מה חשוב לדעת לפני התקנת פרגולה?

  1. התקנת פרגולה היא אחת מתוך 12 פעולות שהחוק מקנה זכאות לביצוען במסלול מקוצר לקבלת היתר בנייה לעבודה מצומצמת, בתנאי שהיא לא תגרום לשינוי אלמנטים של שלד הבניין או תפגע בבטיחות הבניין על ידי פגיעה במערכות התשתית שלו.
התקנת-פרגולה-לבנה

 

2. בכל מקרה חשוב ומומלץ לבדוק ברשות המקומית האם חלות הגבלות כל שהן על בניית הפרגולה, כגון: גודלה, סוג החומר ממנו היא עשויה ועוד.

חוק הפרגולות החדש

3. פרגולות אלומיניום לא אמורות לעלות בשטח על שליש מגודל הגג או על 10 מטרים רבועים על פי הגדול מהשניים.

בניית-פרגולה-אלומיניום

4. במידה שהפרגולה מתוכננת להיות בחצר הבית – עליה לא לחרוג מחמישית מגודל החצר או על 15 מטר ובתנאי ששטח המצללה לא יעלה על 50 מטר.

פרגולה אלומיניום מותאמת אישית בחצר

5. הכלל שצריך להנחות אתכם הוא כי אם יש ספק- אין ספק, כלומר חובה לבדוק. להתייעץ עם יועץ משפטי המומחה בתחום דיני תכנון ובנייה, ובכל מקרה אסור להסתמך על חוות דעתו של הקבלן בלבד.

פרגולות-אלומיניום

6. אם אתם רוצים לשדרג את הפרגולה לאחר התקנתה ובעיקר- לקרות אותה מצדדיה, חשוב לבצע בדיקה ולקבל חוות דעת תכנונית ומשפטית, הואיל והפיכת הפרגולה למבנה סגור ומקורה מכילה עליה חוקים אחרים. בנוסף, שינוי לאחר קבלת היתר ראשוני כלול לגרור סנקציות שונות לרבות צר הריסה.

התקנת תאורת חוץ בפרגולה חשמלית

הסבר מפורט על הפרגולות

נשמח לספק לכם מידע מפורט על אודות כל אחד מהמוצרים שלנו בכלל ועל מגוון סוגי פרגולות אלומיניום בפרט. פרגולה תשפר ללא הכר את איכות החיים שלכם במשך כל עונות השנה והיא תאמיר גם את שוויו של הנכס שלכם. זה לא דבר מבוטל כלל ועיקר.

רפורמת חוק הפרגולות

באחד באוגוסט 2014 נכנסה לתוקפה “רפורמת הפרגולות”, לאחר חתימתו עליה של מי שהיה אז שר הפנים, גדעון סער. על פי רפורמה זו, חוק הפרגולות,  יכולים מי שמבצעים בנייה פרטית לשלוח אל הרשות המקומית טופס דיווח על תחילת העבודה ולהתחיל בבנייה לאתר ללא צורך בהגעה פיזית אל משרדי הרשות וללא צורך להמתין לתשובה. החל מ-1 באוגוסט 2014 ניתן לדווח בדרך מקוונת באינטרנט באמצעות אתר משרד הפנים.

רוצים לקבל מידע נוסף על פרגולות גדרות וחיפויים?

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
יוניקיט הנדסה פתרונות מתקדמים
מה חשוב לדעת על פרגולה
Article Name
מה חשוב לדעת על פרגולה
Description
רוצים לדעת מה חשוב וצריך לפני התקנת פרגולה בחצר הבית שלכם? מחפשים מידע נוסף על רפורמת חוק הפרגולות? אתם במקום הנכון.
Unikit
Unikit
יוניקיט
Publisher Logo
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן