מעקות משרבייה וגדרות אלומיניום

יש מעקות ויש גדרות, בואו להכיר את כל הסוגים שלנו

גדרות אלומיניום ומעקות

הדאגה העיקרית של יוניקיט הייתה ותמיד תהיה עיצוב ובטיחות, הבחירה שלנו באלומיניום לגדרות ומעקות משקפת זאת. בעוד הבטיחות היא המוקד העיקרי , שילבנו גם יופי מדהים. כל עיצובי מעקות משרבייה וגדרות האלומיניום מציגים דרישות תחזוקה קלות ועמידות גבוהה, היוצרים פתרונות אלומיניום אסתטיים ונעימים. הבאנו לשוק הישראלי מוצרים חדישים, עם מראה מיוחד שלא נראה כמותו במחוזותינו, מעקה משרבייה יהווה פתרון מיוחד לחדרי מדרגות ויישומים רגילים של מעקות, גדרות אלומיניום שלנו, נבנים ומותקנים במומחיות ונסיון של שנים. בתקשרו לייעוץ, אנו לרשותכם: 0737-969-733

גדר דגם uni 270
חיפוי-משרבייה-ומעקה

בטיחות מעקות

הגדרות חוק רבות נועדו כדי לספק בטיחות למעקות. דירות, מלונות, היכלים, עסקים , בתי ספר ועוד, משתמשים במעקות כדי להוסיף את הגימור לכל בנייה חדשה או שיפוץ חדש יחד עם אילוצי בטיחות ועמידות של המעקות. 

מעקה משרבייה מציע את כל האיכויות! תחזוקה נמוכה,  עמידות למזג אוויר ותנאים קשים אחרים, עיצוב שישאיר כל מבקר בפליאה אל מול המראה הייחודי של מעקה משרבייה. 

גדרות אלומיניום בהתאמה אישית

עיצוב הגדר הסופי שלך ייוצר לפי מידות ספציפיות ויבטיח תהליך התקנה פשוט. יוניקיט מספקת ערכות להרכבה עצמית וגם שירותי התקנה מלאים ומקצועיים של גדרות אלומיניום.

התקנה קלה

קיטים להרכבה עצמית של גדרות אלומיניום בייצור ושיווק יוניקיט, מגיעים עם ערכה מלאה הכוללת את כל החלקים הנחוצים להתקנה מוצלחת של גדר אלומיניום מושלמת.

מוצרי אלומיניום ידועים בכך שהם עמידים ומספקים שנים רצופות של הנאה עם תחזוקה מועטה עד ללא , מזג אוויר קשה לא מהווה גורם מפריע בחומר האלומיניום, לאחר ההתקנה נותר רק דבר אחד לעשות: להישען לאחור וליהנות!

אלומיניום-אפור-גדר
גדר אלומיניום גדרות משרביה

גדר משרבייה

גדרות משרבייה מאפשרים ללקוחות ליהנות מעיצוב אמין ומודרני ייחודי . כל הזמנה מותאמת במיוחד לצרכי הפרויקט והלקוח, וחוסכת זמן וכסף להתקנה. גדרות משרבייה בשיווק יוניקיט עומדות בתקני בטיחות אירופים מחמירים. 

ישנם סגנונות שונים הזמינים של גדר משרבייה. אלה כוללים גדר בדוגמאות משרבייה מגוונות ופלטת צבעים רחבה מאוד. ניתן להתקין גדר משרביה בגרמי מדרגות, מרפסות ועוד, בכל גובה הרצוי. 

מעקה משרבייה מעניק גימור פינתי חלק וצורות נועזות ומרשימות. מעקות המשרבייה יוצרים מראה ללא הפרעה, חופשי מאילוצים של ברזל מגושם, מעקה מעוצב בפרויקט אדריכלי מספק את כל התכונות הללו תוך עמידה בתקני הבטיחות הגבוהים ביותר. שמירה על הזרימה הרציפה וגימור ייחודי ויפה לכל פרויקט.

גדר אלומיניום בצורת משרביה

גדר מעוצבת ממשרביות

מעקה משרבייה מעניק גימור פינתי חלק וצורות נועזות ומרשימות. מעקות המשרבייה יוצרים מראה ללא הפרעה, חופשי מאילוצים של ברזל מגושם, מעקה מעוצב בפרויקט אדריכלי מספק את כל התכונות הללו תוך עמידה בתקני הבטיחות הגבוהים ביותר. שמירה על הזרימה הרציפה וגימור ייחודי ויפה לכל פרויקט.

צרו קשר

נשמח לייעץ ולעמוד לשרותכם

מוצרים נבחרים בעבורך
פרגולה

פשוט פרגולה

פרגולה פרגולה להתקנה עצמית או פרגולה כולל התקנה? יש לנו פתרון הצללה בשבילך למה לשים לב לפני בחירה בדגם של פרגולה? בידוד מפני רעשים אפשרויות

מעקות-משרבייה

מעקה משרביה

מעקה משרביה מעקות, מעקה ברזל, מעקה מרפסת חיצוני, ייחודי מעוצב וחזק. מעקה מרפסת משרביה קטגוריה דגשים טווח מחירים משוער למ”ר מעקה מרפסת משרביה מעקה למרפסת

גדר אלומיניום

גדר אלומיניום

גדרות אלומיניום גדרות שלבים וגדרות משרביה מאלומיניום אילו סוגי גדרות יש לנו? אנו מוכרים של גדרות אלומיניום מפרופיל איכותי המיועד לגדרות בטוחות ויפות. תוכלו למצוא

פרגולות אלומיניום , פרגולה

פרגולות אלומיניום מחירון

פרגולות אלומיניום פרגולות אלומיניום מחירים עם רקע עשיר בהתקנה וייצור של כל סוגי הפרגולות, אנחנו יכולים להגיד מנסיון, כי פרגולה מאלומיניום היא פתרון ההצללה האמין

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן