פרגולה מאלומיניום בהתקנה עצמית

כיום ניתן לבנות פרגולות אלומיניום עם פרופיל אלומיניום לפרגולה מחתוך ומותאם למידות באופן מלא והתקנה באופן עצמאי. פעם כאשר שמענו את המושג פרגולה רוב הסיכויים שמה שהיה עובר לנו בראש זה מוטות עצים עם מבנה די ברור, כאשר הגג היה עשוי מרעפים או בקירוי של סנטף. ובאמת לא היו יותר מדי אפשרויות ליצירת פרגולה, כיום המצב התהפך מן הקצה אל הקצה וניתן לייצר פרגולות ממגוון חומרי גלם שונים. כאשר לדעתנו החומר הטוב ביותר והמומלץ ביותר הוא האלומיניום, חומר זה הוא בעל יתרונות רבים ביותר, הוא ניתן לעיצוב בקלות, אפשר לצבוע אותו בכל צבע בו אנו מעוניינים, ונתון חשוב ביותר טמון בעובדה שהאלומיניום הוא חומר חזק מאוד ועמיד ביותר כך שהוא יחזיק שנים רבות ובשונה לגמרי מפרגולות העשויות מעץ גם אין צורך באיזו תחזוקה מיוחדת. מוצרי פרגולה מאלומיניום הפכו לנפוצים מאוד וכיום ניתן לראות אותם מבצבצים ממרפסות, גגות וחצרות ברחבי המדינה והעולם כולו. אפשרות נוספת שקיימת היום היא פרגולה אלומיניום  עשה זאת בעצמך, ממש כך היום הלקוח יכול לבנות את המוצר בעצמו.

כאמור לבניית פרגולה העשויה מאלומיניום יש יתרונות רבים ואנו נציג אותם בהמשך המאמר.

מדריך פרגולה

פרגולה, איך לבנות ?

הכנו בעבורכם, כמה שלבים המתארים איך לבנות פרגולה. שלבי הרכבת פרגולה בעצמך, משתנים בהתאם לסוג הפרגולה ותנאי השטח.

בכדי לקבוע את גודל הפרגולה שנחוצה לכם, יש למדוד את השטח המיועד להתקנת פרגולה באופן עצמאי. תוכלו להתקין סוגים שונים של פרגולות, כשעליכם לבדוק שיש מקום לקורות התמיכה באופן שלא יפריע לתנועה החופשית. בפרגולה תלויה למשל, יש לקחת בחשבון את הימצאותה של חגורת בטון מעל הפרגולה שתאפשר לווי התלייה וההברגות להיתפס בה. כמו כן, פרגולה תלויה זקוקה ל זוית 90 מעלות לתלייה מעל הפרגולה ויש להשאיר מקום לכך.

ברב המקרים, עיגון העמודים יעשה לתוך רצפה בנויה, בטון או מרצפות, על כן יש להבריג תושבות עיגון אליהם יתחברו קורות התמיכה.

פרגולות אלומיניום המגיעות בקיט מוכן להתקנה עצמית, מוכנות מראש להרכבה על פי חלקים המסומנים מראש במדבקות. יש להרכיב את מסגרת הפרגולה לפני הרכבתה על הקורות התומכות, 4 קורות בפרגולה קבועה, 2 קורות בפרגולה הנשענת על קיר, ללא קורות בפרגולה תלויה.

כדי ליצור מהפרגולה פתרון הצללה ממשי, יש לחבר קירוי לגג הפרגולה. פרגולות אלומיניום משתלבות נהדר עם סנטף לפרגולות, קיימים סוגים של סנטפים לבחירה, בצבעים שונים. את הסנטף תחברו בשימוש בברגי איסכורית. תחזוקה של סנטף משתנה בהתאם לסוג.

לפני שתתחילו להזמין או להתקין, פרגולות אלומיניום מיוניקיט, יכולות להגיע בערכת מושלמת להרכבה עצמית . אנו נשמח לייעץ לכם בטרם תחלו את המדידות, בבחירה של פתרון הצללה המתאים לכם ולתת לכם מידע טכני ומקצועי שרלוונטי בשבילכם.

צרו קשר: 0737-969-733

info@unikit.co.il

יחס משתלם בין מחיר לתועלת

פרגולה אלומיניום עשה זאת בעצמך

כשאנו מעוניינים לבנות פרגולה בחצר או במרפסת או בכל מקום שאנו צריכים אותה יש לקחת בחשבון כל מיני גורמים שישפיעו לאורך הזמן שהפרגולה תהיה קיימת. לדוגמה רוב הפרגולות הקיימות דורשות אחזקה מסוימת בשונה מפרגולת אלומיניום שאינה דורשת עבודות אחזקה, אורך החיים של הפרגולה מושפע ישירות מנזקי מזג האוויר פרגולה אלומיניום בדרך כלל תחזיק מעמד זמן ארוך יותר משאר סוגי הפרגולות הקיימים בשוק.

במהלך ההתקנה…

שלבי התקנת פרגולה

למרות שפרגולות אלומיניום יכולות לעיתים לעלות אפילו פחות מפרגולת עץ לא תמיד כך הדבר ובדרך כלל הן יקרות יותר במחיר עצמו, כדאי להתחשב בכלל הגורמים המשפיעים על אורך החיים של הפרגולה כך שכשאנו מגיעים לשלב המחיר של העסקה ואנו מחשבים את עלות העסקה ביחס לתועלת לא תמיד המחיר הזול ביותר הוא גם המשתלם ביותר,

לאחר ההתקנה.

פרגולה אלומיניום לאחר התקנה

אך אנו מזכירים זאת שוב ושוב אורך החיים של פרגולה מאלומיניום יהיה ארוך יותר באופן משמעותי מפרגולה העשויה מעץ. מעבר לאורך החיים הארוך של פרגולת אלומיניום גם ניתן לעצב אותה בשלל דרכים מגוונות וביחס לפרגולות האחרות ניתן לעצב אותה גם בעיצובים מיוחדים, וממש ניתן להגיע לתוצאות מדויקות על המילימטר ובכך להגיע לרמת גימור גבוהה במיוחד, יתרון נוסף הקיים ויכול לחסוך משמעותית במחיר הוא האפשרות לבנות את המוצר לבד, פרגולת אלומיניום עשה זאת בעצמך.

עוד יתרונות בבחירה בפרגולה מאלומיניום

כאמור, פרגולה מאלומיניום היא מוצר נהדר מודרני ובעל עיצובים מרהיבים אך מעבר ליופי של המוצר ולאורך החיים הארוך במיוחד שלו ישנם יתרונות נוספים רבים שניתן להפיק מהאלומיניום:

פרגולה מאלומיניום דמוי עץ לפינת מטבח חיצוני
פרגולה שחורה מעוצבת מאלומיניום
פרופיל-של-פרגולה-אלומיניום

איך בוחרים פרגולה מאלומיניום וממי הכי כדאי?

כמו בכל תחום בחיים גם בנושא הפרגולות הדרך לבחור את נותן השירות נקבעת בדרך כלל על פי הניסיון של היצרן או המשווק, השירות אותו הוא נותן, זמני ההספקה וכמובן מחיר המוצר אותו הוא מספק.

אחד היתרונות המקלים עלינו מעט בבחירה הוא בשל העובדה שפרגולה היא מוצר גדול וניתן להתרשם בתמונות על איכות העבודה של המוצר ושל היצרן, כיום לכל עסק המכבד את עצמו יש אתר אינטרנט שבדרך כלל מספר על היצרן ומציג בפני הלקוח פרויקטים קיימים של פרגולות. כמובן שהכי כדאי לראות בעיניים את המוצר אך ברור שזה לא תמיד אפשרי.

מומלץ לנסות ולקבל חוות דעת על המשווק של הפרגולה מלקוחות שכבר התנסו. שווה לעיין בגלריות אותם המשווקים והיצרנים מציגים באתרים שלהם ולקבל רעיונות חדשים לגבי הפרגולה בה אתם מעוניינים.

פרגולה אלומיניום להרכבה עצמית יש דבר כזה!

כיום קיימת נישה חדשה בתחום הפרגולות הגדרות והחיפויים. מוצרי אלומיניום להתקנה עצמית. היום אתם יכולים לבנות לעצמכם את הפרגולה שאתם חושקים בה, אם יש לכם מעט ידע טכני (לא צריך להיות טכנאי מורשה אלא רק להיות בעל רקע טכני מינימלי). בעצם בהתקנה עצמית אתם זוכים בשני ציפורים ביד בשל העובדה שאתם חוסכים הרבה מאוד כסף, אך לא פחות חשוב הסיפוק העצמי אותו מקבל מי שבוחר להקים את הפרגולה בעצמו פרגולת אלומיניום להתקנה עצמית. דמיינו לעצמכם שהחג הגיע והאורחים צפויים לבוא ולשבת תחת הפרגולה שאתם בניתם במו ידיכם אין ספק שזה מעניק סיפוק אדיר לבונה הגאה.

ברור שלהקים פרגולה לבד לא מתאים לכל אחד ואחת ובמקרים כאלה שהלקוח לא מעוניין בהתקנה עצמית

אנו שולחים מתקין מורשה ובעל ניסיון אדיר בתחום איתו תוכלו להתייעץ ולקבל רעיונות חדשים.

.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 6 votes
Brand
יוניקיט
Product
פרגולה
Price
ILS 420
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן