ממה בנויה דלת כניסה?

דלת כניסה היא החלק החשוב ביותר בכניסה לבית. היא מחסום המספק כניסה לבניין, חדר או רכב או יציאה ממנו, ומגנה על הבית מפני כל מיני סוגים של מטרדים או נזקים.

הרכיבים של דלת כניסה

המרכיבים מהם עשויה דלת כניסה הם פשוטים למדי. כל שלושת המרכיבים נחוצים לדלת כניסה מתפקדת מכיוון שכולם מספקים פונקציות ספציפיות למטרות הגנה ושימושיות. מבנה הדלת זהו הדבר החשוב ביותר שיש לשים לב אליו בתהליך קנייה של דלת כניסה לבית.

דלת כניסה קו אפס ציר מסתובב

מסגרת הדלת

המרכיב הראשון של דלת כניסה הוא המסגרת שלה. המסגרת בנויה לרוב מעץ או אלומיניום. מסגרת הדלת חייבת להיות חזקה מספיק כדי לעמוד בכל כוח המגיע מבחוץ ובתוך הבית. המסגרת יכולה להיות עשויה מחתיכות מוצקות או שהיא יכולה להיות מורכבת מלוחות המחוברים זה לזה עם צירים, ברגים ומנעולים. המסגרת היא הגוף ההיקפי המרכזי של הדלת והיא מורכבת משני פרופילים אנכיים המחוברים על ידי מסילות אופקיות. המסגרת כוללת את כל פיתוחי העץ או פרזולי האלומיניום סביב הדלת המשמשים כמאפיין אדריכלי. לוחות הדלת מחוברים למסגרת כך שהם יכולים להתנדנד ולהיפתח.

פרופיל אלומיניום של דלת כניסה

דלת כניסה תמיד תהיה בנויה משלושה רכיבים

דלת הכניסה עצמה, הסף והחומרה

סף הדלת

הסף הוא חתיכה של מתכת המשתרעת מהקרקע הנמצאת בשטח עד לתחתית הדלת. תפקידה הסף הוא למנוע חדירה של מים או מלחלחל מתחת לדלת. החומרה מתייחסת לכל החלקים הקשורים עם מנגנוני נעילה ופתיחה או רכיבים המקבעים את רכביי הדלת בתוף גוף הדלת עצמה.

דלת כניסה עם קירוי בבית פרטי

דלת שעושה רושם טוב

דלתות כניסה הן הדבר הראשון שאנשים רואים כשבאים לבקר את הבית שלך. לכן, חשוב לך לבחור אחד שיעשה רושם ראשוני מצוין על האורחים שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של חזיתות הקיימות בשוק כיום. חלקם עשויים אלומיניום באיכות טובה עם תכונות אבטחה גבוהות, בעוד שאחרים עשויים עץ או מתכת עם לוחות זכוכית. רוב דלתות הכניסה כיום מורכבות מחומרי אלומיניום, שזהו חומר מוכח בעמידותו לתנאי חוץ, רטיבות ועמידות מבנית גבוהה יחד עם גמישות.

דלתות כניסה בטוחות

ידיות הדלת

הידיות משמשות לפתיחה או סגירה של דלת מכל צד ביד או בלחץ המרפק מבלי לסובב מנעולים או ידיות, אנו משתמשים ברב הדגמים בידיות CONVEX מקוריות הידועות באיכות גבוהה, נוחות אחיזה, עמידות לשימוש תכוף בעוצמות משתנות ועיצובים מגוונים המשלימים את המראה של דלת יוקרתית.

יצרני-דלתות-כניסה

עוד סוג של ידית היא ידית נסתרת. זו ידית הנמצאת בתוך חתך דקורטיבי בדלת, אנכי או אופקי, בו ממוקמת ידית במיקום מתאים ונח לשימוש ומכילה גם חיישן לפתיחה אוטומטית בעת זיהוי של מגע דלת. ניתן לשלב קריאת טביעת אצבע שתאפשר פתיחה רק לידיים מאושרות.

דלתות-כניסה-עם-ידית-נסתרת

דלת כניסה היא חלק חיוני בבית

מעצב מראה לבית וגם משפר את האבטחה

כנף הדלת

הכנף היא המרכיב העיקרי של דלת הכניסה ויש לה שני חלקים – כנף עליונה ואגף תחתון, לשניהם לוחית מתכת עם חיתוך פתח לתוכו כניסה קלה של אנשים ודברים לבית. הצירים מותקנים משני קצות הדלת, כך שניתן לפתוח אותה משני הצדדים. הם מגיעים בסגנונות שונים כגון משחק חד-פעמי או כפול, בהתאם לסוג הדלתות בהן משתמשים. אנו מתגאים ביכולת שלנו לספק את כל פתרונות הכנף לדלתות, כולל כנף כפולה, כנף וחצי או דלת כנף יחיד.

דלתות כניסה דגם אבטחה מוגברת פרמיום
לצפייה בדגמי הדלתות שלנו

דלתות כניסה מעוצבות מאלומיניום

שיקולי העיצוב העיקריים שצריכים להיות לדלת הם האסתטיקה והבטיחות. הדלת צריכה להיות נעימה מבחינה אסתטית, מתאימה לשאר הבניין ומוגנת מפריצות. אלומיניום הוא חומר שניתן לעצב ולתכנן בקלות לכל צורה הרצויה על ידי האדריכל. דלתות אלומיניום הופכות פופולריות יותר בגלל עמידותן, עלויות נמוכות ותחזוקה קלה.

עיצוב כפרי גם באלומיניום עם אלומיניום דמוי עץ

אלומיניום דמוי עץ הוא חומר שצובר פופולריות ויש לו יתרונות רבים להציע. החומר קל ועמיד עם גימור הדומה לגרגיר העץ הטבעי. הוא זול בהרבה מעץ אמתי, מה שיכול להפוך אותו לזול יותר. הוא קל יותר מעץ שזהו דבר המנגיש את החומר בהרבה לתהליכי בניה וגם מוזיל את עלויות ההתקנה.

תחזוקת הדלת

מבחינת התחזוקה, הוא אינו דורש שום שימון או צביעה נוספים, מה שחוסך זמן וכסף וגם אנרגיה או תזכורות.

בעבר העץ היה החומר העיקרי לדלתות כניסה. העלייה בפופולריות של האלומיניום גרמה לו להחליף עץ בבתים רבים בשל עמידותו, משקלו ויעילותו. אלומיניום הוא חומר חדש יחסית בתעשיית הדלתות. במשך זמן רב, הלקוחות היו בוחרים בחומר אחר מכיוון שהם רצו דלת שהרגישה יותר מהותית ו”אמיתית “כשפתחו אותה אך האמת היא שאלומיניום הוא חומר מצוין לשימוש לדלת כניסה מכיוון שהוא פחות יקר מפלדה, אך עמיד לא פחות. הוא גם קל יותר, כך שהוא לא יגרום נזק לדלת או לקירות בעת הצורך להתקין אותו.

מחירים של דלתות כניסה

מחירי דלתות הכניסה משתנים מאוד, אך תלויים בחומרים, עיצוב ומורכבות ההתקנה. חומרי הפלדה או העץ המסורתיים יכולים להיות יקרים יותר. אך לבסוף, רכישת דלת הכניסה של חלומותיכם היא החלטה חשובה שתשפיע על הבית שלכם לאורך שנים רבות. כדאי להשקיע זמן ואנרגיה בקבלת החלטה שתהיו מרוצים ממנה לאורך זמן.

עלות דלתות הכניסה משתנה באופן משמעותי בהתאם לחומר ולסוג הדלת. באופן כללי, המחיר הממוצע לדלת כניסה מעוצבת ואיכותית נע סביב 15000-35000 עם זאת, כמה דלתות כניסה יכולות לעלות עד 50000 או יותר.

דלתות פנים מעוצבות

דלתות פנים משמשות כדי לספק מעבר חלק בין חדרי הבית השונים. הם גם אחד ההיבטים החשובים ביותר בעיצוב חלל פנים.

ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון בעת עיצוב דלת פנים. הגורם הראשון הוא החומר ממנו הוא צריך להיות מורכב. אמנם ישנם חומרים רבים ושונים לשימוש למטרה זו. הסיבה לחשיבות של דלת פנים בעיצוב הפנים של הבית או המשרד וכל חלל, היא שהיא מספק את הגימור והמראה היוקרתי לבית כפי שדלת כניסה מספקת מחוץ לבית.

דלתות מעוצבות מיוחדות לחדרים

הגורם הבא שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב דלת פנים יהיה הסגנון והעיצוב שלה. ישנם סגנונות ועיצובים רבים הזמינים למטרה זו כמו סגנון כפרי, עכשווי, מודרני וכו ‘; תלוי איזה סוג, לצפייה בכל הסוגים עברו אל חנות דלתות הפנים שלנו:

צפו בכל דלתות הפנים המעוצבות שלנו
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן