דלתות פנים אחרי 10 שנים

בלאי של דלת לאחר כמה שנים

הנכם בוודאי ערים לכך כי בתום כמה שטיפות רצפה בדירה שלכם, מתרחש בלאי של דלת לאחר כמה שנים, ודלתות הפנים הינן בעלות נטייה לבלאי בפרט בחלק התחתון שלהן אשר בא במגע עם מים. אבל במציאות העכשווית, כאשר משתמשים בבידוד מתאים, דלתות הפנים יותר עמידות בפאת מים וכמו כן הינן לא מחלידות.

כיצד חומרים זולים יוצרים בלאי מהיר

שחיקה וקילוף של הציפוי: השאלה כיצד חומרים זולים יוצרים בלאי מהיר? תיענה על ידי שני היבטים – הראשון, קיימות דלתות פנים זולות שמצופות בציפויים אשר מאופיינים כפחות עמידים ובשל כך, עם חלוף השנים ייווצר בלאי מהיר והדלות יישחקו ויתקלפו. השני, בלאי מהיר בשל מים או לחות – בשל כך כי העץ מהווה חומר טבעי הינו עשוי להסב לריקבון או לחלופין להתנפחות בחלוף השנים במידה והינו נחשף במידה רבה.

חריקות

חריקות של דלתות פנים מהוות, בלי כל עוררין על כך, את אחד מן הצלילים אשר בהחלט צורמים באוזניים. דלתות פנים חורקות מהוות מטרד שפשוט ביותר לתקן, אבל רוב בני האדם מסתפקים רק בשימון של הצירים – דבר שאינו מעניק מענה ממשי לבעיה.

דהייה

על הנראות של הדלתות פנים משפיעים מספר היבטים – גימור, ידית, חומר הגלם שממנו הן עשויות, אופן החיבור של הדלתות פנים למשקוף, או סוג המשקוף. הגימור של דלתות הפנים אחראי על יצירת הדקורציה הספציפית ואף מגן על תוחלת חיים של הדלתות פנים, בשל כך שהינו מהווה אף את הציפוי שמגן מפאת כתמים או סדקים. יתרה מזאת, גימור יוצר את הנראות ההומוגנית, מגן על הצבע מפאת דהייה שלו ומעניק לדלתות הפנים את הדקורציה המיוחדת שלהן.

שריטות

דלתות הפנים שבדירה שלכם כבר עת ארוכה שלא משמשות אך ורק עבור הפרדה בין אזורים, או מעבר מחדר לחדר ומתן פרטיות לדרי הנכס. עסקינן אודות מוצר שמתפקד בדירה כרהיט וכן מהווה פריט שמשלים את הדקורציה במקום. כל הנאמר לעיל מציין לכם, כי בעת קנייה של דלתות פנים חדשות, עליכם להקפיד כי הן יהיו עמידות לשריטות, על מנת שיחזיקו מעמד לטווח הארוך, ועל מנת שתחסכו בהוצאות ניכרות בהמשך.

תקלות בנעילה

תקלות בנעילה הכי שכיחות במנעולים של דלתות פנים הן לרוב בחדר המקלחת, שכן הקורוזיה נכנסת למנעול שמסבה לשחיקה שלו ולתקלות במנגנון מפאת אדים ורטיבות שנכנסים למנגנון הנעילה ואף בשל שמרבים לעשות שימוש בדלתות הללו. דלתות כניסה זולות בעלות מנגנון נעילה זול יכולות להינעל בצורה אקראית וליצור מצב בו לא ניתן יהיה להיכנס לבית ללא הזמנת פורץ או מנעולן.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן