לקנות דלתות כניסה מבעלי מקצוע

דלתות כניסה איכותיות מומלצות

דלת כניסה רחבה לכניסה לבניין

דלת מומלצת לכניסה רק מבעל מקצוע

דלתות כניסה רק הולכות ומשתדרגות עם השנים, וזאת תודות לטכנולוגיה חדישה שמאפשרת לנו הגנה מקסימלית על הבית שלנו. יחד עם זאת, במרכיבי הדלת הבלתי פריצה קיימים גם אלמנטים של עיצוב ואסתטיקה, שחשוב לקחת בחשבון. מרכיבים אלו ונוספים משתכללים יחדיו לכדי מחיר לא זול, אבל חשוב לבצע את ההבחנה בין כמה עולה לנו כל דבר ומה באמת מרכיב את התשלום הסופי.

בואו ונכיר את תהליך התמחור של דלת כניסה

בבואנו לבחור דלת כניסה בטיחותית אך מעוצבת באופן הולם, יש לקחת בחשבון מספר מרכיבים. כל אלו יחד יבנו את החשבונית שנצטרך לשלם ולכן חשוב להיות מודעים מראש להליך. אז בואו נכיר ממה מורכב המחיר עבור הדלת שלנו וכמה נשלם עבור שירותיו של איש מקצוע.

דלתות כניסה ברמת גן

איש מקצוע שמבין בדלתות

חשוב לדעת שכמה אנשי מקצוע יכולים להיות מעורבים בתהליך. מצד אחד יש לנו את מעצבי הפנים או מעצבי הדלתות שיכולים לבצע עיצוב בהתאמה של דלת, ממש כפי שדמיינו אותה. מחיר העבודה הזו הוא נפרד לגמרי מהתקנת הדלת ובנייתה. תכונות בעל המלאכה עצמו יכולות לנצל את מגוון העיצובים ואפשרויות הבחירה הקיימות בשוק דלתות הכניסה, המכיל דלתות המיוצרות בארץ ודלתות המיובאות מחול מחומרי גלם שונים בעיקרן אלומיניום.

דלת-ביטחון-פרופיל-ונקודות-נעילה

מהצד השני, יש את העבודה בפועל שהיא התקנת הדלת ובנייתה. נשלם כאן לחנות או נגר, שאף יכולים לספק לנו את שירותי ההתקנה. המחיר בעבור השירות של ההתקנה אינו נכלל לרוב במסגרת עיצוב ובניית הדלת עצמה. לכן, על מנת לחשב מראש את התשלום יש לעשות סקר שוק ולהבין כמה נלקח מאתנו עבור התקנה ועיצוב. מומלץ לחלק את התמחור לרכיבים ותוספות אשר ביקשתם לדלת בזמן ההזמנה או התכנון שלה.

דלת משקוף 0

חומר הגלם המרכיב את הדלת

חומר הגלם הוא מרכיב מאד עיקרי בשקלול של המחיר. דלתות לרוב מיוצרות עם פלדה עמידה וחזקה, או עם עץ. חומר העץ הוא לרוב פחות מומלץ בגלל שהוא חשוף יותר לבלאי ונזקים ובהתאם לכך יהיה מחירו. לעומת זאת, דלת פלדה היא הרבה יותר מומלצת ותעלה מעט יותר, אבל היא תישאר עמכם להרבה יותר זמן אך ללא ספק, החומר הטוב ביותר לדלתות כניסה הוא אלומיניום, דלתות כניסה מאלומיניום הן הבטוחות והמעוצבות ביותר המגיעות למגוון רחב של מפרטים וצורות פתיחה בכדי להתאים עצמן לשוק וללקוחות המחפשים תכונות ספציפיות בדלתות כניסה, סבנוסף לעובדה שחומר הגלם מותאם לעמידות בתנאי חוץ ונעשה בו שימוש תכוף במגוון רחב של מוצרים שייעודם הוא שימוש חיצוני כמו חיפויים, פרגולות אלומיניום, מטבחים ועוד.

פרופיל דלת

גדלי דלתות משתנים

דלתות כניסה מעוצבות הן מותאמות לרצונו של הלקוח. לכן, יוצא שלא מעטים מבקשים דלתות בגדלים חריגים ומיוחד, ואפילו דלתות כפולות. המחיר הוא כמובן בהתאם ולכן נראה כי מחירה של דלת בגודל מיוחד תעלה עד כ-50% יותר מדלת רגילה.

דלתות כניסה מאובטחות לבניין
תוספות מיוחדות

אלמנט מאד חשוב שמשפיע על המחיר הוא תוספות של מיוחדות הקשורות בעיצוב הדלת. משמע, מעבר לעבודת המתקין וחומר הגלם עצמו, חשוב לקחת בחשבון שאם נרצה תוספת של חלון מיוחד, או צבעים שונים בכל צד, כמו גם חריטות – יהיו תוספות במחיר. מחיר של דלת מעוצבת, ביחס לדלת רגילה, יכול להגיע לנוע בין 44,000-19,000 ₪, בהתאם לתוספות.

דלתות-כניסה-מעוצבות-יוניקיט-הנדסה
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן