בואו ונראה איך בוחרים דלת כניסה

דלתות כניסה לבית

איך לבחור דלתות כניסה

דלת הכניסה לבית שלנו היא אלמנט בטיחותי חשוב, אבל גם אלמנט עיצובי לכל דבר ועניין. לכן, בבואנו לבחור את הדלת המושלמת, שגם תעניק ביטחון וגם תחמיא לבית, עלינו לקחת מספר גורמים ושיקולים בחשבון. לכן, בואו נדבר על דלתות כניסה ואיך נבחר אותן באופן הכי נכון ומדויק עבורנו שאפשר.

מתקין דלתות מקצועי

טרם נדבר על דגשים חשובים בעת בחירת דלת כניסה, חשוב מאד לדבר על איש המקצוע שאתו נבחר לעבוד. לא בהכרח תמיד יהיה לנו הידע המלא בכל הקשור לדלתות כניסה והבטיחות שלהן, או לגבי דברים טכניים כמו השילוב של דלת עם התקנת פרגולה על רצועת בטון קיימת בכניסה לבית. לכן יש להסתמך על ידע מקצועי של נגר העוסק בדלתות. בשביל לבחור אותו כראוי בצעו סקר שוק, קחו המלצות ושקפו את הרצונות שלכם – כך תדעו שאתם יכולים לסמוך עליו.

דלתות כניסה לבית ועיצובו

בטיחות

הדבר הראשון שחשוב לדבר עליו בעת בחירת דלת, הם המרכיבים הבסיסיים שחייבים להתקיים, שבעצם שומרים על הבטיחות שלנו. לפני שנבחר עיצוב, צבעים וחומרי גלם, עלינו לדעת מהי מידת הבטיחות שנרצה לשלב בדלת. משמע, מהם הצילינדרים, כמה בריחים נרצה, וכך הלאה. דעתו של איש המקצוע שלנו חשובה כאן מאד, על מנת שנוכל לבצע החלטה שתוכיח עצמה כיעילה.

שלוש-דלתות-מעוצבות

חומר גלם לייצור הדלת

אחרי שבחרנו את הרכב הבטיחות של דלת הכניסה, נוכל לדעת איזה חומר גלם יתאים לה. משמע, לא תמיד נוכל לשלב כל מרכיב במסגרת חומר הגלם הרצוי שלנו. חומרי הגלם הנפוצים ביותר הם פלדה ועץ. פלדה נחשבת לבטוחה ועמידה יותר ולרוב יכולה לאפשר את מרבית מרכיבי הבטיחות הפופולריים.
לעומת זאת, דלת עץ לא תמיד מתאימה לכל משקוף ולא בהכרח תוכיח את עצמה יעילה בפני פריצה. לכן, דעתו של איש המקצוע כאן מאד רלוונטית ויש להאזין לדבריו ולקבל את דעתו.

דלתות גדולות עם זכוכית לכניסה
דלתות כניסה מסגרת קו אפס
עיצוב

לבסוף, אחרי שבחרנו את המנעולים שלנו ואת חומר הגלם שלנו, הגיע הזמן לבחור את הלוק. חשוב לציין שחומר גלם ועיצוב באים כאן יד ביד. לא כל חומר גלם יכול לשקף את הסגנון הרצוי לנו ויש לקחת זאת בחשבון.
למשל, דלת פלדה לרוב משומשת היום לשם עיצוב מודרני יותר, הכולל צבעים כהים לגמרי או בהירים לגמרי, לשם ניגודיות. כמו כן, החומר מאפשר לנו גם לעטר אותו בפסים ארוכים קלאסיים, או אפילו התקנת חלון חצי שקוף לתוכו.
לעומת זאת, דלת עץ יכולה להקנות לנו נראות מעט יותר כפרית וחמימה ולכן לא תקנה נראות מודרנית. נוכל לבצע את הבחירה ביחס לדגשים הקודמים ותמיד נוכל להיעזר בחוות דעת מקצועית של מעצבי פנים.

דלת לבנה מאלומיניום
מה לחפש בסופו של דבר

דלתות הכניסה שלנו מהוות עבורנו הגנה מספקת מתרחישים דוגמת פריצות, אבל הן גם מהוות חלק חשוב מהעיצוב של הבית שלנו. לכן, כשנבוא לבחור את הדלת המושלמת ניקח בחשבון את בריחי ההגנה, חומר הגלם המתאים להם, וכמובן את העיצוב הסופי של הדלת.

דלתות כניסה לבניין דירות משותף
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן