להוציא את הטוב ביותר מפרגולה מאלומיניום

שדרוג החצר והגינה

התקנת פרגולה כשרה כפתרון לסוכות

פרגולות מאלומיניום דמוי עץ

לפעמים, או יותר נכון, לעתים קרובות, צריכים להיות חדורי מוטיבציה על מנת שדברים טובים יתרחשו באמת. אם חשוב לכם להיות בעלי נכס עם גינה, חצר או אפילו מרפסת, רק תאמינו בכל מאודכם שזה יקרה, והשאר כבר היסטוריה… במאמר זה נעמיק בסוגיה הנרחבת של פרגולות אלומיניום, שניתן להפיק ולמצות את הטוב שבהן משני עולמות, וזאת משום שהפרגולות מהאלומיניום מאפשרות לכם בו זמנית ליהנות מחיק הטבע, תוך כדי ישיבה אל מול הנוף המודרני.

מדוע כדאי לבחור פרגולות אלומיניום?

מביני עניין מדווחים, כי פרגולות מגיעות מכל מיני חומרי גלם, יש פרגולות מעץ, למשל, ויש כמובן פרגולה אלומיניום. המשימה שמוטלת עליכם היא ממש איננה פשוטה, לבחור בחומר שהכי מתאים לפרגולה על פי הצרכים שלכם, ועל פי אורח החיים הכללי שלכם. פעם נטו לבנות פרגולות רק מעץ, על מנת להכשיר את הגפנים, לרוב בפארקים או בגנים. אך כל התהילה שנודעה מסביבם הדביקה את הפערים, והן הפכו לטרנד שהוחלף ברבים וטובים ממנו, בשל מגרעות כאלו ואחרות, כמו השפעתן בגין תנאי מזג האוויר, כשל רטיבות, תג מחיר גבוה בעבור תחזוקה, או רגישות לפעילות של מזיקים, וכיוצא בכך. מי שהציל את המצב היה לא אחרת מפרגולת האלומיניום.

על פניו נראה, כי פרגולות אלומיניום דמוי עץ הן חומר קל מהעץ עצמו, מבלי כל עשיית פשרה על החוזק שלהן. קל מאוד להתקין אותן או לפרק אותן בחוסר שימוש. בשל היותן קלות משקל, זה אופטימלי בשביל אזורים שבהם נדרש לשמור על משקל מועט, כגון – סיפון או גג.

בשל העובדה שלרוב פרופיל אלומיניום צריך להיות “עצמאי בשטח”, עמודי התמיכה שלו חייבים להיות יציבים דיים, על מנת להחזיק אותו במהלך גשמים עזים או רוחות כבדות, ומעבר לכך, הוא ידוע בתור בטוח או עמיד בתנאי שטח קשים למדי.

פרגולה מאלומיניום דמוי עץ שהתקנו בעמק יזרעאל
מסגרת אפורה רפפות דמוי עץ

מה היתרונות הבולטים של פרגולה חשמלית?

אם נתחיל לדבר על היתרונות של פרגולה חשמלית, לא נסיים עד מחר. בכל זאת, החלטנו לציין להלן את היתרונות הכי בולטים שלה –
הפרגולה החשמלית עמידה במאה אחוזים בפני מים.
הפרגולה החשמלית מורכבת ממערכת של מרזבים בתוך העמודים, מה שחשוב בהיבט של רטיבות שהמרזב נסתר בכל העמודים.
לשם התקנה של הפרגולה החשמלית לא נדרש היתר בנייה.
הוספה לפרגולה החשמלית של נורות לד מעניקה לה נראות עכשווית ונראות אלגנטית.
ונסיים, הפרגולה החשמלית חסכונית באנרגיה של הנכס, וזאת משום שהיא מגנה על המקום מקרני שמש בעונת הקיץ, ונפתחת בחורף לאור השמש, ומסייעת בחימום או בקירור של המקום.

פרגולה חשמלית מאלומיניום במרכז הארץ

מה הערך המוסף של סגירת מרפסות על ידי הפרגולה?

המרפסת נחשבת לסוג של חלל מאוד חשוב בכל נכס, היא מציעה לבעליו נוף של כל האזור מבחוץ, מה שבהכרח מחבר את האזור הפנימי של הנכס ביחד עם החלל החיצון. לפעמים, מדובר על חלל מועדף לשם בילוי הזמן הפנים, אך המון בעלי בתים מתכוונים לבצע סגירת מרפסות מכל סיני סיבות, כבר כאשר הם עוברים לבית שלהם החדש.

פרגולה דמוי עץ מעוצבת במרפסת
האם פרגולה נאספת קלה יותר נוכח רפורמת הפרגולות?

ישראל הכניסה לתוקף ב- 2014, את חוק רפורמת הפרגולות, שנועד להקל על קבלת היתרים לשם בנייה של מתקנים ביתיים, כגון – מצלמה, פרגולה, מזגן או גדר. כאשר מעוניינים להתקין כיום פרגולה נאספת היא ממש לא נחשבת בתור בנייה קבועה, ולא נדרש לקבל היתר ייחודי לשם ההתקנה שלה.

פרגולה קומה שנייה
האם פרגולה מתקפלת משפרת את האסתטיקה במקום?

אי אפשר להתעלם מהעובדה, הברורה מאליה, כי פרגולה מתקפלת בקרב בעלי נכסים, מהדירה את המשיכה האסתטית שהיא מספקת. הפרגולה המתקפלת, אשר יכולה להשתלב בלי כל בעיה ביחד עם המבנה האדריכלי שחי וקיים במקום, בהכרח מספקת נראות נבונה, שמשפרת את האסתטיקה הכללית של המקום. באופן הכי פשטני של העניין, הפרגולה המתקפלת עשויה להוסיף אלמנט רב משקל למקור של אסתטיקה רצינית למבנה שלכם.

פרגולה מתקפלת גג PVC
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן