חיפוי קירות חוץ ופנים

תחום חיפוי הקירות

חיפוי קירות הוא תחום שהתפתח מאוד בשנים האחרונות. פיתוחים ושיפורים טכנולוגיים, גרמו לחיפוי הקירות להיות אלמנט קבוע במבנים מכל הסוגים, עם יתרונות ליעילות המבנית כקישוט אדריכלי בעל סגנונות רבים.

כסוג חדש של חיפוי, חיפוי קירות מאלומיניום זוכה לתשומת לב רבה. השימוש בחיפוי אלומיניום מקובל בעבור קירות חוץ וגם בחיפוי קירות פנים. חיפוי אלומיניום מייצר קיר מסך הניחן בגמישות ויכולות עיצוב וכיפוף לצורות וסגנונות רבים בשל גמישות זו.

חיפוי קירות אלומיניום דמוי עץ

אסתטיקה חדשה לבית עם חיפוי קירות

אנשים חושבים ומתכננים את מראה הבית שעות וימים טרם מתחילים בקנייה או שיפוץ. בימינו קיימים חומרים רבים המיועדים לחיפוי קירות ושמירה על עמידות הקירות, העיצוב והסגנון. חיפוי קירות חוץ הבית הופך לפופולרי בגלל היתרונות. קיימים סוגים רבים של חומרי גלם מהם ניתן לייצר ומשולבים בחיפויי קירות עובדה שיצרה מגוון רחב של עיצובים והתאמות.

משרבייה-חיפוי-קירות-חוץ

יצירת קשר

חיפוי אלומיניום יוניקיט

חיפוי המיועד ליישום על קירות

חיפוי קירות יוצר שכבת הגנה על משטחי קירות מבליה, בעבר, הפתרון הנפוץ להגנה על קירות פנים או חוץ, היה צבע. עם האפשרויות והעיצובים של חיפויי קיר הנפוצים כיום, רבים המעצבים שלמדו כי בעזרת החיפוי, ניתן להשיג עיצוב מרשים בהרבה, בנוסף להגנה יעילה ביותר על הקירות. רבים מחיפויי הקירות עשויים מחומרים עמידים לתנאי חות כמו אלומיניום בהם יש שימוש קבוע בכל תעשיות הבניה ביישומים ביתיים כמו פרגולות אלומיניום ועד חיפויי קירות למבנים וחזיתות המייצרים חשמל על ידי הסבת קירות למערכת סולארית.

חיפוי פנים עיצוב פנים

יתרונות של חיפוי

שכבת הגנה

חיפוי קירות מגן על קירות מפני נזקי מזג אוויר קלים וקיצוניים, חמים וקרים כאחד. מפחית משמעותית את הצורך בתחזוקה.

אסתטיות

חיפוי קירות חוץ או חיפוי קירות פנים, יסייע בשדרוג הקסם והעיצוב של המבנה. האפשרויות העיצוביות הן נרחבות, חיפוי אלומיניום דמוי עץ למחפשים את המראה הכפרי, חיפוי אלומיניום למראה אלגנטי ומודרני ועוד הרבה.

אפשרויות בחירה רבות לעיצוב

הסוגים המומלצים של חיפויי קירות עשויים מאלומיניום, עץ ופולימרים מיוחדים. הצבעים והטקסטורות הזמינות בכל אחד מהחומרים הן רבות ומאפשרות להשיג מראה אסתטי שיתאים לכל עיצוב מבנה קיים.

מעט מאוד תחזוקה

בהשוואה אל קירות אשר עברו צביעה בשכבת צבע המיועד להעניק הגנה לקיר, חיפוי קיר קל ברבה לניקוי והחלפה. מבחינת עמידות אין בכלל תחרות, חיפוי קיר מעניק עמידות רבה בהרבה מאשר שכבות צבע יתנו.

בידוד אקוסטי ובידוד חום קור

חיפוי קירות הוא שכבה נוספת של חומר על קירות המבנה המעניקה בידוד תרמי ואקוסטי. דבר זה, יוצר חיסכון בעלויות חשמל, עמידות באש וספיגה או הרחקה של רעשים.

בידוד אקוסטי ובידוד חום קור

חיפוי קירות הוא שכבה נוספת של חומר על קירות המבנה המעניקה בידוד תרמי ואקוסטי. דבר זה, יוצר חיסכון בעלויות חשמל, עמידות באש וספיגה או הרחקה של רעשים.

קיר מסך סולארי

קיר מסך סולארי הוא פתרון סולארי משולב מבנה המאפשר להפוך בניין שלם למערכת סולארית פועלת

חיפוי קירות אלומיניום

החשיבות של חיפוי קיר

היתרון המרכזי בלהתקין חיפוי על קירות הוא להגן מפני נזק חיצוני לבניין. ניתן לשטוף חיפוי קיר במים וזה יעשה את העבודה. אחד החומרים הנפוצים ביותר להכנת חיפויים הוא אלומיניום, זאת כי הוא עמיד מאוד ומתאים למגוון עצום של שימושים. חיפוי על קיר מעלה את עמידותו של המבנה בפני אלמנטים של טבע שיכולים להזיק לשלמות המבנה באופן כללי.

לוחות סנדוויץ חיפוי קירות חוץ

שכבת חיפוי קירות

חיפוי הוא שכבה שלא נושאת עומס המורכבת על קיר חיצוני או פנימי. זהו מרכיב מפתח במראה של  המבנה, גם למתבוננים מחוץ וגם מבפנים. בין ההשפעות של חיפוי קיר תוכלו למצוא: התייעלות אנרגטית, טיפול אקוסטי בחללי פנים ובמבני מסחר, עיצוב מרשים ועמידות משודרגת.

חיפוי אלוקובונד
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן