כדאי לדעת לפני שבוחרים פרגולה

פרגולה היא אלמנט חיצוני שמוסיף יופי ומעלה את ערך הנכס. פרגולה הופכת את שהייה בגינה, חצר שבחוץ לנעימים ומעודדת שהייה בחוץ. כשמדובר בהתקנת פרגולה, אפשר לקנות פרגולה כולל התקנה או להתקין אותה לבד.

פרגולה-חשמלית-מתכווננת

לבחור פרגולה

כשמדובר בהתקנת פרגולה, כדאי להקדיש זמן רב להחלטה בדבר בעיצוב של הפרגולה. העיצוב של פרופילי האלומיניום מעצב את המראה ותכונות העמידות שלה. לכן, מומלץ להקדיש תשומת לב ככל האפשר כדי להבטיח שתרכשו את הפרגולה הנכונה. להלן כמה נושאים שיש לקחת בחשבון לבחירה ​​של פרגולה.

תקציב

האפשרויות בבחירה של פרגולה כל כך רחבות ומגוונות, מה שיגביל אותך זה בעיקר שיקולי תקציב. אם אינך יודע מה אתה רוצה או כיצד להפיק את המרב מהתקציב שלך. חישבו והחליטו מה נחוץ שיהיה בפרגולה החדשה לפי התקציב הפנוי.

מיקום

בעת תכנון פרגולה, נסה לא לבנות ליד קווי שירות או צינורות תת קרקעיים. נסו לבדוק בשרטוטי המבנה ולבדוק האם יש גורמים שיש להתחשב בהם במיקום הפרגולה שלכם. לא הייתם רוצים לגלות זאת לאחר תחילת ההרכבה.

חומרים

ללא ספק, ההמלצה שלנו היא אלומיניום. כמובן שיש עץ, פלסטיק ועוד חומרים. אך אף אחד מהם לא מתקרב ליתרונות של אלומיניום בפרגולה, או בגדר. מוצרי אלומיניום עמידים בהרבה מעץ, מגיעים באפשרויות צביעה רחבות הרבה יותר מפלסטיק או עץ, כשמחשבים שנים קדימה, פרגולה זולה היא מאלומיניום מעבר לחומרים אחרים. על כן, אל תתפשרו כעת, חפשו את החומר העמיד והמעוצב ביותר.

צורות וגדלים של פרגולה

הגודל והצורה של הפרגולה חשובה עד מאוד בתהליך העיצוב. פרגולה יכולה להיות בסגנונות רבים, צבעוני, מגורען, דמוי עץ, משרבייה ועוד. כך שאתם יכולים להיות יצירתיים וליצור עיצוב ייחודי ומתאים לכם.

 

הגינה או החצר יכולים להפוך למקום קסום של ממש. אם אתם מחפשים פרגולה דקורטיבית ושימושית שלא ישברו במזג אוויר סוער, הנה כמה רעיונות לעיצוב פרגולה. בסופו של דבר עליכם לבחור פרגולה שהיא ייחודית ויכולה להכיל ערבי חברה ומשפחה תחת קורות האלומיניום שלה.

רבים חושבים על הרחבת פנים הבית או סגירת מרפסת כשהם צריכים פרגולה, זה משום שהיא דרך נהדרת להוסיף סגנון וליצור חלל נוסף. הפרגולה היא אלמנט עיצובי שימושי שקיים כבר מאות שנים. בעקרון, פרגולה מורכבת על ידי חיבור שורות עמודים אנכיים התומכים בדרך כלל בקורות נוספות בחלקה העליון. בין קורות הגג לרב ימוקמו רפפות אלומיניום לסגירה מושלמת. אלו המחפשים הגנה משמש יחד עם פיזור אור, מתקינים סנטף על גג הפרגולה כך שיש להם הגנה מגשם ומשמש כאחד.

פרגולה להרכבה עצמית

רבים יאמרו שלהרכיב פרגולה בעצמך זה די קל ולא דורשת ממך להיות אדם עם ידע טכני מיוחד. יש מביננו אשר מוכשרים דיו ויצליחו לבצע זאת בנקל. אבל היו גם כאלו שהזמינו פרגולה להרכבה עצמית והבינו שזה מעבר ליכולותיהם, אך אל ייאוש, בכל שלב בתהליך ההתקנה תוכלו לבקש שנגיע ונבצע את ההתקנה. עם הידע המקצועי והניסיון שלנו אנו מציעים שירות התקנה גם לאחר הזמנה ותחילת עבודת הרכבה שלכם בפועל.

 

עיינו בגלריית התמונות שלנו- בטוח תמצאו פרגולה לטעמכם

החלק החסר שבחצר

בעוד שסגנון הפרגולה עשוי להשתנות, הוויזואליות של פרגולה מאלומיניום ברמה כבוהה המותקנת בחצר, מעלה את כל האזור בכמה רמות. הסגנון יכול להתאים לעיצוב ים תיכוני ועד עיצוב מודרני עכשווי ועתידני מתקדם כמו פרגולה חשמלית. פרגולה מאלומיניום הפכה פופולרית, בעיקר מכיוון שניתן לייצר פרגולה דמוי עץ, מה שהופך את הבחירה בין עץ לאלומיניום לקלה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן