מחיצות לחלוקת משרדים

אנחנו יודעים – חלוקת מחיצות מעוצבות למשרדים נשמע כמו נושא שיכול לכלול גם משרביות וגם מחיצות זכוכית. באופן דומה, הבחירה במחיצות למשרד יכולה להיות מוכוונת, על ידי תכנון חכם של החלל.

אילו מחיצות ניתן למצוא אצלנו?
צפו בדף המלא:
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

מחיצות לפרטיות

הרי, אם חשובה לנו פרטיות – אם נגיד, אנחנו מתפקדים היטב בתנאי בידוד, נפרדות, אטימות – שיש לנו מקום לכל הרעיונות היצירתיים שלנו, שיש לנו שקט, זמן לעצמנו – מרחב שאפשר להיות אנחנו, להיות, להתפתח, לחשוב, ליצור – ייתכן שיועיל לנו יותר משרד עם דלת ובריח. ייתכן שגם מחיצות מעוצבות למשרד יהיו נא טובות – לא נגיד שלא, אלא שיש חשיבות לטווח הפרטיות והתחימה שאפשר שנוח ורצוי לנו לחוות אותה, לטובתנו ומרצוננו.

מחיצות אופן ספייס

על כן, במידה ונדמה שמחיצות למשרד יכולות להביא את הבשורה – אז אפשר לשקול – אילו מהן יותר מתאימות, משרביות או מחיצות זכוכית? זו שאלה מצוינת. בכתבה זו, נוכל לסקור קמעא את האפשרויות.

מחיצות משרביה לשולחנות משרדים

מצד אחד, משרביות הן דבר מה מעולה. במקורה היא מעין אביזר שנמצא על פני מפתחים של מבני מגורים “מוסלמיים”, בהם, בעזרתן של המשרביות – ניתן היה (ואולי עדיין) להסתכל החוצה על מה שמתרחש מחוץ למבנה, אך לאפשר פרטיות גבוהה – שכן לא ניתן להסתכל על המבנה ולתוכו כדרך המשרביות. הן נראות כמו סבך, שיכול להיות בתבנית יצירתית ומיוחדת, ויכול להיות מאוד נאה – והעיצובים שמפיקים מהן יכולים להיראות מאוד מתאימים לעתות מודרניות. אלא שבעתות עתיקות יותר, זה אפשר בעיקר פרטיות, תחימה, אפשרות להסתכל החוצה ולקבל מידה מסוימת של אור ואוויר – תוך שהעיצוב עצמו (לדעתנו) היה נאה ונעים.

מחיצות-וקירות-זכוכית-למשרדים

מחיצות זכוכית לקירות שקופים

כיום, ניתן לקבל משרביה מעוצבת בשלל עיצובים מודרניים – ולא רק למטרות של “החבאה”, אלא גם כחיפויי קיר, אלא גם ליצירת גבולות, לשימלוב כאלמנט דקורטיבי על גבי פרגולות אלומיניום. המשרביות יכולות להיות דיי שקופות, במובן שהסבכה שבהם אינה “בסביכות” גבוהה, אלא משאירה המון חלל פנוי, ויכולה לשמש כאביזר עיצובי שמידת הפרקטיות בו היא רק כדי להגדיר גבולות מרחב – אך לא בהכרח כדי “להסתיר”, או להחביא אותו.

קיר-זכוכית-מחולק-בפרופיל

באופן דומה, ניתן כך להשתמש גם במחיצות זכוכית למשרד, שכן הן יכולות להגדיר גבולות גזרה – לאור כך שמדובר באלמנט מוצק שתופס מקום במרחב, ומונע מעבר או תנועה עקב הפיזיות האטומה שלו – ומצד שני, ניתן לראות דרכו – ובכך מתאפשר מעין המשך ישיר של מה שנראה מעבר הזכוכית, לעברה השנייה – שום דבר לא מוחבא, לא מוסתר – אלא פשוט, מוגדר בגבולות גזרה.

מחיצות הזזה מודולריות למשרד

הדבר יכול להתאים לאנשים שרוצים להיראות, להיות ולהיתפש כנגישים – ובו בזמן לאפשר להם תחום מסוים שהוא מוגדר להם. כמו כשמקימים מחנה, אז עצם היתכנות האוהלים והמדורות מגדירות גבולות גזרה מסוימים, כך גם מחיצות הזכוכיות במשרד – עצם כך שיש גבולות, מאפשר לדעת “מה המקום שלי”, איפה אני מונח, איפה המרחב היצירתי שלי, איפה אני פנוי ליצור ולאפשר את מה שאני רוצה לעשות – ממש כאן, זה המקום.

דלת-משרדית-לחדר

ואילו כאשר יש גבולות שקופים – שניתן לראות מעבר להם, אפשר מעין לייצר אשליה של מרחב משותף, גם כשיש הפרדה מסוימת. ובאשר לעניין העיצובי של העניין – יש מגוון סוגים של צבעים, סגנונות ואפשרויות עיצוב כשזה נוגע הן למשרביה והן למחיצות זכוכית למשרד.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן