט של צבעים וגימורים.
  3. בתום הזיגוג, מוצרי קרמיקה לא מכתימים והגון שלהם לא דוהה.
  4. מוצרי קרמיקה למטבח ולאמבטיה שעמידים ברטיבות ומים.
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן