כמה עולה התקנת דלת כניסה

מחיר התקנה של דלת בכניסה לבית
התקנת דלת כניסה מעוצבת
כמה עולה להתקין דלת וחצי
כמה עולה להתקין דלת כניסה מקצועית

התקנת דלתות כניסה זה לא עניין של מה בכך

כשאנחנו חושבים על דלת כניסה אנחנו חושבים על עיצוב, ביטחון וכמובן גם על מחיר. כמו בכל רכישה משמעותית, כדאי לבצע חישוב של עלות מול תועלת. כמה נהיה מוכנים להשקיע ומה התמורה שתהיה לנו? בתחום דלתות הכניסה התשובה תהיה דיי ברורה – נשקיע כמה שצריך בשביל לשהות בבטחה בביתנו.
במאמר זה נפרט על עלויות ההתקנה של דלת כניסה ועל כל מה שכרוך בכך.

דלת ביטחון גדולה

שיקולים חשובים בהתקנת דלת כניסה

אחרי שהחלטנו שאנחנו מחליפים את דלת הכניסה ולפני שנפנה לחנות הראשונה שנראה או שמא נזמין דלת בעיצוב אישי מנגר, בואו נבין מה חשוב לדעת ועל מה עלינו להתעכב. תחילה, עלינו להבין לאיזה סוג דלת אנחנו מכוונים – דלת עשויה אלומיניום או דלת מפלדה? דלת כנף אחת (רגילה) או שמא דלת כנף וחצי? קיימות היום גם דלתות עם מנגנון חשמלי לפתיחה אוטומטית ועוד אופציות חדישות ואביזרים.

דלתות אלומיניום

דלת אלומיניום הן מהדלתות הטובות ביותר לכניסה, בעלות אפשרויות העיצוב היפות ביותר ושלא כמו דלתות פנים, דלת כניסה צריכה להוות מחסום רציני בפני פורצים. אלומיניום הוא חומר הגלם בין התואמים ביותר לתנאי חוץ, מה שנותן לכם שקט לטווח רחוק ואת הידיעה שהדלת תישאר חזקה ויציבה כל הזמן. איכות הצביעה והמראה החיצוני גם נשמרים לאורך זמן רב יותר בדלת המיוצרת מאלומיניום.

דלתות כניסה גדולות

עיצוב של דלתות כניסה מאלומיניום הוא משחק מהנה בין צבעים, מרקמים ויצירתיות. האפשרות שלנו לבחור בין סוג הצבע, לוחות ציפוי דקורטיביים, שילוב של צוהר, דלת וחצי, קו אפס ועוד, זמין ליצירה שלכם.

כמובן שבהתאם לבחירתנו כך גם ייקבע נתח משמעותי מהמחיר שנשלם. אחרי שבחרנו דלת והזמנו אותה, הגענו לשלב ההתקנה. התקנת דלת כניסה לא תהיה שירות זול במיוחד בגלל כל האחריות העומדת מאחוריה. בנוסף, זו עבודה לא פשוטה שלוקחת זמן ומצריכה ידע ומקצועיות של המתקין.

היתרונות של דלת מאלומיניום על קצה המזלג

+ בטיחות מוגברת + עיצוב יוקרתי + עמידות גבוהה + מגוון דגמים רחב
+ בידוד אקוסטי ותרמי + עמידה בתווי תקן

לצפייה בכל דלתות הכניסה המעולות שלנו:
כמה זה עולה - המחיר להתקנת דלת כניסה

מחיר ההתקנה מתייחס לסוג הדלת אותה אנו מעוניינים להתקין, ככל שהיא יותר כבדה או מורכבת כך ההתקנה תתייקר. כמובן שנעשה מאמץ ונחפש אחר מתקין מורשה עם ניסיון בתחום. קיימות כמה דרכים להזמין מתקין וכך עלויות ההתקנה משתנות בהתאם: הראשונה – התקנה פרטית – בהתקנה פרטית אנחנו נחפש ונפנה למתקין דלתות פרטי בלי שום קשר לחברה או הנגר אשר מהם רכשתי את הדלת. במצב כזה, התקנה תעלה לנו פחות או יותר בין 2000₪ 3000₪. השנייה – התקנה הכלולה במחיר – קיימת גם האופציה, לשלם על התקנה כחלק ממחיר הדלת. דרך תשלום זו, בדרך כלל נפוצה יותר בחברות גדולות או חנויות לדלתות. פחות נפוץ בהזמנות אישיות או אצל נגרים פרטיים.

דלת כניסה עם קוד
מחירון משוער לפי סוג הדלת המועדפת

כמו שהתקנת דלת כניסה זהו חלק משמעותי ממחיר הדלת, כך גם הפוך. סוג הדלת שנבחר בשילוב עם דרישות ההתקנה, גם הן ישפיעו על המחיר בצורה משמעותית. מחירים של סוגי דלתות שונות עם ההתקנה: דלת כניסה רגילה מפלדה – תעלה בערך בין 4500 ל-2,500 ₪ כולל התקנה. דלת כניסה מעוצבת – תעלה בהערכה גסה בין 4,000 ל-15000₪ כולל התקנה, וכמובן יכולה גם להגיע ליותר.

דלתות חוץ לווילות

דלתות כניסה הגדולות מהסטנדרט – דלת כניסה כנף אחת, כנף וחצי או שתי כנפיים ודלתות פיבוט כמובן יעלו יותר. בדרך כלל המחיר משתנה על פי עיצוב הדלת והחומר ממנו עשויה אך לרוב הקפיצה במחיר להתקנת דלתות גדולות מהסטנדרט תהיה גדולה יותר. לבחור דלת כניסה זה כמו לבחור חיוך, לבית. השקיעו מחשבה ותפרגנו לעצמכם ולביתכם, הרי בית עם חיוך יפה – תמיד יזמין אתכם אליו בברכה. מוזמנים כמובן גם להתייעץ עם מומחים בעלי ניסיון עשיר בתחום על מנת למקד את ההחלטה ולהגיע למקסימום דיוק.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן