פרגולה חשמלית מאלומיניום

כשהפרגולות פגשו את החשמל

כיצד בוחרים את הפרגולה החשמלית האידאלית

הפתרון הטוב ביותר להצללה כיום בבתים פרטיים, במשרדים, בבתי קפה ובמסעדות ועוד.

פרגולה מהווה פתרון קירוי והצללה איכותי מאוד, רלוונטי מאוד ונפוץ מאוד, בייחוד בישראל, הידועה בעונת הקיץ החמה.

באמצעות פרגולה, ניתן להרוויח צל בכל שעות היום בעונת הקיץ החמה, אשר בה השמש קופחת ללא רחמים. 

לחצו למידע נוסף

כיצד לבחור התקנת פרגולה

כאשר מעוניינים להתקין פרגולה, חשוב מאוד לדעת שהדבר הראשון שיש לשים עליו דגש הוא סוג הפרגולה אשר תבחר מבחינת החומר שממנו היא עשויה

חומר הגלם

. כיום ניתן למצוא פרגולות העשויות עץ, מתכת או אלומיניום. לאחר מעל 14 שנות ניסיון בעבודות ופרויקטים של הצללה מוסדית ופרטית אנו מעדיפים את האלומיניום על יתרונותיו הרבים.

חשמלי או סטטי

 כמובן שמעבר לשיטת ההתקנה, יש להחליט האם אתם מעוניינים בפרגולה חשמלית או שמא, בפרגולה רגילה. בעולם מודרני ומתקדם שבו אנו חיים כיום, כדאי מאוד לבחור בפרגולה חשמלית, אשר מעניקה לכל אדם את הנוחות המרבית בשימוש בה. בבחירת פרגולה חשמלית חשוב לבחור את הסוג הרלוונטי לכם, את גודל הפרגולה המתאים לכם, את המנגנון החשמלי הרלוונטי ועוד.

שיטת התקנה

מעבר לכך, יש לבחור את שיטת ההתקנה אשר משפיעה באופן מהותי גם על המראה האסתטי של הפרגולה וגם על הבטיחות שלה. שיטות ההתקנה הנפוצות ביותר כיום הן: פרגולה מקובעת לאדמה, פרגולה צמודה לקיר ופרגולה תלויה.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

היתרונות של פרגולות חשמליות

פרגולה חשמלית מאלומיניום

לפרגולות חשמליות ישנם יתרונות רבים: ראשית כל, ההיצע הרב בתחום הפרגולות הללו, אשר במסגרתו כל אדם יכול לבחור את הפרגולה התואמת ביותר לצרכיו, כאשר כל פרגולה היא בעלת יכולות טכנולוגיות מתקדמות. כך לדוגמא: פרגולה מתכווננת אשר ניתן לכוון אותה באופן חשמלי בהתאם לצורך, מלבד אפשרויות הפתיחה והסגירה המוחלטת של הפרגולה באמצעות מנגנון חשמלי,  פרגולה bioclimatic, המהווה פרגולה חשמלית מתקדמת עם להב אלומיניום מתכוונן בגג הפרגולה ועוד. מלבד ההיצע הרב בתחום הפרגולות החשמליות, כאשר לכל אחת מהפרגולות יש את היתרונות המיוחדים שלה ומה שמשותף לכולן זה היכולות הטכנולוגיות המתקדמות, הרי שהפרגולות החשמליות אינן דורשות תחזוקה שוטפת בניגוד לפרגולות רבות ואחרות. בנוסף לכך, קל ונוח להתקין פרגולות חשמליות וכאשר בוחרים באיש המקצוע הטוב ביותר בתחום, ניתן ליהנות מפרגולות חשמליות איכותיות, המותקנות תוך פרק זמן קצר ומחזיקות מעמד בצורה הטובה ביותר לטווח זמן ארוך ומשמעותי.

פרגולה חשמלית, מבחר תמונות
הפרגולות המודרניות של היום

בעוד שבעבר, לא היה היצע רב בתחום הפרגולות ואדם שהיה מעוניין להתקין פרגולה בביתו נדרש לבחור מבין היצע מצומצם של פרגולות אשר פותחים וסוגרים באופן ידני בלבד, הרי שכיום תחום הפרגולות התפתח וניתן למצוא מגוון רחב של פרגולות העונות הן על הפן העיצובי והדקורטיבי והן על הפן הפונקציונאלי. מעבר לכך, ניתן למצוא כיום פרגולות חשמליות איכותיות, אשר מקלות על הורדת הפרגולה והרמת הפרגולה, בכל פעם מחדש.

מוצרים נוספים בקטגוריה
הצללה מבנית אלביו
פתרונות הצללה
סגירת-מרפסות
סגירת מרפסת
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן